Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szkoda, że mają 600k i 625 w wersji Competition. Liczyłem na trochę więcej w porównaniu do 530 w tym samym silniku w m50i. Moze jak będzie jakiś lift :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ceny w USA


X5 50i $76k

X5 M50i $82k

X5 M $105k


Ceny bazowe plus podatek.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano
Szkoda, że mają 600k i 625 w wersji Competition. Liczyłem na trochę więcej w porównaniu do 530 w tym samym silniku w m50i. Moze jak będzie jakiś lift :D

 

Wydaje mi się, że wzrost mocy jak najbardziej wystarczający że przy zachowaniu podobnej wagi - znacznie ważniejsze, że wprowadzili ciekawe zmiany w zawieszeniu, dyferencjale, przeniesieniu napędu i usztywnili nadwozie.

 

Ceny w USA


X5 50i $76k

X5 M50i $82k

X5 M $105k


Ceny bazowe plus podatek.

 

Tylko standardowo Mka będzie miała pewnie bardzo bogate wyposazenie - ciekawe ile będzie wynosiła realna różnica między m50i i M. Z tego co widzę na bimmersie większość kupowanych 50i oscyluje tam na poziomie 90-110k.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
$20-25k bylo chyba standarodowa roznica pomiedzy V8 i M. Nie sadze aby bylo duzo roznicy w std wyposazeniu pomiedzy M50i i M. M50i ma juz dodatkowe wyposazenie vs. 50i, ktore w M bedzie standardem.

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Jako byly posiadacz X6M 2017 przestalem sie kompletnie grzac X5M/X6M , poza oczywistym i najwiekszym atutem jakim jest wyglad , szalu brak.

W skrocie ni to sportowo ni to komfortowo. Za duzo wyzsza cene dostajemy duzo mniej ( poza wspomnianym wygladem ) .

Bedzie znacznie mniej komfortowo , brak hamulcow ceramicznych dla mnie ostatecznie przekresla sens posiadania tych aut.

Znacznie sensowniejszy bedzie w mojej opinii zakup M50i.

Wiem , wiem zaraz powiecie ze zrzedze jak stary dziad , ze takie auta kupuje sie sercem itd. Pojezdzilem X6M i korzystajac z jego potencjalu zgodnie z przeznaczeniem hamulce ( tarcze i klocki :duh: ) przod co niecale 20 tys. do wymiany ,gdyby nie wykupiony pakiet BSI Plus byloby marnie - czlowiek automatycznie by sie ostudzil i przestal uzywac auta zgodnie z jego przeznaczeniem a to znowu bez sensu , dalej - nie robiac zbyt duzych przebiegow co drugi dzien tankowanie 98 ktora w ostatnich latach nie na wszystkich stacjach jest dostepna.

Trasa narty - Wlochy ze znajomymi na 3 auta dramat - wieczna logistyka pod katem tankowania - okolice max 350km i sahara ( zbiornik mniejszy niz w dieslu :duh: a spalaniu juz wspominalem . Nawet najtwardszym wyznawcom teorii o benzynie we krwi itp. ( za ktorego zawsze sie mialem :wink: ) sie znudzi.

Z X5M byloby pewnie ciut lepiej bo w X6 jeszcze dobijal brak miejsca z tylu i bagaznik.

Co innego M5 ... :cool2: to auto naprawde ma sens.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe jaka jest realna roznica w spalaniu miedzy m50i a x5m. Te silniki sa dosyc podobne wiec w normalnej jezdzie moze nie byc przepasci. Ktos na forum g30 ma m50i oraz m5 wiec pewnie moglby sie wypowiedziec.
Opublikowano
Jako byly posiadacz X6M 2017 ...



... brak hamulców ceramicznych dla mnie ostatecznie przekreśla sens posiadania tych aut.


...

Wiem , wiem zaraz powiecie ze zrzędzę jak stary dziad ...

 


Wcale nie zrzędzisz.


Twoje argumenty są tutaj uwzględnione :




Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A z kolei mój znajomy miał kilka aut ze znaku M, a czym był starszy, to już tylko M5. Jak w końcu BMW wypuściło X5 M, przesiadł się na ten model, argumentując jednak wyższą użytecznością na co dzień, dojeżdżając do domku w górach, łatwością pakowania bagażnika i jazdą pod krawężniki itp, twierdząc, że nie chce się ograniczać pod względem przyspieszenia, prędkości, dlatego model z literką M był dla niego naturalnym wyborem. Nawet go podkręcił, zamontował kompletny wydech Acrapovic i kilka dodatków M performance. Jako maniak motoryzacji, czasami wypożycza sobie profesjonalne auto i jeździ po torze, bo sam twierdzi, że X5 M ( zresztą, tak jak M5) do tego się nie nadaje.

Pomimo, że teraz może kupić M5 xdrive (góry - zima), nie ma zamiaru przesiąść się do niego.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

X5M i X6M juz sa dostepne w konfiguratorze i do zamowienia , X5M wyjsciowo jest o 150 tys.zl. drozsze od M50i .

Jako nowosc jest tez dostepny pakiet Competition - po raz pierwszy w X5M / X6M . Jest tez kilka nowych kolorow.

Z ciekawostek mozna zamowic z mieszanymi kolami 21' przod 22' tyl ( standart w pakiecie Competition ) w zupelnie nowych wzorach.

Musze przyznac ze nawet w konfiguratorze wyglada genialnie :cool2: X6M zreszta tez. Wnetrze jest mega.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano

jaki sens mają takie auta :)?


Sportowy Suw to jak modelka size plus :lol: , jedynym wytłumaczeniem jest fanaberia / kompleks użytkownika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.