Skocz do zawartości

Brak mocy 3.0D 218km. Samochód wkręca się do 4tyś obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ok wierzę. Ja nie jestem fachowcem.. Więc od tego może przechodzić na tryb awaryjny. Jak ja odpale jedzie ok tylko jak spadnie z obrotów to już nie wejdzie wyżej niż 3tys obr
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zagrzej auto zeby stracilo moc i nie chcialo sie wkrecac w obroty.

W puszce za turbiną masz czujnik spalin czy tez sonde wiec wykreć to aby spaliny miały swobodną droge opuszczenia układu wydechowego.Odpal autko i sie garnij jak bedzie moc i problem z obrotami zniknie to juź wiesz gdzie leźy przyczyna problemu

Opublikowano
Mądrzy Włosi wycieli katalizator zamiast dpf:p to. Może poprostu wykrece tego dpf z auta i tyle. A moc auto traci czy ciepłe czy zimne tak samo odpalam i ruszam moc jest staje i koniec. Tak samo jest jak odpale i postoi na wolnych obrotach dwie min i max 3tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

A rozkrecales uklad wydechowy?

Widziales pustą puszke?

Nikt nie wie dlaczego Włosi to usuneli , ja moge tylko przypuszczac bo juz kilka takich uszkodzonych widzialem.

Jesli auto juz na zimnym taki cyrk odstawia to wykonaj to co pisalem wczesniej na zimnym silniku i juz bedzie wiadomo jakie nastepne kroki wykonac...

Edytowane przez kotin44
Opublikowano (edytowane)
Ta pierwsza jest pusta bo była cięta i spawania. A ta druga jest pełna. A mogę poprostu wykręcić cały dpf. Chyba mi będzie łatwiej bo auto na kanale jest. Edytowane przez luk2407
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mozesz wymontować cały dpf ale nie wiem czy auto nie bedzie zbyt glosne zeby nim wyjechac na ulice...
Opublikowano
Witam.Miałem podobny problem.Podczas jazdy auto raptownie straciło moc.Myślałem ze turbo się skończyło albo wąż jakiś spadł.Podjechałem do mechanika który zna się na BMW.Zaczął od najbardziej błahej sprawy.PO prawej stronie silnika w kolektorze siedzi mały czujnik,nie wiem szczerze jaką pełni funkcję.Wyjął ten czujnik,uszczelnił go zwykłą szmatką i kazał się przejechać.Auto odzyskało moc.Zamówiłem org. uszczelke za grosze i wymieniłem,usunąłem błędy i wszystko śmiga jak należy,Może zacznij od tego,5min roboty a dostęp bez odkręcania czegokolwiek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy są skutkiem niewłaściwej pracy zaworu egr. Pisałeś, że po odpięciu podciśnienia od zaworu i zaślepieniu go auto jedzie normalnie to po co grzebać w wydechu? :roll: wyjmij zawór egr, wyczyść go i rozruszaj, jak nie pomoże to wymień. Nie napisałeś gdzie i za ile kupiłeś nowy przetwornik ciśnienia sterujący egr, nie wierzę w poprawną pracę tych z alledrogo za 100,- taki kosztuje prawie 300,- nie rozumiem po co szukać dziury w całym jak przed wymianą przetwornika było ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Używany i nowy nie wiadomo skąd, dlatego nie utwierdził mnie w przekonaniu, że to nie to.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nowy zawor kupiłem w hurtowni i taki sam jak oryginał... Tej samej firmy... Nie za 100zl tylko ponad 200... Nie kupuje tanich części. Puki co jestem w delegacji i nie mam kiedy zajrzeć... Mam jeszcze kilka innych pytań związanych z samochodem ale to chyba nie tutaj.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli przetwornik jest sprawny to albo zawór jest niesprawny albo pomyliłeś przewody podciśnienia, z tego co pamiętam to dla 3.0d w realoem jest pomyłka.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Na przetwotniku napisane jest vac/ out logiczne że vac to podcisnienie a out idzie do zaworu. Zawor egr też jest sprawny otwiera się zamyka i jest szczelny jak się zamknie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam jeszcze kilka innych pytań związanych z samochodem ale to chyba nie tutaj.

Zapytać zawsze moźesz ale niezaleźnie od wiedzy odpowiedzieć Ci moźe kaźdy ...

Jeśli chodzi o ten nieszczęsny egr itd ,to ma sie on do Twojego problemu tak jak ilość spalonego węgla w małoplskiej elektrowni na wyniki skoczków narciarskich w Saporo...

W twoim temacie są wszystkie informacje tylko trzeba to wszystko poskładac w całość.

Nie wiem jak długo posiadasz to wozidełko ale problem siedzi w nim od dawna.

Opublikowano
Też mi się tak wydaje że ten problem jest od dawna. Samochód mam ponad rok ale cały czas miałem wrażenie jak by nie miało tych 218km. Dlatego też cały czas coś poprawiłem to cały dolot uszczelnilem to teraz te wezyki wymieniłem i czyscilem egr. Wiem napewno że stary elekteozawor od egr był uszkodzony bo miał membranę w środku peknieta.. A teraz jak wrócę z delegacji chcę to naprawić i jestem umuwiony na lekką mapę.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wstrzymaj sie z mapą- to mozesz zrobiç w każdej chwili , najpierw trzeba doprowadziç silnik do porządku na serii żeby puźniej nie dumać czy jakiś parametr jest wynikiem mapowania czy tez jakiejs usterki czy też niedokończonej naprawy...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Najpierw go zdemontuj , oblukaj go i wykonaj jazde bez dpf a

Jeśli nie bedzie widać jego uszkodzeń to lepiej bedzie dokupić kata ale decyzje sam musisz podjąć

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Komp.

Błędy.

LIVE DATA.


Coś tam widać?


Pomiary kompresji.

Ciśnienie paliwa?

Ciśnienie doładowania?

Sterowanie turbo działa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niech ktoś Ci depnie pedałem gazu ,a Ty psiknij samostartu jesli nie wskoczy na obroty to juź bedzie wiadomo gdzie szukać rozwiązania...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.