Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po 2 letnim leasingu 540i xDrive przyszedł czas zmiany. Auto świetne, osiągi więcej niż wystarczające, brzmienie z wydechem MPPS przepiękne. Przez 2 lata nie zdążył mi się znudzić w zasadzie, ale postanowiłem nieco przemeblować garaż. Kolejnej piątki nie wezmę, bo nie będzie zmiany, nawet liftu jeszcze nie było. Zastanawiam się zatem nad 8GC, ale po głowie chodzi mi również AMG GT. Co myślicie?
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Nie wiem czy 8GC czy AMG... :roll: ale 540 sprzedajesz :?: :D czy zostawiasz,jeśli na sprzedaż daj szczegóły na pw. :cool2:

540 sprzedałem szybciutko, okazało się że to bardzo gorący towar, bo na rynku szesciocylindrowców, zwłaszcza w benzynie jak na lekarstwo...

Life's too short to drive boring cars!
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
No i się wyłamałem, po przeszło 10 latach jeżdżenia 5tkami zmieniam jednak na gwiazdę w wersji AMGGT 4Door. 8ka Gran Coupé jakoś mnie nie przekonał. Kilka rzeczy oczywiście było na korzyść 8ki ale ostatecznie zamówiłem AMGGT. Nie oznacza to ze rozstaje się z BMW, mam jeszcze 4ke, którą za rok wymienię ... również na 4ke serii G, bo nie wyobrażam sobie (a może zwłaszcza żona) garażu bez 4ki.
Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg mnie dobry wybór 8gc to bezpośredni następca 6gc (mimo że bmw twierdzi inaczej) ciasne i małe auto we wnętrzu. Po serii 5 bardzo byś narzekał na ciasnote a dodatkogo amg gt ma więcej charakteru i sportowości mimo że to też tylki baby amg.

4er masz w coupe? Wg mnie udany model jeden z najlepszych w ostatnich latach.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ciekawe czy faktycznie Merc jest większy od 8GC.

Spoko wybór, przód bardzo fajny w tym GT, tył trochę smutny i jak dla mnie 8GC wygląda z tyłu lepiej.

Ogólnie Merc ma duży problem, koniec z mocarnym V8 przynajmniej w Cklasie. Będzie gorzej niż w BMW niestety.

C 63 W 206 - 4 cylindry z elektrykiem :?


https://www.bimmertoday.de/2019/12/23/muss-mercedes-den-amg-absatz-2021-um-75-prozent-kurzen/?fbclid=IwAR3Nlt7E2NqHUl1_qLwJ8QOmmbihWIn5h8u5jb3U6fAFW1RcRI9L8klYBGw

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja zmienilem dwa lata temu na C43. U mnie jest V6.

U ciebie już nowszy R6, mocta sama, 367KM.

Masz wydech z otwieranymi klapami?



Tak, wziąłem opcjonalny wydech amg z klapami, do tego pakiet v8, amg Night, amg dynamic, pakiet premium i kolor grafit Magno. Czyli bez szaleństwa doposazeniowego. Ja mam zasadę ze opcje nie mogą przebijać cenowo lepszej wersji silnikowej;)

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
Ciekawe czy faktycznie Merc jest większy od 8GC.

Spoko wybór, przód bardzo fajny w tym GT, tył trochę smutny i jak dla mnie 8GC wygląda z tyłu lepiej.

Ogólnie Merc ma duży problem, koniec z mocarnym V8 przynajmniej w Cklasie. Będzie gorzej niż w BMW niestety.

C 63 W 206 - 4 cylindry z elektrykiem :?


https://www.bimmertoday.de/2019/12/23/muss-mercedes-den-amg-absatz-2021-um-75-prozent-kurzen/?fbclid=IwAR3Nlt7E2NqHUl1_qLwJ8QOmmbihWIn5h8u5jb3U6fAFW1RcRI9L8klYBGw

 

No cóż, downsizing zbiera żniwo. Bez sensu... Ja GT63 nie rozpatrywałem bo po co mi V8 o takiej mocy w ponad 5metrowym aucie o masie przeszło 2 tony na trasę... w takim C coupé to co innego... dlatego w do auta w trasę wystarczy mi Performance 540i czy teraz AMG GT43.


Do do wielkości to AMG jest dobrym kompromisem pomiędzy praktycznością a sportowym wyglądem i zacięciem. W tym aucie na każdym kroku czuć żyłkę AMG, pomimo ze to tylko baby AMG. Ktoś powie, ze bagażnik mały, ale porównajcie z 8GC, gdzie jest mniejszy i do tego szyba się nie podnosi z klapa. Ja szukałem auta, którym pojadę z rodziną w trasę, pewnie głównie latem, bo na zimowe wypady caravaningowe z większym bagażem mam Cayenne (oczywiście starego bo na takie pudło nazywane zgrabnie SUVem przez marketingowcow szkoda wydawać kasę) :) Podsumowując, AMG GT dobrze mi się wpasował do garażu pomiędzy 4kę i Cayenne’a:)


Co do stylingu to mi AMG podoba się z każdej strony, z tylu również, i ta regulowana lotka:)

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Panowie ktoś zamawiał Serię 8? Jak z rabatami?


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Rabaty marne, jak ma serie 4 w momencie wejścia na rynek, o rząd wielkości mniejsze niż na popularne 3ki, 5tki, mogę napisać na Priv jaki dostałem, ale może to nie być miarodajne bo podłączyłem się pod zakup flotowy za kilka mln pln przez mojego pracodawcę.
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Marne tzn? Dla mnie marne to 15%, kolega dostał na m850i 18% do produkcji, więc ja będę celował w okolice 20%. Pytanie czy coś więcej. 8GC to model nowy, ale nie najnowszy, seria 8 jest już na rynku prawie 2 lata.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
No właśnie wydaje się ze 20 jest nie do przebicia. Mi się nie udało przynajmniej...
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano
No na taki co stoi to możliwe, ale nie na taki z konfigu. Poza tym 8ka w dieslu? Jakoś to mi się nie składa :duh:
Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

20% rabatu, do produkcji. Auto ze stoku nie wchodziło w gre z uwagi na 19r, i brak aut z czerwoną skórą.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Długo to trwało, było kilka zwrotów akcji od 8ki do AMG i z powrotem, ale ostatecznie przesiadłem się na gwiazdę jako daily car, troche chyba z chęci spróbowania czegoś innego po przeszło 10 latach jeżdżenia 5tkami od e60 poprzez 2 f10 po g30. 8ka mi się podoba, ale otwór załadunkowy za mały na daily car, a poza tym bazowy AMG GT jest jednak bardziej rasowy niż bazowa 8ka wg mnie. Zobaczymy:)


Do zobaczenia na innych wątkach, bo biało - niebieska szachownica w garażu zostaje rzecz jasna.


f7a1b858518b96de07fee1907fd8de9e.jpg

f8230d6ba866841b4e0d0a9055402b86.jpg

9b294333dceb9efbe39a4d89bcd47433.jpg

8d576c4f95fbe3048157fda9101c2e26.jpg

7db5e46292829c6d7a99377c5c93a041.jpg



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jedyna zaleta mercedesa to lepiej dopracowana instalacja elektryczna ;) z resztą można dyskutować... grunt by jeździło a nie stało w warsztacie...
Opublikowano

Dużą wadą Mercedesa są światła ma MULTIBEAM LED czyli skrętne z wycinką, a BMW posiada lasery ja teraz zamawiam X5 lub X7 jeszcze się okaże do produkcji z silnikiem 50i nie wyobrażam sobie zamówić auta bez reflektorów laserowych.

Mercedes nigdy laserów mieć nie będzie a ich najlepsze światła wymienione powyżej świecą i tak gorzej od laserów BMW.

Opublikowano

Heh, ja nawet nigdy adaptive led nie brałem wiec tym bardziej nie rozważałbym laserowych;) jak widać różne są priorytety:)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co jest nie tak z tym MultiBeam?

Ja mam LED adaptacyjne i nie narzekam... więcej niż wystarczy...

Opublikowano

Mi mówiono ze laser to tylko drogowe (tzw. Długie), te multibeam moim zdaniem wyglądają i świecą lepiej niż dobrze, ale ja jestem ignorantem jeśli chodzi o takie gadżety i zawsze raczej symbolicznie wypasam fury, ten ma już w standardzie więcej niż potrzebuje, wziąłem tylko pakiet premium bo był opłacalny a i tak brałbym nappę, Burmestera i kamery 360 dla żony, pakiet AMG Night, pakiet V8 bo fajnie wyglądają i wydech AMG bo mega brzmi, ale tylko jak chce popierdzieć, w trasie po zamknięciu klap jest prawie bezszelestny i nie drażni dzieci na tylnej kanapie:)


Może w suvach ledy nie wystarczają bo auto za wysoko zawieszone;) choć chyba nie, bo w cayenne mam zwykle światła nieadaptacyjne i dla mnie wystarczy w zupełności...


To trochę bicie piany, kto inny powie ze nie wyobraża sobie auta bez dostępu komfortowego albo bez soft-close:) które mnie z kolei drażnią :)


ja więcej jeżdżę w ramach aglomeracji gdzie światła nie maja większego znaczenia a dłuższe trasy raczej latem gdy dzień długi wiec może dlatego nie przeceniam top-endowych świateł.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!
Opublikowano

Gratuluję wyboru. Też mam już trzecią piątkę z rzędu i zastanawiam się nad 4Doorem (tu pewnie poczekam na lift) lub Porsche Panamerą (chyba odpadnie z powodu ceny).

Jakie rabaty dają na to auto?

Opublikowano

Hej u mnie wyszedł spory rabat, bo podłączyłem się pod flotowy zakup mojego pracodawcy, dodatkowo czekałem rok na auto przez covid i w międzyczasie zmienił się rok modelowy, dorzucili nowy system z MBUX, dotykowy ekran i jeszcze jakieś extrasy w standardzie, cena wzrosła o ponad 20k, a ja zostałem przy starej, generalnie to jest AMG wiec podobnie jak w BMW przy modelach M flotowa polityka rabatowa nie obowiązuje do końca. Wyjściowo dostałem o 8 oczek niższy rabat niż mamy na C klasę i GLC np, ale wyszedł koniec końców całkiem fajny rabacik, tzn więcej już wyjściowo dostałem na 8ke. Więcej na priv.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Life's too short to drive boring cars!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.