Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Szanowni forumowicze proszę o poradę:

o co chodzi w wykazywanym w INPA (i nie tylko) błędzie 483D aktuator przepustnicy?

kasuje go i na nowo powraca po przejechaniu się autem.

Przepustnica widać, że działa: klapka się zamyka i blokuje. Widać śladowe ilości oleju na niej po zdjęciu przewodu powietrza ale to raczej nie ma wpływu na nią.

Czy może być uszkodzenie takie, że nie wpływa na zamykanie się klapy gaszącej?

Auto gaśnie delikatnie, tak jak powinno byc. Nie szarpie budą.

może macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam.

Opublikowano

aaben dzięki za info.

Nie brałem tego pod uwagę bo wydawało mi się, ze ona w trakcie jazdy autem nie zmienia położenia klapy.

Byłem pewien, że klapa zaczyna opadać w momencie gaszenia silnika.

Czyli przepustnica do wymiany... :duh:

Kolejna... :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trudno to zdiagnozować na odległość, w vagach pomagało wyczyszczenie mechanizmu a tutaj nawet nie pamiętam czy da się to rozebrać.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Da rade.

Obudowa metalowa nie jest lutowana czy też zgrzewana a tylko dość mocno ściśnięta.

Delikatnie i pomału trzeba odginać blaszkę (robiłem to po poprzednich wymianach - niestety na używki stąd też pewnie te problemy).

Po oczyszczeniu płytki i nasmarowaniu zębatki zero efektu naprawy.

Myslę, że potrzebna też interwencja elektronika.

Dzięki aaben za kontakt.

Pozdrawiam

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.