Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Użytkowników!

Zakładam post z pytaniem do osób które użytkowały, użytkują modele e60 i e65.

Znalazłem kilka tematów, które nie wyczerpują tematu i są dość stare. Jeżdżę BMW e91, z auta jestem zadowolony, ale.. dla mnie i dla żony było jak najbardziej na plus. Po narodzinach córki.. już odczuwałem spory brak miejsca wewnątrz jak i w bagażniku. W drodze kolejne dziecko i dodam, ze sam do najmniejszych osób nie należę 190cm wzrostu i jeżdżąc do pracy w kilka os tez tego miejsca brakuje. W związku z powyższym zastanawiam się nad zmiana auta na większe w grę wchodzi e60 ewentualnie e61 i e65. Moje pytanie dotyczy porównania kosztów utrzymania, eksploatacji, awaryjności obu modelów. Silniki w obu modelach jakie biorę pod uwagę to 3 L diesel. Pozdrawiam i licze na pomoc w podjęciu decyzji. :)

Opublikowano
.

 

1. Nie kupisz zadbanego E65, nawet jeśli to użytkownik będzie chciał na pewno powyżej 50k.

2. E65 jest bardzo dużym autem wewnątrz, Twój wzrost to nie problem. E60 jest dużo węższe.

3. Koszty utrzymania E65 to 2-3x E60.

4. Awaryjności w E65 nie ma dużo o ile masz mechanika, który specjalizuje się w BMW, największe mankamenty to zaniedbanie przez poprzedników i przywrócenie do stanu sprzed.

Opublikowano
mialem oba modele wiec wiec moge ci powiedziec ze e65 w moim przypadku okazal sie mniej problematyczny niz e60 silinik o ktorym wspominasz m57 jesli odpowiednio eksploatowany i serwisowany nazwal bym pancernym sa to popularne modele wiec czesci zamiennych nie barkuje a dyrdymaly typu kolegi koszta 3xe60 mozesz wsadzic miedzy bajki :wink: jesli znajdzieszz zadbany egzemplarz bedziesz naprawde zadowolony tu masz krotki opis ostatnie zdanie opisuje model najlepiej :wink: https://allegro.pl/artykul/najczestsze-usterki-bmw-serii-7-e65-1M1n61Lnbtl

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
mialem oba modele wiec wiec moge ci powiedziec ze e65 w moim przypadku okazal sie mniej problematyczny niz e60 silinik o ktorym wspominasz m57 jesli odpowiednio eksploatowany i serwisowany nazwal bym pancernym sa to popularne modele wiec czesci zamiennych nie barkuje a dyrdymaly typu kolegi koszta 3xe60 mozesz wsadzic miedzy bajki :wink: jesli znajdzieszz zadbany egzemplarz bedziesz naprawde zadowolony tu masz krotki opis ostatnie zdanie opisuje model najlepiej :wink: https://allegro.pl/artykul/najczestsze-usterki-bmw-serii-7-e65-1M1n61Lnbtl

 



Zaraz zaraz, zadbany silnik i sprawna skrzynia to nie są powody do zadowolenia.

E65 ma dziesiątki innych kosztów, które potrafią naprawdę załamać wydając kolejne trzy zera przy każdej wizycie w serwisie.

Idę o zakład, że albo nie dbałeś o E65 albo używałeś najtańszych zamienników, które w tym aucie nie nadają się do montażu + stosowałeś patenty rodem z "usterki tvn" jk trytytki czy plastry do opatrunków.


"Znajdź zadbany egzemplarz" a z buta od razu go kupuję, nawet za 40-50 tysięcy PLN... ALE! podpiszesz ze mną umowę, że serwisujesz mi ten samochód przez rok. Nie ma sprawy, mam umawiać notariusza?


Co do tego artykułu: ten kto to pisał widać, że nie miał do czynienia z E65. W moich postach nie jeden raz pisałem o tym modelu bazując na faktach a nie na tym co się udało zguglować pod artykuł.


Skoro wg. Ciebie E65 jest taki tani w użytkowaniu/posiadaniu to dlaczego ludzie unikają go jak ognia? Dlaczego tak mało ich jeździ, a jak już ktoś to ma to chce się pozbyć jak najszybciej po 1 czy 2 wizycie w warsztacie. Potem oczywiście biadolenie i opowiadanie bzdur o awaryjności. To nie awaryjność jest problemem tylko pseudo mechanicy nie mający pojęcia o naprawie tego auta.


Pytanie dlaczego MIAŁEŚ E65 a nie MASZ?

Opublikowano
:twisted2: :twisted2: :twisted2: :clap: gosciu jak ostatnio napisal ci ktorys z forumowiczow nie masz nic madergo do powiedzenia nie pisz nie nabijaj sobie postow jak widze twoje posty szuakaj mechanika twoje posty nic nie wnosza ja poprostu je ignoruje admin powinien juz dawno z toba zrobic porzadek :duh: wydaje mi sie ze jestes jakims rozpieszczonym gowniarzem kupiles kibla i wszystkim odradzasz e65 :mad2: :mad2: :mad2: ogarnij sie gosciu mam 2 lata e65 i twierdze to najlepsze bmw jakie mialem :wink: moze zostaniesz naczelnym redaktorem jakiegos pisma motoryzacyjnego skoro twierdzisz ze ludzie nie wiedza co pisza :twisted2: :twisted2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
:twisted2: :twisted2: :twisted2: :clap: gosciu jak ostatnio napisal ci ktorys z forumowiczow nie masz nic madergo do powiedzenia nie pisz nie nabijaj sobie postow jak widze twoje posty szuakaj mechanika twoje posty nic nie wnosza ja poprostu je ignoruje admin powinien juz dawno z toba zrobic porzadek :duh: wydaje mi sie ze jestes jakims rozpieszczonym [bAD] kupiles kibla i wszystkim odradzasz e65 :mad2: :mad2: :mad2: ogarnij sie gosciu mam 2 lata e65 i twierdze to najlepsze bmw jakie mialem :wink: moze zostaniesz naczelnym redaktorem jakiegos pisma motoryzacyjnego skoro twierdzisz ze ludzie nie wiedza co pisza :twisted2: :twisted2:

 

i po co mnie prowokujesz?


ale wiesz co, to forum to pośmiewisko. Każdy Ci to powie. Normalni mechanicy, znający się na BMW jednogłośnie potwierdzą, że unikają takich spendów.

Ludzie, którzy naprawdę mają problemy z autami za nic nie uzyskają tu pomocy. 95% osób jest tu po to by wspólnie się pobrendzlować.

Jeśli masz inne zdanie z automatu tu nie pasujesz.

Piszesz mi, że "Admin ma zrobić ze mną porządek"? A niech mnie wyrzuci stąd w pi*du pod byle jakim pretekstem. Od razu pewnie rzucę się z mostu z tego powodu.

Piszesz, że nie mam nic mądrego do powiedzenia? Masz rację, większość tematów pochodzi od ludzi, którzy nigdy nie powinni mieć BMW a ich pytania są na poziomie poniżej jakiegokolwiek poziomu.

"Niedawno zostałem posiadaczem BMW, problem polega na tym, że....." - to są moje ulubione posty + "dobór opon zimowych" jakby to byłą jakaś technologia NASA.

Idąc dalej.... masz rację WYDAJE CI SIĘ. :cool2:

Kierujesz mnie do artykułu o E65 gdzie widać jak na dłoni, że opisujący to auto nawet nie miał z nim styczności?


"Gościu"... może napisz "mordo", masz idealną okazję się wykazać żeby później się pochwalić kolegom jaki to z Ciebie madafaka.

Prowokujesz mnie w jakimś czereśniackim stylu i WYDAJE CI SIĘ, że jesteś wyjątkowy? Ehhh... powtórzę się, masz rację, "wydajeCisię" i niech Ci się wydaje dalej.

Postaraj się bardziej jeśli chcesz błysnąć bo co najwyżej możesz się tylko bardziej kompromitować. Nic więcej.

Siedź przed komputerkiem i rżnij "tfardziela" dalej, poskarż się Adminowi, niech mnie zablokuje, usunie, zwał jak zwał... i to tylko dlatego, że odpowiedziałem na Twoje infantylne, zaczepne frazeologie.

Odpisz sobie, niech pozostanie na Twoim.

Opublikowano
jak juz pisalem ignoruje twoje posty bo nic nie wnosza skoro twierdzisz ze to forum nie ma sensu i ludzie chca sie tu brendzlowac :twisted2: to po co nabijasz sobie posty :duh: nie pomagaj innym najpierw pomoz sobie :norty:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Właśnie z tym zadbanym egzemplarzem e65 od 50tys słyszałem nie pierwszy raz.. ale dopóki nie rozmawiałem z osoba która miała przyjemność poznać Panów z bimmer check ( panowie prwnie znacie profil z fb) któregoś razu widziałem zakupiona przez nich dla klienta e65 po lifcie za 38 tys stan idealny, a oni chyba pojęcie maja. Mniej e65 się pojawia niż e60 to fakt, ale czy ludzie znają dokładnie ten model? Żadzie kupują tak duże limuzyny to pewne, a e60 Spotykam już bardzo często.
Opublikowano
widziałem zakupiona przez nich dla klienta e65 po lifcie za 38 tys stan idealny

 

Brałbym od razu bez zastanowienia ALE w przypadku rocznej gwarancji na serwis potwierdzający ów "stan idealny".

Opublikowano

To ja może wyrażę swoją opinię na temat E-65

- auto w swojej stylistyce może podobać się lub nie ( ocena indywidualna )

- mechanicznie pod względem silnika bliźniacze co do E60 - M57D30 (306D2) 218 km oraz M57D30 (306D3) 231 KM [ w skrócie gdyby ktoś miał robić wycieczki do innych parametrów to fakt min. E60 M57D30 (306D3) xD mialy 235 km )


I teraz do konkretów - auto jest bardzo zaawansowane elektronicznie , potrafi płatać figle a najgorsze jest to że do każdego elementu jest osobny sterownik , dlatego tak ciężko dojść ładu . Dziś w luźnej rozmowie z jednym z dyr. serwisowych BMW w W-Wawie powiedziałem że wypełniamy lukę serwisową bo robimy min. E65 to - przeżegnał się i powiedział ; Dzięki Bogu że tych aut mamy coraz mniej w ASO ( serrio sytuacja z 09.10.2019 :twisted: )


Ale z drugiej strony to E65 nie jest technologią rodem z NASA , wymaga doświadczenia i cierpliwości ale da się ogarnąć .


I myślę niestety kolego Breras że choćbyś kupił E65 albo każde inne BMW czy inny używany samochód nikt nie da Ci 12 mc gwarancji serwisowej :twisted:

Chyba że damy Ci limity KM jak u dealera ale będziesz meldował się nie co x km ale co 1 tydzień nie więcej niż 500 km no to może by miało sens...

Pamiętaj dealer też daje limity na nowe auto ....


Pozdrawiam

cn_igi

:twisted:

Opublikowano
problemy z elektronika w e65 byly w poczatkowej fazie produkcji wersje polifotwe i wersje przed ale z dwona guzikami nad pokretlem idrive sa poprawione i co najgorsze auta powypadkowe gdzie spotkamy sie z druciarstwem elektronika na swiatlowodach staja sie problemowe :wink: jesli znajdziesz wersje bezwypadkowa bedziesz cieszyl sie radoscia z jazdy wielorybem :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.