Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


mam następujący problem przy rozruchu tylko zimny silnik odpala od pierwszego powiedział bym idealnie, po kilku sekundach wpada w drgania cały samochód, raz większe raz mniejsze, po kilku sekundach ok 30 do 50 uspokaja się i chodzi idealnie i tak już aż postoi całą noc.

świece nowe, brak błędów na kompie, sprawdzona szczelność głowicy jest ok, sprawdzona szczelność dolotu i okolic jest ok.


jest dużo wątków o tym ale nie znalazłem rozwiązania.


jakieś pomysły?

Opublikowano

He he standard w M54

Na pewno układ dolotowy jest szczelny? Bo w pierwszej kolejności to objaw lewego powietrza.


Odłącz przepływomierz i zobacz czy jak odpalisz będzie telepać ? Czy trochę lepiej.

Błąd z kompa pewnie się pojawi tylko jeszcze trochę czasu potrzebuje ,wyłapie to jak będzie trwało to dłużej.

Bez błędu lub odczytu korekt paliwowych w live data jest to zgaduj zgadula co powie czarodziejska kula.


Moja mi mówi ,że to klapka od DISy , więc sprawdź to

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

Opublikowano

Bardzo dobrze korekty właśnie się sprawdza na gorącym.W takim razie wszystko jest ok, problem dotyczy tylko odpalania wtedy gdy silnik jest zimny i potrzebuje dużo powietrza i paliwa.


Disę odpuść ona jest odpowiedzialna za pracę na wolnych obrotach słynne falowanie obrotów w M54.Choć ma wpływ na odpał auta.


Wepnij się manometrem w listę wtryskową sprawdź ciśnienie paliwa jak przekręcisz zapłon zostaw tak i zobacz czy spada na manometrze.

Może być ze regulator nie trzyma ciśnienia i po dłuższym postoju brakuję przez chwilę paliwa przy odpalaniu przez to się telepie.


Było na forum jakie powinny być ciśnienia paliwa na zapłonie i podczas pracy silnika , sprawdź rano przed odpałem i potem po trasie.

Poszukaj w moich postach są foty bo to sprawdzałem.

żadnych dizli tylko Pb+LPG

R4 + turbo, V6 , R6 i V8

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze co to znaczy, że korekty ideał? ;)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

korekty paliwowe oscylowały wokół zera.

zapomniałem dopisać, że byłem na stacji kontroli pojazdów żeby sprawdzić spaliny i tak jak w innych przypadkach wyszły idealnie jak i na benzynie tak i na gazie. oczywiście na ciepłym silniku

a jeszcze jedna kwestia spalanie, może ma to cos wspólnego:

gaz tylko miasto korki zaj... 25litrów

trasa tempomat 170km/h 16 litrów

trasa tempomat 140km/h 15 litrów

tyle o ile poza miastem wydaje mi się że jest ok to miasto to już trochę dużo.

byłem gdzie tylko mogłem żeby sprawdzić poprawność spalania każdy twierdzi że dużo ale nie potrafi znaleźć przyczyny.

na paliwie nie sprawdzałem ile pali, komp pokazuje średnia 17.


ok szukam kogoś kto mi zmierzy to ciśnienie na listwie, dzięki za podpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.