Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

U mnie w samochodzie N47T, przynajmniej tak zdekodowane z VINU. Bede czyscil EGR, chce od razu wyczyscic kolektor.

Do rzeczy. W naszych silnikach sa tez klapy wirowe. Chce sie pozbyc problemu raz na zawsze - sa dostepne uszczelki bez tych klap. Robils ktos moze taki zabieg ?

Ewentualnie mozna ze starej uszczleki wyciagnac os, klapki i pdmienic gumki i wsadzic zaslepke w otwor po osce - sa gotowe zestawy. Nie wiem na ktora opcje sie zdecydowac.


P.S. Uszczelek z klapami nie ma i nie bedzie najblizsze pol roku.


Przerabial ktos temat ?

Opublikowano

Ja usuwalem klapki w kolektorze.Roboty na 40 minut razem ze zdjeciem kolektora.Wystarczy pociąć ośke na której są klapki i ją wyrzucić.Uszczelka i cały silniczek zostaje zostaje jak było.W miejsce ośki montujemy zaślepkę,dokładnie taką jak na zdjęciu.Też mam N47T.Po zabiegu nie widzę żadnej różnicycdaba0a19c1bace68f5fdec9d7a31174.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Nieee,kupiłem tylko tą zaślepkę,koszt okolo 50zl.Te uszczelki są do wcześniejszych wersji silnika z takim kolektorem.U nas uszczelki są razem z ramką w której są klapki.Jak kupujesz zaślepkę to też patrz żeby była pod masz kolektor.U nas jest taka ramka z klapkami zintegrowana z uszczelkami.Wywalsz te klapki,a ramke zakladasz z powrotemc2c04c3fa5e270b2ad0644d34e2d7ed1.jpgto dolne zdjecie to nasze uszczelki i klapki,górne od silnika 177km



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalkacc006cc461cce6c18e1bded98465289.jpg

Opublikowano
A okej. Wszystko już dla mnie jasne. Bardzo dziękuje za pomoc.

 

Nie ma problemu.Jak coś to pisz.Ja czekam na twoje uporanie się ze składaniem lusterek i jakies wskazówki dla mnie



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tylko to nie ten model silnika,u nas inaczej to troche wygląda.Pomijam już fakt ze to jest pokazane na kolektorze cześciocylindrowym



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Okej, zrobione,


Tzn polowicznie, wszystko rozebrane, wymyte czeka na montaz.


Teraz tylko jedno pytanie do kogos kto przerabial temat - tam gdzie jest dziura po ośce, wkladam zakupiony trzpien, pytanie tylko czy ma tam zostac jakis stary element ? Wyciagnalem z tego otworu uszcelkie grubosci jakies 1cm.


Z gory dzieki za odpowiedz


P.S Jestem na swiezo wiec jak ktos chce robic pytac smialo :)

Opublikowano

Dobrze,wyciagasz tą uszczelkę i wkładasz zaślepkę z dwoma oringami,następnie przykrecasz silniczek,podłączasz i gotowe



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.