Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, mam problem a mechanik który robił auto powoli rozkłada ręce.

Problem w tym że auto po remoncie strasznie buczy jakby miał tłumik sportowy lub dziurawy wydech. Taki dźwięk wydobywa się z mojego auta przy dodawaniu gazu oraz jeździe.

Podczas jazdy obecna do tej pory cisza przepadła, jest buczenie i delikatnie wyczuwalna i słyszalna wibracja. ( słyszalna ponieważ miedziaki w popielniczce brzęczą.)

W aucie było robione:

Pierścienie, panewki, (dwumasa+sprzęgło+docisk+łożysko całość Valeo), regenerowana turbina, głowica, blok również planowany, powrócił oryginalny nowy kolektor z klapkami, pełne uszczelnienie silnika skrzyni wału, czujnik poziomu oleju hella, pełne ofiltrowanie marki mann.

auto przepatrzone już kilka razy, wszystko dokręcone, nie ma lewego powietrza, filtry szczelne. wszytko zakładane nowe,

Na chwilę obecną turbo wraca do poprawy a dokładnie na regulację ( późno wstaje )

Wyszedł błąd sądy lambda ale ona zbędna podobno przy wydłubanym dpfie i katalizatorze

Ma ktoś pomysł co mogło nie zagrać po złożeniu auta do kupy..???

Opublikowano

dpf wydłubany 200tys km temu, do tej pory nie było takiego wycia. łączniki całego dolotu sprawdzone, nigdzie nie sadzi.

W poniedziałek wracamy do starej dwumasy i sprzęgła. Może to Valeo jest takie głośne...

Opublikowano

Możesz nagrać dźwięk tego buczenia ?

Odepnij klapę gaszącą i zobacz czy przestanie buczeć bo z reguły buczy jak klapa się przymyka ale to nie generuje wibracji.

Wibrować i wydawać dziwny dźwięk może silnik a konkretnie walki wyrównoważające jeśli są zle ustawione. Miałeś rozbierany dół silnika wiec można by się temu przyjrzeć.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam ponownie, buczenie i drżenie jest w dalszym ciągu.

Przy remoncie silnika dół był ruszany. Profilaktycznie wymienilismy panewki.

Kolega Roger nysa zasugerował mi również te wałki rownowazace.

Podesłał również filmik na którym tak jakbym słyszał własne auto. Auto jedzie jak po tarce, buczy jak sportowa wersja.

prośba do kolegow: potrzebuje dokładna instrukcję, procedure serwisowa jak te wałki ustawic.

Ma ktoś może. ..?? Lub zdradzi tajemnice..???

Silnik to 2.0 diesel wersja 163KM kod silnika M47N2


Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.