Skocz do zawartości

Błedy z sond i wypadania zapłonu BMW 520i m52tub20.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam serdecznie! Posiadam BMW E39 2.0 z lpg z 1999r. Przepraszam, jeśli temat był już poruszany, ale szczeże mówiąc nie znalazłem. W mojej Bmie po przeskanowaniu pojawiły się błędy P0302, P0170, P0173. Objawy, jakie mi doskwierają to: wydaje mi się, że jest słaba moc, czasami na wolnych obrotach po odpaleniu rano trzęsie silnikiem, a czasami nie chodzi na 2 cylindrze - wtedy po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu jest ok. Jednak czasami, żeby było ok trzeba gasić i zapalać silnik kilka razy. Świece nowe, jeśli chodzi o cewki, to jak drugą się odepnie, to jak wspomniałem czasem nie ma reakcji, czyli nie chodzi na wszystkich cylindrach, a czasami jest ok. Innym objawem jest wg mnie wolne wkręcanie się na obroty, też na postoju. Szarpie przy zmianie biegów z 1 na 2, a czasem na 3 (choć tu jeszcze sprzęgło jest słabe,więc...). A na koniec powiem, że zwyczajnie wolno się rozpędza. Proszę powiedzcie od czego zacząć diagnozy, jestem gotowy na sprawdzanie wszystkiego i zdaję sobie sprawę, że temat może być złożony. Piszcie wszelkie propozycje. Ważne: zawór disa wymieniłem na używkę i nie działa, bo jak winnym poście pytałem, co może być nie tak, ponieważ moja disa po odpaleniu jest otwarta, jak popchnę ją palcem się zamknie, następnie po osiągnięciu wyższych obrotów się otworzy, ale znowu na wolnych obrotach pozostaje otwarta i po zgaszeniu silnika też. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Edytowane przez Lucik
Opublikowano
Diagnozę należy zacząć od podłączenia się pod komputer z programem do BMW - INPA. Będą tam błędy i parametry, które mogą dać proste rozwiązanie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie błędy sond tylko zły skład mieszanki, szukaj nieszczelności w dolocie. Ewentualnie przyczyną jest lpg, aby to sprawdzić odepnij cewkę przy zbiorniku gazu, wypal resztę z instalacji, skasuj adaptacje i jeździj na pb, jak nie będzie problemów to lpg do strojenia. Popraw tytuł - dopisz 520i m52tub20.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

W tytule mam dopisać : m52tub20 ?

Dzięki za jakąś podpowiedź. Sprawdzę szczelność dolotu i jak z tym gazem, gdy go odłączę na jakiś czas. Dzisiaj rano znowu mi szarpał i chyba nie palił na jednym garze, więc jak zwykle zgasiłem i zapaliłem ponownie i ok. Jak wróciłem z pracy sprawdziłem błędy. Dziś był już tylko błąd P0173. Ciekawe, że nie miałem błędów wypadania zapłonu, mimo, że czułem, że nie chodził na wszystkich. O co chodzi? Piszcie co myślicie, każda wiedza ważna. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dopisz 520i m52tub20.

Zrób to co napisałem i wtedy będzie coś wiadomo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Witam! Nie miałem na razie czasu sprawdzić tego dolotu, ale dziś pojechałem do pracy, wróciłem i żadnych błędów nie miałem, także dziś mi chodził nawet rano na wszystkich cylindrach. Jak coś pozprawdzam napiszę tu o tym. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.