Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uważam, że HK w F grał lepiej.

Mając wzmaka i zmieniajac w nim EQ z G30 na F10 i odwortnie, rzeczywiście na EQ z f10 - gra lepiej.

Głośniki sa 'takie same' w tym calym systemie.


Sprobujcie kodowaniem, powinno byc lepiej.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
rafter1

Masz zawieszenie M ?


Powiedz jak odczucia na nierównościach jadąc G30 na 20" w porównaniu do 19" w F10" ??

 

Mam Adaptive Drive . W trybie Comfort jest bardziej komfortowo niż na m-pakietowym zawieszeniu i 19 w F10 . Ale to są bardzo indywidualne odczucia .

 

To teraz zrobię update samego siebie . Auto dostało zimówki 245/45 R18 i jestem w szoku :shock: . Samochód w trybie Comfort przepływa po nierównościach dróg . Nie spodziewałem się aż takiej zmiany komfortu przy przejściu z 20'' na 18'' .

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Tak - lecz pytalem o edc afaptive nie o adaptive drive. Wiem ze zawias za 15 k jest swietny ale konfiguracja zaczyna siegac nieskonczonosci.
Opublikowano
Malowalem sam, farba foliatec. Wyszlo ok choc lakiernikiem nie jestem. Farba do dzisiaj trzyma sie bez problemu.

 

Dwa lata temu też pomalowałem w warunkach ,,garażowych'' ale po pierwsze wyglądało to średnio gdy się dobrze przypatrzyć ( zacieki ) a

teraz już widzę srebrne przebłyski na krawędziach więc schodzi .

Opublikowano

No to mialem więcej szczescia. W nowym mam już fabrycznie czarne, nie widze roznicy w stosunku to farby foliatec. Slyszalem ze malowanie proszkowe roznie sobie radzi, wg forum 5er z uk.

Zawsze mozna wymienic koncowki na czarne z aso ale to juz pare stow kosztuje.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moich przygód ciąg dalszy ....


4rshtP.jpg



Opona na moment naprawiona ale zamówiłem nowe 2 opony na tylną oś . I tu mamy kolejną zagadkę może ktoś z Was ją rozwiąże :

Przepisałem z uszkodzonej opony Pirelli P Zero 275/30 R20 97 Y runflat XL a pomimo tak dokładnego opisu przyjechały opony o innym wzorze bieżnika niż te stare . Co poszło nie tak ?

Opublikowano (edytowane)

 

Cholera , nie ma tej gwiazdki * . Kupiłem opony bez homologacji BMW . Czy to może oznaczać dla mnie jakieś problemy ? Wszystkie rozmiary opon , indeks prędkości itd mam zgodne z instrukcją obsługi mojego BMW brakuje tylko tej gwiazdki .

Edytowane przez rafter1
Opublikowano

Problemy mogą być trzy:

- ze zdjęcia wnoszę, że masz model PZ4 (nowszy) a przysłali Ci starszy - różny bieżnik przód/tył nigdy nie jest dobry

- bez względu na model - różna głębokość bieżnika między przodem i tyłem; BMW zaleca maksymalną różnicę do 2mm, a masz xdrive, który tego nie lubi

- brak homologacji - potencjalne problemy z gwarancją przy naprawach

Opublikowano
Problemy mogą być trzy:

- ze zdjęcia wnoszę, że masz model PZ4 (nowszy) a przysłali Ci starszy - różny bieżnik przód/tył nigdy nie jest dobry

- bez względu na model - różna głębokość bieżnika między przodem i tyłem; BMW zaleca maksymalną różnicę do 2mm, a masz xdrive, który tego nie lubi

- brak homologacji - potencjalne problemy z gwarancją przy naprawach

 

Trochę się wystraszyłem więc wykonałem telefon do mojego sprzedawcy/serwisanta Inchcape Warszawa . Co do pierwszych dwóch punktów zgoda , natomiast doradca serwisowy wytłumaczył , że mają się zgadzać wszystkie rozmiary opon jakie są zapisane w instrukcji obsługi auta do poszczególnej wielkości felg , a brak gwiazdki homologacyjnej na oponie nie wpływa na utratę gwarancji .

Powiedział też ,że zdarzają się czasami sytuacje wyjątkowe , na przykład klient kupił tańsze opony ( Kleber ) które rozmiarowo się zgadzały z instrukcją obsługi ale na desce wywalało błędy . Okazało się , że nietypowy bieżnik opon Kleber wpłynął na rozmiar/obwód całego koła i trzeba było wracać do sprawdzonych rozwiązań , ale w oponach marek premium Pirelli , Michelin , Continental takie rzeczy się nie pojawiają gdy mamy zachowaną rozmiarówkę , nośność , indeks prędkości .

Na wszelki wypadek dokupię przód z tym samym bieżnikiem . Dzięki za zwrócenie uwagi .

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Pytanie. Przy prędkościach rzędu 180-200 i szybciej jaka temp oleju pokazują Ci zegary sportowe ? Na zegarach idealnie w srodku tenp a na monitorze włączone sportowe pokazuje ze temp spada . Jak u Ciebie ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pytanie. Przy prędkościach rzędu 180-200 i szybciej jaka temp oleju pokazują Ci zegary sportowe ? Na zegarach idealnie w srodku tenp a na monitorze włączone sportowe pokazuje ze temp spada . Jak u Ciebie ?

 

Przepraszam nie zauważyłem Twojego postu wcześniej . Poruszam się głównie w aglomeracji warszawskiej a tu co chwila fotoradary albo odcinkowe pomiary prędkości więc dostosowuję prędkość do ograniczeń , zwłaszcza ,że już jakieś punkty na koncie wiszą . Do Niemiec w najbliższym czasie się nie wybieram :wink:

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.