Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, chce zakupić anglik bmw x5 e53 rok 2004r 3.0 benzyna z gazem z zawieszeniem pneumatycznym.

Moje pytanie czy jest warte ?

Edytowane przez italiaviva
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
wszystko zależy od stanu zawieszenia pneumatycznego,nikt tu nie ma szklanej kuli żeby wy wróżyć czy warto
Opublikowano
Sprawdzałem przez stronkę po rejestracjach i wychodzi ze jest full history i ma tylko 110mil, samochód jest 400km odemnie, Nie znam sie i nie wiem jak sprawdzić te zawieszenie bo nigdy nie miałem Pneumatyki
Opublikowano

Tak na poważnie uważacie za najważniejsze stan pneumatyki?

A tak poza tym jeśli nie stać cię na e53 za 40tys , to tym bardziej nie stać cię na to za 10tys ( i nie mówię tu o zakupie )...


Tak jak kolega wyżej ;

Kup se pan fiata , będziesz pan zadowolony ...:)

Opublikowano

Pytanie czy e53 sa awaryjne? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Poczytaj forum, zdania sa podzielone

Jedni mowia ze tak, a drudzy ze owszem :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może nie są bardzo awaryjne ale na dobry serwis wsadzić 10 tyś w rok nie problem ;)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Co ty tak sie uczepiles tego zawieszenia

Jak to jeden z mniejszych oroblemow

Odpalasz auto, ma sie podpompowac (albo i nie), stac rowno i nie wywalac bledu

Wtedy dziala

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu nawet nie chodzi o to, czy awaryjne, czy nie. To są stare auta klasy premium w dodatku typu suv/sav i utrzymanie go trochę kosztuje, a i pakiet startowy jest drogi. I na to trzeba być przygotowanym, choćby głupie opony dużo droższe.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Tutaj koszty będą podobne. To jest samochód, który pusty waży ponad 2 tony, aerodynamika szafy, szerokie opony... Za pół darmo nie pojedziesz. 4.4 benzyna pali bo musi, czymś trzeba gary napełnić nawet na wolnych obrotach - jeździ przyjemnie. 3.0 w benzynie jest słabsze wiec będziesz nadrabiać pedałem gazu - spali tez dużo (pewnie tyle co 4.4). W dieslu masz niżej moment obrotowy wiec nie będziesz cisnąć - spali swoje.

Wszystko zależy gdzie jeździsz. Ja po mieście nie jeżdżę zbyt często wiec spalanie jest dla mnie akceptowalne - wjazd do miejskich korków i świateł szybko weryfikuje możliwości spalania - jakbym miał mieszkać w zakorkowanym mieście to bym X5 jednak sprzedał albo kupił coś małego na bliskie dojazdy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wbrew pozorom nie jest aż tak źle z spalaniem lpg w e53 3.0i, miasto ok 17-19 trasa około 13. 3.0d pali w mieście od 12 do 16 ropy. Na trasie 8-11. Ale za to lepiej jedzie.

Dodatkowo koszty serwisu 3.0d są duużo wyższe niż 3.0i. Jak nie zależy Ci, żeby jechało powyżej 130 to bierz 3.0i m54. Będziesz zadowolony. Z drogich rzeczy zostaną Ci tylko opony, automat i zawieszenie pneumatyczne :8)

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Na zdjeciach to wiadomo

Sam pojecia nie massz za duzego z trgo co widac wiec dobrze by bylo jak bys wzial kogos kto sie troche zna. I wtedy ogladac :)

Jak polski salon to zawsze jest plus, przynajmniej dla mnie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rarytasik.

Krajowa, pierwszy właściciel, do końca serwisowana w ASO.

Może być w dobrym stanie, ale z racji wieku i przebiegu sprawdziłbym ją dokładnie.

Miała jednego właściciela, więc ten nie może tłumaczyć, że nie wiem co było robione i jak bita. :)

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

E tak, co to jest za przebieg dla bmw. I jeszcze dizla. Jak prawdziwy i auto w miare w stanie to spoko

Pytanie czy przed remontem skrzyni czy po, ja jestem po ale ja mam z 500 :mrgreen:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.