Skocz do zawartości

Światła stop caly czas świecą 525d automat - POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich mam problem a mianowicie po przekręceniu kluczyka zaświecają mi się światła stop wszystkie 3 i cały czas świecą niezależnie od padała hamulca co to może być proszę o szybką odp bo jazda z tą usterką jest dosyć uciążliwa i niebezpieczna może miał ktoś podobny przypadek i doradzi coś będę wdzięczny. Edytowane przez MatysS5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czujnik stop to pierwszy trop, jest przy pedale hamulca. Dopisz 525d do tytułu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, możesz sprawdzić.

Skoro stopy się palą cały czas, bo przełącznik jest zwarty nawet jak nie naciskasz pedału, to jak odepniesz od niego wtyczkę powinny przestać się świecić. To chyba logiczne... :roll:

Opublikowano
Ale teraz wyczytałem że czujnika tak się nie da sprawdzić bo jak się odłączy czujnik to właśnie stopy będą świecić bo to jest czujnik elektromagnetyczny
Opublikowano

A mógłbyś mi konkretny link przesłać do tego wersja Touring bo nie ogarniam tej stronki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale teraz wyczytałem że czujnika tak się nie da sprawdzić bo jak się odłączy czujnik to właśnie stopy będą świecić bo to jest czujnik elektromagnetyczny

To sorry, o tym nie wiedziałem. Faktycznie ktoś pisze

https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=157994

Sprawdź czy są błędy w module ABS'u


W E36 mi nie działały stopy. Jak wymieniłem wyłącznik to było OK.

Opublikowano
Panowie wymieniłem czujnik i jest lepiej ale zdaza że się przycina ten nowy czujnik i światła świecą czy możliwe że jest to wina zamiennika a nie że oryginalny ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy, kojarzę błąd włącznika stop, to potwierdzi, ale na 99% to on. Jak masz obawy to kup używkę, to nie jest częsta awaria.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie przy walniętej kostce stacyjki też wariowały stopy, ale to między innymi typowymi objawami, jak swiecąca kontrolka poduszek, brak klaksonu itp.
Opublikowano
Panowie niestety czujnik wymieniony na nowy zamiennik i niestety to chyba nie to to znaczy jest lepiej niż na starym bo na starym cały czas światła stop świeciły na tym nowym raz za czas gasną i nie raz jest reakcja a nie raz nie ma żadnej reakcji i też świecą cały czas co to może być ? :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież już wcześniej pisałem, że warto sprawdzić używkę, jak jest jakaś zmiana to widać, że to czujnik/włącznik stop.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Panowie i to jednak nie czujnik kupiłem nowy zamiennik tak jak pisałem raz działy normalnie stopy a raz cały czas swieciły i zero reakcji na pedał. Teraz od dwóch dni znowu na tym zamienniku świeciły cały czas więc kupiłe używke Ory zakładam i dalej to samo światła stop wszystkie 3 walą cały czas a wiec ma ktoś pomysł co to może jeszcze być jak nie czujnik ? bezpieczniki sprawdziłem też takie jeszcze jedno pytanie a czy kostka stacyjki może mieć z tymi światła coś do czynienia bo ona zaświecają się od razu jak przekręcę kluczyk tylko. Proszę o pomoc nie mam już pomysłu gdzie znajduje się winowajca :/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W module LCM sucho?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pod schowkiem pasażera po prawej stronie za tapicerką, wpisz w google to będziesz wiedział. Sygnał z czujnika pedału biegnie na moduł LCM i dopiero ten załącza światła stop. Możliwe że uszkodzony moduł.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Kostka stacyjki może dawać takie objawy, ale wielce prawdopodobne że świrowałby też inne rzeczy. Taki klasyk to w momencie otworzenia lusterka w osłonie przeciwsłonecznej pasażera opada kierownica albo zapalają się inne światła w środku.


Ja przerabiałem dokładnie to samo ostatnio czyli 3 stopy. W moim przypadku był to dwukrotnie wadliwy czujnik Febi, dopiero za trzecim razem się uspokoiło. Warto też zwrócić uwagę jak się montuje ten czujnik. Musisz go wysunąć z plastiku na maksa i delikatnie puścić pedał hamulca tak aby sam sobie ustawił siłę nacisku i styku. Jak zrobiłem to niechlujnie to wciąż świeciły stopy. Inpa mi pokazała błąd w silniku a propos właśnie tego czujnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.