Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stary, nowy samochód :) https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-335i-coupe-m-sports-japonia-pelny-m-jedyna-takaunikat-22-000-km-ID6Czkg2.html Nie ukrywam że bardzo mi się podoba, te niewypierdziane skóry, wyposażenie, etc. Obawiam się że wtryski tam będą siedzieć z pierwszego montażu, czyli wadliwe plus pompa. Pytanie co z gumowymi elementami, które w tym wieku mogą nie mieć swojej sprężystości. Cena wydaje sie byc trochę z czapki, ale może jestem w błędzie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakby to ujął Siara: "To jest jakaś prowokacja".


Dlaczego nie 199 tysięcy? :duh:

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wiesz co na mobilach stoi biała z czerwoną skórą z elementami m performance 28k przebiegu 2011 ROK, anie 2007 jak tutaj. Chyba 22k EUR, więc i akcyzę pokryjesz i wyjdzie cenowo podobnie. Weź pod uwagę odsprzedaż auta z Niemiec a z Japonii.

Chłopie to nie jest BMW z 1980 które stało w garażu, aby tam gumy były sparciałe, a co jak jeździsz autem to gumy się nie niszczą, tylko jak auto stoi to ulegają degradacji? :D

Co z tego, ze ma swoje lata, ja uważam, że cena adekwatna. Przecież to prawie nowy samochód za 1/3 ceny.

Załóżmy, że macie taki, i co sprzedacie mi za 60k? Za 60k to chodzą e92 ze 150-200k nabite czasem.

Ja uważam, że dobrze robisz. Też jestem z tych osób co wybraliby e60 3.0 z 50k nalotu niż nowszą generację z dieslem 2.0, bo nowa... litości.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymieniali: drewnianą obudowę popielniczki (pęknięta), pompę DSC, wtryski x2.

Jeździła regularnie, koło 8 wizyt w ASO

Akcje serwisowe: wymienili poduszkę kierowcy i poprawienie mocowania klemy + akumulatora


Serwisowany w 3 ASO. Mam tylko dane pierwszego:

Central Jidosha Giken K.K., Urawa/M, Warabi-city,, JP





vin WBAWB71000P030213

typeCode WB71

type 335I (EUR)

series E92 ()

serie 3

bodyType COUPE

steering LL

doors 2

engine N54

displacement 3.00

power 225

drive HECK

transmission AUT

color ALPINWEISS 3 (300)

upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW)

prodDate 2007-08-31

individualInteriorCode

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4ASA EDELHOLZAUSF. PAPPEL MASER GRAU Wer. z dr. szl. topol.rys.słojów szary

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S449A MAUTINNENSPIEGEL FUER JAPAN Lusterko z rejestratorem myta w Japonii

S464A SKISACK Worek na narty

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S5ABA ZWEISTUFIGE BREMSLEUCHTEN ENTFALL Brak światła hamowania dwustopniowego

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S640A AUTOTELEFONVORBEREITUNG Instalacja pod montaż tel. uniwers.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

S7CGA REPAIR INCLUSIVE 3/200 BMW Repair Inclusive

S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S8S1A DEKODIERUNG TAGFAHRLEUCHTEN Dekodowanie świateł do jazdy w dzień

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

L807A JAPAN-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Japonia

S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora

S823A HEISSLAND-AUSFUEHRUNG Wersja dla ciepłych krajów

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S852A SPRACHVERSION JAPANISCH Wersja językowa, japoński

S876A FUNKFREQUENZ 315 MHZ Częstotliwość radiowa 315 MHz

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S925A VERSANDSCHUTZPAKET Dummy-SALAPA

S992A STEUERUNG KENNZEICHENBEFESTIGUNG Sterowanie mocowania tabl. rej.

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz co na mobilach stoi biała z czerwoną skórą z elementami m performance 28k przebiegu 2011 ROK, anie 2007 jak tutaj. Chyba 22k EUR, więc i akcyzę pokryjesz i wyjdzie cenowo podobnie. Weź pod uwagę odsprzedaż auta z Niemiec a z Japonii.

Chłopie to nie jest BMW z 1980 które stało w garażu, aby tam gumy były sparciałe, a co jak jeździsz autem to gumy się nie niszczą, tylko jak auto stoi to ulegają degradacji? :D

Co z tego, ze ma swoje lata, ja uważam, że cena adekwatna. Przecież to prawie nowy samochód za 1/3 ceny.

Załóżmy, że macie taki, i co sprzedacie mi za 60k? Za 60k to chodzą e92 ze 150-200k nabite czasem.

Ja uważam, że dobrze robisz. Też jestem z tych osób co wybraliby e60 3.0 z 50k nalotu niż nowszą generację z dieslem 2.0, bo nowa... litości.

Uważam podobnie jak Ty Ponta.

Do tego faktycznie wygląda ciekawie ta 335i x-drive 2011r. 28.ooo km za 21.950 euro na mobile_de -klik-klik-

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Wiesz co na mobilach stoi biała z czerwoną skórą z elementami m performance 28k przebiegu 2011 ROK, anie 2007 jak tutaj. Chyba 22k EUR, więc i akcyzę pokryjesz i wyjdzie cenowo podobnie. Weź pod uwagę odsprzedaż auta z Niemiec a z Japonii.

Chłopie to nie jest BMW z 1980 które stało w garażu, aby tam gumy były sparciałe, a co jak jeździsz autem to gumy się nie niszczą, tylko jak auto stoi to ulegają degradacji? :D

Co z tego, ze ma swoje lata, ja uważam, że cena adekwatna. Przecież to prawie nowy samochód za 1/3 ceny.

Załóżmy, że macie taki, i co sprzedacie mi za 60k? Za 60k to chodzą e92 ze 150-200k nabite czasem.

Ja uważam, że dobrze robisz. Też jestem z tych osób co wybraliby e60 3.0 z 50k nalotu niż nowszą generację z dieslem 2.0, bo nowa... litości.

 

Masz rację że to właściwie nowy samochód, choć czas robi swoje, chyba że samochod byl przechowywany w dobrych warunkach, z wilgotnością 40%, itp. Rozumiem że samochody z Japonii jak z USA sa niżej wyceniane jak z EU?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dray, czyli pozostały jeszcze cztery wadliwe do wymiany oraz pompę wtryskową :-)

 

Raczej chodziło, że wymieniali już DWA razy komplet, a nie dwa wtryski. :mrgreen: /nie spotkałem się żeby ASO wymieniało na gwarancji pojedyncze sztuki ale .../


BTW: przekonajcie mnie, że te wymiany /o ile to były faktycznie wymiany 2x po 6szt./ to były faktyczne wymiany, a nie tylko wpisy na papierze, a części na rynek wtórny/użytek własny. :? Toż to jakiś nonsens z tymi wtryskami /awaryjnością/ patrząc na przebieg tego samochodu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak się do układu wtrysku bezpośredniego nie montuje normalnego filtra paliwa tylko jakieś sitko to jest taki efekt.
3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kierownica jest oryginalna ale pochodzi z palety akcesoriów M Performance. Samochody nie wyjeżdżały z nią z fabryki jeśli chcemy już tak się zagłębiać :)

Mieszki nie są oryginalne, gałka zmiany biegów nie Performance tylko zwykła, tak wygląda perfo mieszek + gałka:


http://www.modbargains.com/images/Products/bmw%20performance/bmw-performance-automatic-shift-nob%20(2).jpg


To wszystko tyczy się auta z niemieckiego linku. Jeśli autor jest nim zainteresowany to proszę niech założy osobny temat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przedlift na N54 i polift na N55 to są inne samochody przy czym ten drugi jest pod każdym względem lepszy dla kogoś kto chce samochód do jazdy.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Jeszcze nie spotkałem N55 z większym nalotem bez wymienionego motoru ,wtrysków,pompy HPFP i valvetronica
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymienione 2 sztuki wtryskiwaczy a nie 2 komplety.

Wymiana pojedynczych wtrysku czy też kilku sztuk przez ASO to standard. Dlaczego mieliby wymieniać wszystkie skoro podczas testów okazuje się że tylko część jest niesprawna?


Zmiana numerów części wcale nie oznacza zmiany technologicznej natomiast następuje prawie zawsze przy zmianie ceny.

Znam przypadki gdzie na pudełkach są nowe numery a na wtryskiwaczu stare...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie. Przez ostatnie pół roku trochę sprawdziłem samochodów z N55 i na 10 szt. 3 miały wymieniony cały motor. Reszta to problemy z valvetroniciem.

Zawsze możesz jeszcze wziąć 3.0d, czyli 335d lub 330xd... :mrgreen:

Co prawda nie do końca pasuje do coupe, ale można się pochylić, bo to trwałe i sprawne żelazo. :cool2:

Coupe to w końcu nie kabiolet, do którego diesel mi ni cholery nie podchodzi. :twisted:

O tu masz kosztowną na mobile_de - czarnulka E92 335d 2010 74.200km 2010r. -klik-klik-

A jak zrobisz remap to naprawdę daje radę. :oops:

Jak Ci będzie brakowało dźwięku to aktywny wydech czeka... :cry2:

W normalnej eksploatacji 3.0d jeździ naprawdę dobrze, a nawet staranna eksploatacja kosztuje mało - to trwała konstrukcja... :wink:

I mało pali nawet przy ciężkiej nodze. :D

PS.

Oczywiście nie jest to to samo co n55...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.