Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam problem występuje tylko na cieplym silniku od 80 stopni zaczyna lekko bujać budą , przy 90st to juz jest mocne rzucanie na boki i silnik pracuje bardzo nie równo.SIilnik najlepiej pracuje jak jest całkiem zimny. Obroty nie falują , nie kopci . Brak błędów . Poniżej link do filmu z korekcjami . Może ktoś się podejmie fachowej diagnozy okolice Warszawy.




https://youtu.be/NathgLBJjX0

Opublikowano

Kolego dzięki z odpowiedź. Korekty to jest jednoznaczne potwierdzenie stanu wtryskiwaczy? Samochod był juz w trzech warsztatach wszędzie mówią dwumas albo wtryski. Po sprawdzeniu korekcji mówią że dwumas bo korekty dobre.dwumas był wymieniany miesiąc temu więc im to mowie , wtedy podlaczaja pod komputer. Błędów niema . Zaczyna się sugerowanie że może lepiej sprzedać samochód bo to ciężki przypadek itd.


A tak chodzi rozgrzany


https://youtu.be/Nxvx-524u7A


W środku słychać taki stukot stlumiony i trzęsie się wszystko.

Opublikowano
Korekcje na wtryskach masz dobre

 

Kolego dzięki z odpowiedź. Korekty to jest jednoznaczne potwierdzenie stanu wtryskiwaczy? Samochod był juz w trzech warsztatach wszędzie mówią dwumas albo wtryski. Po sprawdzeniu korekcji mówią że dwumas bo korekty dobre.dwumas był wymieniany miesiąc temu więc im to mowie , wtedy podlaczaja pod komputer. Błędów niema . Zaczyna się sugerowanie że może lepiej sprzedać samochód bo to ciężki przypadek itd.


A tak chodzi rozgrzany


https://youtu.be/Nxvx-524u7A


W środku słychać taki stukot stlumiony buja autem i sa wibracje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzenie wtrysków na stole potwierdzi ich stan a nie jest to jakiś bardzo trudny zabieg. Korekcje to nie wszystko, u Ciebie widać nie tyle duże wartości co duże wahania z + na -, to znaczy że nie reagują tak jak komputer to zakłada. Przy okazji można sprawdzić kompresję na cylindrach. Tylko jedź z tym do dobrego serwisu układów common rail.
3A0jS9b.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wtrsyki byly na stole. Wszystkie są ok . Problem występuje nadal. Po czyszczeniu sprawdzeniu i zamontowaniu korekcje sie lekko poprawiły. Po rozgrzaniu Ale jeszcze zanim zacznie rzucać silnikiem korekcje na jałowym wyglądają tak https://pasteboard.co/INkQbh0.jpg


Podczas przyspieszania (gaz w podłodze) korekcja na 6 cylindrze leci do +5mg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.