Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, i mamy problem(narazie w kilku krajach EU). W Holandii mam do wyboru(od miesiąca) 95 E10 lub 98 E5. Teraz rodzi się pytanie ponieważ mam Bmw e36 325 m50b25TU z 1993 roku. Wydaje mi się że silnik z początku lat 90` nie jest przystosowany do tego paliwa, chociaż producent "mówi" że do każdego Bmw jest ok.Lać 98 E5 za 1,83e czy 95 E10 za 1,59e ? . Jak widać różnica znaczna. Różnica na paliwie 95 E10 a tym co było 95 E5 jest znaczna na korzyśc 95 E5. Boję się o silnik, jakie są Wasze opinie?
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
załóż lpg i jeździj na lpg ;) Na e10 bez korekty zapłonu będzie słabszy i tyle. Może być też szybsze zużycie elementów gumowych w układzie paliwowym (będą twardnieć ale nie powinny bardzo)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W Polsce od pewnego czasu jest dokładnie to samo. Paliwa takie już dawno są teraz pojawiły się oznaczenia na stacjach. Bio pchają wszędzie gdzie się da. To że na pistolecie jest E10 czy w przypasku ON B7 nie oznacza że paliwo zawiera bio dodatki to jedynie norma która musi być podana stacja może sprzedawać E5 i np B0 ale na pistoletach ma być dopuszczalna norma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.