Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!


Mam taki problem z moim F11.

Ostatnio stało się coś takiego, że zablokował się DPF.. Wszedłem w B-Toola i zobaczyłem komunikaty błędów, zapchanie DPF-a dochodziło do 60 gram, więc postanowiłem wymusić regenerację. Niestety, nie przyniosło to żadnych efektów. Dopiero gdy skasowałem kody błędów i ponownie wymusiłem regenerację, udało się wypalić DPF-a całkowicie.


Teraz natomiast mam stały komunikat, którego nie daje się skasować: 244800 Begrenzte Restlaufstrecke des Partikelfilters verfügbar


Przeprowadziłem test ciśnienia wstecznego i na biegu jałowym mam wartości ujemne... Z tego co kiedyś słyszałem, może to oznaczać, że jest uszkodzony czujnik ciśnienia...

Samochód ma przejechane 152 000 kilometrów, co wydaje mi się zbyt szybkim dystansem na konieczność wymiany DPF-u.


Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak go rozwiązać?




ed02d9f015199.jpg

8e9afda98295c.jpg

a494b706bcccd.jpg

Opublikowano
W ogóle stwierdzam, że znacząco za często się wypala ten DPF... Mam w tej chwili 458 wypalań - czyli wychodzi, że średnio co 330 kilometrów się wypala, powinien o wiele rzadziej, prawda?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ogóle stwierdzam, że znacząco za często się wypala ten DPF... Mam w tej chwili 458 wypalań - czyli wychodzi, że średnio co 330 kilometrów się wypala, powinien o wiele rzadziej, prawda?

 

To bardziej wygląda na nie autentyczny przebieg ponieważ błąd 244800 pojawia się w każdym modelu F które przekroczy 200 kkm i nie świadczy on o jakimś problemie tylko informuje że zbliża się termin wymiany filtra i to samo pokazuje ilość udanych procesów regeneracji który jest nie adekwatny do przebiegu z licznika.

Opublikowano

Wiesz... Samochód kupiony z Premium Selection z przebiegiem 24 000 kilometrów, od tego czasu wyłącznie w moich rękach..

Przypuszczam błąd czujnika, który istnieje od dawna i przez to mam zbyt wielkie spalanie, które także odczuwam, a także wiele niepotrzebnych procesów wypalania DPF-u...

A wymiana spowodowana jest ilością wypaleń, która jest zbyt wielka i stąd też szybko pokazuje komunikat o konieczności wymiany...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz... Samochód kupiony z Premium Selection z przebiegiem 24 000 kilometrów, od tego czasu wyłącznie w moich rękach..

Przypuszczam błąd czujnika, który istnieje od dawna i przez to mam zbyt wielkie spalanie, które także odczuwam, a także wiele niepotrzebnych procesów wypalania DPF-u...

A wymiana spowodowana jest ilością wypaleń, która jest zbyt wielka i stąd też szybko pokazuje komunikat o konieczności wymiany...

 

Kolego czytałeś załączone materiały....... chyba nie.

Zacznij od wymiany przewodów podciśnienia tak jak to zrobił inny kolega z forum.


Proponuję załatwić sobie interfejs BT + program do kontrolowania i wypalania filtra DPF .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.