Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, miałem e90 325d 197km która świetnie się sprawował i nic jej nie dolegalo, niestety mój obecny budżet (około 23k)nie pozwala mi kupić zadbanej 3litrowki, stąd też moje pytanie jaka wersję silnika wziąć pod uwagę kupując 2.0
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przede wszystkim na klapki w kolektorze ssącym które się urywały i robiły spustoszenie w silniku i turbinie, następnie termostaty (główny i EGR) które się psuły i przez to DPF się zapychał bo procedura wypalania się nie uruchamiała poniżej 75 stopni cieczy chłodzącej.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.