Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nowy dailycar. Oczywiście tak złożony, żeby było czuć, że to BMW :D

typeCode 5R11

type 330I (EUR)

series G20 ()

serie 3

bodyType LIM

steering LL

doors 4

engine B48D

displacement 2.00

power 190

drive HECK

transmission AUT

color MINERALWEISS METALLIC (A96)

upholstery ALCAN.-/SEN.-KOMB./SCHW.KONTR.BLAU (KGNL)

prodDate 2019-10-08

individualInteriorCode

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1DEA ABGASNORM EU6 RDE Norma spalin EU6 RDE

S1PPA 19"M LM DO.SP.791 M MB. NOTLAUFEIGE K.19" st.le.Double Spoke 791M z tr.awar.

S2NHA M SPORTBREMSE Hamulec sportowy M

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S2TBA SPORT-AUTOMATIK GETRIEBE Sportowa automatyczna skrzynia biegów

S2T4A M SPORTDIFFERENZIAL M sportowy mech.różnicowy

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK Adaptacyjne podwozie M

S2VLA VARIABLE SPORTLENKUNG Zmienny sportowy układ kierowniczy

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S3DZA ENTFALL ZUSATZ-SCHRIFTZUG AUSSEN Rezygnacja z dod. napisu na zewnątrz

S3KAA AKUSTIKKOMFORT-VERGLASUNG Szyby zapewn. komfort akustyczny

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S4AWA INSTRUMENTENTAFEL IN SENSATEC Deska rozdzielcza Sensatec

S4KAA EDELHOLZAUSF.EICHE MASER OFFENPORIG Wersja z dr.szl. jesion wz.sł.otw.pory

S4NEA BLOW-BY-HEIZER Nagrzewnica Blow-By

S4URA AMBIENTES LICHT Oświetlenie wnętrza dookoła

S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN- UND AUSSENSPIEGELPAKET Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S5ALA ACTIVE PROTECTION Active Protection

S5AQA ACTIVE GUARD PLUS Active Guard Plus

S5AUA DRIVING ASSISTANT PROFESSIONAL Driving Assistant Professional

S5AZA BMW LASERLICHT BMW Laserlicht

S5A1A LED-NEBELSCHEINWERFER LED Fog lights

S5DAA BEIFAHRERAIRBAG-DEAKTIVIERUNG Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż.

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S6AEA TELESERVICES Teleservices

S6AFA GESETZLICHER NOTRUF Ustawowy numer awaryjny

S6AKA CONNECTEDDRIVE SERVICES Connected Drive Services

S6C3A CONNECTED PACKAGE PROFESSIONAL I Digital professional

S6NWA TELEFONIE MIT WIRELESS CHARGING Telefonia komórkowa z Wireless Charging

S6U3A BMW LIVE COCKPIT PROFESSIONAL BMW Live kokpit Professional

S6U8A BMW GESTIKSTEUERUNG Sterowanie gestami BMW

S6WDA WLAN HOTSPOT WLAN Hotspot

S610A HEAD-UP DISPLAY Wyświetlacz przezierny

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM Harman/Kardon Surround Sound System

P7LFA MODELL M SPORT Modell M Sport

S7M9A IND.HOCHGLANZ SHADOW LINE M.E.UMF. Ind.Shadow Line z wysokim połyskiem

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8APA MONTAGEEINRICHTUNG Dummy-SALAPA

S8ATA POLNISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, polski

S8A1A SPRACHVERSION POLNISCH Polska wersja językowa

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8R9A KAELTEMITTEL Czynnik chłodniczy R1234yf

S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ. Aktywna ochrona pieszych

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Oczywiście silnik na razie na dotarciu więc bez szaleństw, ale miło czuć te 400 momentu. Wczoraj przy +1 nawet się lekko tył uślizgnął przy ok. 2k rpm przy gazie na 60-70 % :twisted:

Jakość wykończenia wszystkich elementów w środku- super. Jest cicho i komfortowo. Co wsiadam to jest banan na twarzy. Bardzo fajnie wygląda ten dąb- jestem zadowolony, że zamieniłem to szczotkowane aluminium.

Zawias adaptacyjny- na razie nie słyszałem tego słynnego stukania z tyłu. Jest dziwnie twardo i taczkowato na równej drodze- czuć wszystkie delikatne nierówności i przechylenia. Natomiast jakieś większe studzienki, dziury tłumi zaskakująco dobrze. Natomiast słabo wyczuwam zmienny układ kierowniczy- w e39 czy f20 opór na kierownicy jest bardziej wyczuwalny w trybie sport. Może jeszcze kwestia ustawień.

Z minusów narazie duża średnica zawracania.

Zimówki dojadą w przyszłym tygodniu.

0c14e4f21c28413cmed.jpg

d733d9794f0515e4med.jpg

67e277fdb7a49809med.jpg

79848a75b86eddc8med.jpg


Tutaj trochę więcej fotek z zewnątrz: https://www.facebook.com/AutoBawariaPulawy/photos/a.589826407805680/2440436682744634/?type=3&theater

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Gratulacje! Bardzo ladny konfig. Tez myslalem o mineral white, ale pitrzebowalem odmiany :) zrob prosze zdjecia tych dekorow z bliska, ja to mialem pierwotnie wrzucone do konfigu, ale balem sie ze bedzie to mialo odcienie brazu a nie widzialem go live.


Szerokosci! :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Piękne auto i fajna konfiguracja.

Planujesz jakieś modyfikacje?

Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Gratulacje jeszcze raz :) Świetnie wygląda, tak myślałem że AB wrzuciła Twoją :) Jak dotrzesz to daj znać czy leci bokiem z tym dyfrem :twisted: Jedynie to zawias bym wziął stały M.
Opublikowano
Co do modyfikacji to się zastanawiam nad dyfuzorem M Perf z tyłu.

Pieron82, chodzi Ci o shadow line?

 

Chodzi mi o wewnetrzne dekory dab slojowany jaki maja dokladnie odcien, czy wpadaja miejscami w braz czy sa cale czarne/grafitowe, dziekuje.

Opublikowano

Bardzo fajny konfig!


Sam długo się zastanawiałem, ale uznałem że dravit grey jest ,,troszkę" bardziej dyplomatyczny z tymi wszystkimi czarnymi dodatkami. :wink:

Ale teraz widzę, że biały także super, sportowo ale nie transformers :cool2:


Ja jeździłem demo z dyfuzorem i właśnie też dobrałem, wydaje mi się że z mperf. robi największą robotę.


pzdr!

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzięki Panowie

Z początku chciałem Tanzanite ale zobaczyłem w Arkadii w Wawie na parkingu 320i MPak w kolorze Mineralweiss i stwierdziłem, że sztos. Z większymi hamulcami wygląda jeszcze lepiej.

Dekory jesion bardzo fajne, nie są gładziutkie, tylko mają fakturę, więc zarysowania i kurz nie będą się tak odznaczać. Odcieni brązu nie widzę, postaram się porobić zdjęcia w dobrym świetle dziennym.

Bałem się o standardowy zawias MPak, że przy 19 calach będzie za twardo na daily cara. Polatałem wczoraj trochę na ustawieniach sport plus w ciasnych zakrętach i nie udało mi się przechylić nadwozia. Narazie (po 160km) jestem zadowolony z adaptacyjnego.

Jak silnik dotrę, to już będą założone koła zimowe. Myślę, że przy 225 z tylu i zimnym asfalcie nie będzie problemów z wprowadzeniem auta w poślizg :twisted:

Opublikowano
Dzięki Panowie

Z początku chciałem Tanzanite ale zobaczyłem w Arkadii w Wawie na parkingu 320i MPak w kolorze Mineralweiss i stwierdziłem, że sztos. Z większymi hamulcami wygląda jeszcze lepiej.

Dekory jesion bardzo fajne, nie są gładziutkie, tylko mają fakturę, więc zarysowania i kurz nie będą się tak odznaczać. Odcieni brązu nie widzę, postaram się porobić zdjęcia w dobrym świetle dziennym.

Bałem się o standardowy zawias MPak, że przy 19 calach będzie za twardo na daily cara. Polatałem wczoraj trochę na ustawieniach sport plus w ciasnych zakrętach i nie udało mi się przechylić nadwozia. Narazie (po 160km) jestem zadowolony z adaptacyjnego.

Jak silnik dotrę, to już będą założone koła zimowe. Myślę, że przy 225 z tylu i zimnym asfalcie nie będzie problemów z wprowadzeniem auta w poślizg :twisted:

 

A podpowiedz proszę bo jeździłem demo i nie znalazłem. Jak włączyć sport plus w tej wersji?

  • Członkowie klubu
Opublikowano

A podpowiedz proszę bo jeździłem demo i nie znalazłem. Jak włączyć sport plus w tej wersji?

Przełącznikiem przy skrzyni biegów wybierasz sport a potem pokrętłem idrive przeskakujesz między sport, sport plus albo indyvidual.


Kolejne fotki:

7b61ea0cc8123555med.jpg

1466f3225e3c4e1dmed.jpg

5f493fae0819fafamed.jpg


Jesion w świetle sztucznym:

1ceddb9dfe218484med.jpg

I dziennym:

0d364a1d7b5c36ccmed.jpg

2652c7981d443427med.jpg

Opublikowano

Świetna konfiguracja gratuluje, ja myślałem tez o podobnej w g21 ale będzie szary dravit.

Jak oceniasz lasery i hk?

Opublikowano

Dzieki za fotki, fajnie to wyglada. Zaczynam zalowac, ale to detal, zawsze mozna zmienic :mrgreen:


Tryb sport mozna tez uruchonic samym przyciskiem sport obok skrzyni. Naciskajac raz jest np sport individual, drugi raz masz sport, trzeci raz to sport plus i nastepne klikniecie to znowu sport individual i tak w kolko. Szczegolnie wazne kiedy masz wylaczone na wyswietlaczu centralnym zmiane trybow.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Świetna konfiguracja gratuluje, ja myślałem tez o podobnej w g21 ale będzie szary dravit.

Jak oceniasz lasery i hk?

Dravit spoko i pewnie mniej bród widać, ale sąsiad ma Stingera ala nardo grey więc nie chciałem robić konkurencji.

HK jak na razie dziwnie. Subwoofery pod fotelami na postoju trzęsą całym fotelem a podczas jazdy nie. Po drugie, z tego co kojarzę to audio powinno się trochę wygrzać. Po trzecie dotychczas słuchałem tylko radia i BT, co jednak nie daje pełnej jakości dźwięku.

Co do laserów nocą zrobiłem tylko kilka kilometrów, ale nie zauważyłem różnicy między ledami Volvo a laserami BMW. Tzn. jest jedna różnica, w BMW nie ma spryskiwaczy :?

Ledami od BMW nie jeździłem, więc się nie wypowiem.

Samochód ma dotychczas 220 km przebiegu, taki okres, że ruch spory, niedzielni kierowcy więc trochę się bałem wyciągać. Poza tym czekam na folię i powłokę.

Opublikowano

No ja troche się zmartwiłem, myślałem ze są spryski w laserach. Ale skoro nie ma w 5 i 7 tez, to powinno to działać i być dobrze. W sumie dziwny zabieg. Sprawdzę u siebie za jakis miesiąc.

U mnie za to 3 białe stingery :D

Z tym chowaniem w garażu coś może być, u mnie mama touarega nie wyciągnęła z garażu na 1 listopada żeby nie porysowali. :duh: :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajny konfig, ładne autko... Szerokości :cool2:
male-bmw-2.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Setup zimowy. 18 cali, wszystkie opony 225, jest trochę mniej twardo niż na 19.

fe208318b0b15fabmed.jpg

757ab35fccd24cabmed.jpg

074a44b729b9d88emed.jpg

I zdjęcia spoilera:

3987a489e2b2dea3med.jpg

46d3f44f82693403med.jpg

Spostrzeżenia odnośnie zawiasu adaptacyjnego: na sport plus i 19 calach jest bardzo twardo, wręcz tak twardo, że na równej drodze szybkiego ruchu czujesz każdą nierówność nawierzchni. Natomiast chyba się domyślam, o co chodzi z tym dobijaniem tyłu. Tzn. u mnie jest bez głosu, ale zjeżdżając przy większej prędkości z tzw. leżących policjantów nie ma w ogóle amortyzacji, tzn. wrażenie jakby to wszystko było zespawane na twardo. M5e39 na seryjnych amorach i sprężynach Eibacha więcej się ugina.

Lasery- pojeździłem trochę więcej w nocy, różnica w stosunku do led volvo- mniej wyraźna granica światła. Czy świecą dalej o te 15 % jak mówią broszury? Może trochę dalej ale nie wiem, czy wrażenie nie jest spowodowane tym, że w Volvo wyżej siedzę (SUV).

  • Członkowie klubu
Opublikowano
A może z tą adaptacją jest tak, że przód zjedzie już z progu i tył się usztywnia, bo auto wykryło dużą nierówność?

Jest przełącznik do opcji adaptive przy skrzyni biegów, przy włączonej dostosowuje siłę tłumienia do danych z navi (moze tez z radaru?), ale to dobicie jest tez na sport i sport plus.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Gratuluję autka, sam mam bardzo podobny config. Dobrze, że od razu nie kupiłem lotki z mperformance, auto w standardowym mpaku prezentuje się bardzo dobrze, za to mperformance do r4 to tak no... może mi się opatrzy po jakimś czasie :D

Co do laserów - świecą dalej, ale na drogowych.

W zasadzie poza laserami i navi prof mam to samo.


Jak odczucia z pracy szpery?

Moim zdaniem petarda, można latać bokiem to raz, dwa autko po odpuszczeniu gazu natychmiast się ustawia, czuć jak się załącza sprzęgło i drugie koło dostaje napęd. Najpierw lekki uślizg i jak już myślisz, że pójdziesz bokiem, to sie okazuje że idzie strzał mocy na wewnetrzne koło i zamiast mielić zewnętrznym kołem, auto strzela jak z procy. Super opcja, ja nigdy nie chcialem xdrive, ale też na poprzednie moje bmw mowilem, że maja naped na jedno koło hehe.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Dzięki, spoiler brałem od razu bo i tak wiedziałem, że dokupię :D

Trochę więcej pojeździłem w nocy i rzeczywiście lasery świecą trochę lepiej od ledów. Natomiast nie jest to ewidentna różnica, trzeba się mocno skupić, żeby ją dojrzeć.

Odczucia ze szpary ciężkie do określenia, gdyż silnik cały czas na dotarciu. Natomiast czuć, że łapie. Jak w zeszłym tygodniu padał deszcz to nie miałem problemów z dynamicznym wyjechaniem z podporządkowanej. Słychać było jak koło wewnętrzne mieli, natomiast samochód bez problemu odjeżdżał odpychając się z zewnętrznego.

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jest powłoka oraz folia na zderzak przód, progi, światła i 1/3 maski. Jak detailer wrzuci zdjęcia na swoją stronę to podrzucę linka.

Pękło 2000 km więc już go trochę butuje, aczkolwiek do pełnego sprawdzenia możliwości silnika czekam na zmianę filtra i oleju (pewnie w przyszłym tygodniu).

Szpera dużo daje przy mokrym, przy takich temperaturach jak teraz i mokrym asfalcie bez problemu ruszam dynamicznie, gdy F20 już mieli tyłem.

Natomiast coraz bardziej jestem zachwycony laserami. Sprawdziliśmy z Randallem, że ledy w BMW nie wycinają, także jak ktoś chce wycinanie do musi dołożyć do laserów. Ledy w Volvo wycinają tak, że jak coś jedzie z naprzeciwka to wycinają całą drogę a doświetlają pobocza. Natomiast w BMW wycinają pas na którym masz samochód. Czyli np. jedziesz drogą jednojezdniową, przed sobą pusto a jedzie coś z przeciwka to swój pas masz doświetlony (no chyba,że jest jakiś łuk albo zakręt). Super też to działa na dwupasmówkach. Jak jest w miarę pusto to w zasadzie swoją część jezdni mam cały czas doświetloną i widzę kilkaset metrów do przodu. Ostatnio leciałem na tempomacie 170 km/h, a spokojnie mógłbym jeszcze więcej, taką miałem widoczność.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.