Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Po odpaleniu, autko kopci... biały gęsty dym, przez ok, 2 minuty ... przy czym minutę instensywnie.

Gubi płyn chłodniczy, bez żadnych wycieków ... więc gdzieś do środka ...raz na 2-3 tygodnie muszę uzupełniać.


Czy ktoś może wiedzieć co jest nie tak ? na co się szykować , i co robić ? :/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Płyn chłodniczy wpada do komory spalania. Drogi mogą być różne:

1. Nieszczelna chłodnica EGR,

2. Uszczelka pod głowicą,

3. Pęknięty blok

Co robić - jechać do ogarniętego mechanika. Sam możesz zrobić sobie test na CO2 w układzie chłodzenia.

Opublikowano

Hej , który rok tego auta ?

N47 z początku produkcji z końcówką silnika A miały problem z blokami , pękały między tulejami :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.