Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, czy ktoś może mi podpowiedzieć jakie zaślepki zamontować zamiast klapek w e61 2.5D ,plastikowe czy aluminiowe ?
Opublikowano
Rozumiem że tak też można, ale wolałbym zaslepki już gotowe ,tylko zastanawiam się z jakiego materiału będą lepsze.?
Opublikowano
W oryginalnych klapach gwintuje się otwory, wkręca się śrubki na loctite, daje nowe oringi i tyle. Koszt 0 pln i trochę własnej pracy.


Zaslepki.jpg

A czy tam gdzie śruba to rozumiem że tylko na klej ,bez uszczelki . Tylko uszczelki po zewnątrz tak nowe dac jak coś tak?

Opublikowano
Z materiałami zaślepek jest tak że najlepszy jest oryginał. Chodzi o rozszerzalność cieplną. Materiał jest specyficzny. Toczyłem go i nie jest to plastik. Bardziej przypomina rezotex. Aluminium jest mocno podatne na rozszerzalność cieplną - pracuje. Tworzywo jakie stosują do zaślepek nie wiem. Dlatego ja robiłem z oryginałów żeby nie ryzykować rozszczelnienia czy innych niespodzianek. 4 lata zero wycieku czy innych problemów. Uszczelniaczem śrub w tym przypadku jest Loctite. Zapoznaj się do czego służy i jak działa. Wystarczy wpisać w google loctite do gwintów.
Opublikowano
A skąd wziąć te oringi ,bo z zaslepkami to już są? Podobno te ala plastikowe to z takiego samego materiału jak oryginał, bynajmniej tak piszą w aukcjach.
Opublikowano

Hej ja mam właśnie te plastikowe zaślepki i mogę powiedzieć ze faktycznie materiałowo z wyglądu sa identyczne dobrze dopasowane z uszczelnieniem jedyny minus to ze nie sa tak masywne jak aluminiowe (mogły być z wypełnieniem w środku ).

Mam je od 1 raku i żadnych wycieków 40 tys zrobione no i cena tez rozsądna.

Miałem tez oryginalnie przerobione trochę inaczej jak kolega wyżej bo według mnie za mało było materiału zeby tam gwintować i dałem tam śrubę na przelot m5 z okrągłą główką +nakrętka od zwenetrznej srony i masa uszczelniającą dawało to radę ale to nie to samo kóło mnie to w oczy ^^to nie cyk fuch jak u majstra ^^.

Opublikowano
To spoko, chyba wezmę te z tworzywa sztucznego. Mam nadzieję że będzie gitara. Dzięki serdeczne za pomoc wallm koledzy. Jak założę dam znać, pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Aluminiowe też nie ciekną.

Podstawa to dobrej klasy oringi.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Dobrze wiedzieć, jeszcze przemyśle czy plastikowe czy aluminiowe. Ewentualnie ten kolektor regenerowany, mam automat, a teraz poczytałem że trochę gorzej się sprawuje po zaślepieniu klapek.
Opublikowano

Bzdury piszą ludzie co o niczym pojęcia nie maja .

Maja jakieś padliny z +500tys km a na blacie 200k z różnymi usterkami i auto po usunieciu nie jedzie :duh:

U mnie po zaslepieniu ewidentnie doszło mu niuta z dołu a Automat zmienia biegi niżej niż przedtem i lepiej sie zbiera .

Opublikowano
No właśnie wolałbym żeby było jak piszesz, ,ponieważ szkoda podwójnej roboty, a powiem szczerze ze ja tez mam okolo 350 kkm i automat przy pierwszych biegach tpo zmienia w okolicach 2-2.2 obr ,przy delkatnym przyspieszeniu. Jeśli tak by było ze będzie przyciągał to juz całkiem wysoko te zmiany biegów. Sprawa do przemyślenia ,bo w następnym tygodniu biorę się za robotę. A może ktoś się jeszcze wypowie w tym temacie?
Opublikowano
Bzdury piszą ludzie co o niczym pojęcia nie maja .

 

To się nazywa biznes i lokowanie produktu. Jeszcze link tylko potrzebny do cud miód regenerowanych kolektorów z super, hiper, mega klapami i od razu jest 50 koni więcej, zero dziury, turbiny nie gwiżdżą, skrzynia zmienia biegi jak szalona etc. :).


Wystarczy używać mózgu nic więcej. 95% wpisów w necie to bełkot i reklama. Z 5% przedstawia jakieś wartościowe informacje, a może i mniej. Jaśniej się nie da..........


Dostał gościu instrukcję z obrazkiem jak zrobić zaślepki klap. Nie wie gdzie oringi kupić. Do mamy idź, to wklepie za Ciebie w google "oringi sklep". Sorry, ale to jest już dziecinada żeby o takie bzdury się pytać.

 

Maja jakieś padliny z +500tys km a na blacie 200k z różnymi usterkami i auto po usunieciu nie jedzie :duh:

 

Znajomy znajomego popędził do Niemieckiego Turka po 525D z 2006 roku z 220.000 na budziku :). Po tygodniu paliło już tylko na 5 cylindrów. Po pierwszym odczycie kompa siedział stary błąd 526.000 km :). Do dzisiaj 4 lata - utopił w to auto ponad 30.000 pln. żeby w ogóle jeździło. Więc co tam taki kolektor. Procentowo w kosztach ogólnych serwisu zajechanej E60 kropla w morzu. Ktoś o tym doskonale wie, i to wykorzystuje.

Opublikowano
Aleś Ty mądry .Zapytałem o te oringi po prostu myślałem że jakiś konkretny rozmiar mają i macie namiary gdzie kupić, tak jak są razem w zestawie z zaslepkami fachmanie.
Opublikowano
Aleś Ty mądry .Zapytałem o te oringi po prostu myślałem że jakiś konkretny rozmiar mają i macie namiary gdzie kupić, tak jak są razem w zestawie z zaslepkami fachmanie.

 

Dlatego własnie ludzi wartościowych z wiedzą nie ma już na forach. Przez takie odzywki i takie podejście jak Twoje. Nie warto słowem nic podpowiadać. Olać to jak inni i tyle.

Opublikowano

To Ty masz jakiś problem z tego co widzę.

Założę zaslepki i zobaczę czy będzie tak jak mówisz, ja nie reklamuje żadnych produktów, chciałem się tylko dowiedzieć.

Opublikowano
To Ty masz jakiś problem z tego co widzę.

Założę zaslepki i zobaczę czy będzie tak jak mówisz, ja nie reklamuje żadnych produktów, chciałem się tylko dowiedzieć.

 

Problem to masz Ty. Dostałeś wędkę, rybę musisz sam złowić.


EOT

Opublikowano
To Ty masz jakiś problem z tego co widzę.

Założę zaslepki i zobaczę czy będzie tak jak mówisz, ja nie reklamuje żadnych produktów, chciałem się tylko dowiedzieć.

 

Problem to masz Ty. Dostałeś wędkę, rybę musisz sam złowić.


EOT

I złowię, pozdrawiam.

Opublikowano
. Po pierwszym odczycie kompa siedział stary błąd 526.000 km

 

524 280 km ? ;) Błąd od niskiego stanu naładowania akumulatora. Norma.


A zeby nie bylo of topa..... jeśli klapki to tylko na nogach :P pozdro

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ja wywaliłem zaślepki i na bank juz ich nie zamontuję. Po powrocie do kolektora z klapkami w automacie różnica jest ogromna i nie jest to " LOKOWANIE PRODUKTU "

Jak ktoś chce to mu zaślepki mogę oddać.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jednak różnica jest , z tego co piszecie. W następnym tygodniu biorę się za ten kolektor, i od razu sterownik swiec do wymiany. Jeszcze przemyśle czy zaślepki, czy ten regenerowany, ogólnie chciałem wiedzieć które te zaślepki, czy plastikowe lepiej czy aluminiowe. Dzięki, dam znać jak ogarnę to.
Opublikowano
A powiedzcie koledzy czy jak sterownik walniety jest (byl blad 6 świec w inpa) to czy przy odpalaniu blisko 0st ,to spirala się zaświeca?
Opublikowano
524 280 km ? ;)

 

Nie. Było ponad 526.

 

Po powrocie do kolektora z klapkami w automacie różnica jest ogromna

 

Zero różnicy w zdrowym 535D, i spokój ducha, że zdrowym pozostanie na długo. Mam niecałe 250 w tej chwili to półmetka jeszcze nie ma dla M57N. A że BMW jak wino czym starsze tym lepsze to niech chodzi jeszcze i 20 lat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moja 530D 218KM. Automat. 275000km.

Różnica ogromna.


zresztą już dużo o tym było więc nic więcej dodawać nie trzeba.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.