Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich jestem na forum od kilku dni i mam problem ze swoją E60 mianowicie wymieniony został elektrozawór egr zostało zdiagnozowane przez mechanika wszystkie rurki podciśnienia dodam że przed wymianą miałem kontrolkę check engine po wymianie tego kontrolka zgasła ale z wydechu dochodzi falujący dźwięk jak by się coś tam przytykalo obroty wariują prz odpaleniu na zimnym silniku po chwili ustają i silnik pracuje równo a wydech faluje dołączam film
Opublikowano (edytowane)
Ogranicz sobie EGR ista + do +40 mg będzie trochę lepiej Edytowane przez aramiel123
Opublikowano (edytowane)
[

gdy odłączam rurke podciśnienia z egr falowanie wydechu ustaje httpss://youtu.be/5ZoJWHWMtus

Mechanik sprawdził elektrozawór sterujący egr i wymienił go, to został egr do sprawdzenia.

Tak pracuje sprawny EGR jak jest usunięty DPF pewnie kata tez nie masz

Kolego nie wypisuj bzdur.

Edytowane przez mundek002
852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano

Przecież słychać ze nie ma dpf i końcówki okopcone tak właśnie chodzi silnik bez dpf

Wiem to bo sam wrzuciłem przelot i tak właśnie chodził na sprawnym egr em

Opublikowano

DPFa to juz dawno tam nie ma. Z katem byloby kapke lepiej.


Generalnie to mialem taki dzwiek w aucie..... przez tydzień. Więcej nie wytrzymalem bo wstyd.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Sprawa wyglądała tak że olej leciał z klapek i zalewał elektrozawór po zaślepieniu klapek i daniu nowych uszczelek jest git tylko miałem kontrolkę check engine pojechałem do mechanika i w kompie wyszło że nie dochodzi podciśnienie do egr więc wymieniłem elektrozawór i kontrolka znikła ale dźwięk jest nie miły z wydechu myślicie że to brak DPF i katalizatora co proponuje cię zrobić by ten dźwięk znikną i chodził gładko zaznaczam że obroty nie skaczą tylko przez 2min przy odpaleniu
Opublikowano

Mechanik sprawdził elektrozawór sterujący egr i wymienił go, to został egr do sprawdzenia.





Myślisz że to egr tak pracuje wyczyściłem go na cacy bez obaw nie czyscilem go tam gdzie zasysa podciśnienie gdzie jest ta mebranka tylko tu gdzie się podnosi kiedy odłączam rurkę egr to wydech chodzi rowniutko

Opublikowano

Joltage Pressure Regulators / Solenoid dalves (V)

Level To L1Pin high

level To L2 Pin high

level To L3 Pin low

level To L4 Pin High

Tak pokazało na komputerze nie wiem czy to jest poprawne czy nie powinno być wysokie niskie wysokie niskie to chyba od napięcia elektrozawór albo przepustnicy

Opublikowano

Wszystko z Egr masz sprawne tak normalnie on pracuje ponieważ nie masz DPF i kata , to masz pełen przelot nawet tłumiki końcowy w oryginale jest w przelocie dlatego tak

to wygląda w twoim przypadku

Jeśli chcesz odrobine zmniejszyć ( pulsowanie ) dźwięku z wydechu to program BMW Ista+ zmniejsz działanie egr

Albo zmień tłumik końcowy :cool2:

Opublikowano

zmień tłumik końcowy


Kumpel ma takie samo auto jak moje tylko że on ma na podwójnej turbinie i w jego końcówce wydechu w jednej z rur ma klapkę u mnie tego nie ma myślisz że ktoś mógł ją wyciąć rozglądne się za katalizatorem i końcówka a przede wszystkim końcówka wielkie dzięki za radę

Opublikowano

535d przed liftem ma klapke w tlumiku i do 530d jej nie zalozysz bo nie bedziesz mial czym jej wysterować.


Żeby poprawić dźwięk to albo wrzucasz minimum katalizator, albo układ wydechowy z 535d LCI.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Ja kręcę na pałe ale z uczuciem. Tam sa tulejki pod srubami wiec czy dokrecisz 10nm czy 20nm to one i tak bedą dociskac tak samo.


Jak chcesz kluczem to normy sa takie:


M6 -10nm

M7 -15nm

M8 -22nm

M10 -47nm

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Ja kręcę na pałe ale z uczuciem. Tam sa tulejki pod srubami wiec czy dokrecisz 10nm czy 20nm to one i tak bedą dociskac tak samo.


Nie jest tak do końca, kiedyś dokręciłem kolektor ssący tak mocno (chyba około 20 Nm albo 25 Nm nie pamiętam, robiłem to kluczem dynamometrycznym, że śruba wybrzuszyła tulejkę (zrobił się na niej garb) a przy wykręcaniu po prostu pękały i nie dało się już żadnej wykręcić. Musiałem wymienić każdą śrubę z tulejką (koszt śruby niecałe 20 zł x12 podajże..) na szczęście urwane śruby wystawały z pokrywy zaworów.

Opublikowano

Jak M6 dociągnąłeś choćby 20nm to sie wcale nie dziwie ze popsułeś :shock: Wtryskiwacze ciągne 8nm i sram po gaciach bo wydaje mi sie za zaraz urwę :roll:

Ja kolektor ssący kręcę delikatnie do momentu "aż stanie". Klucz dynamometeyczny mam ale nigdy nie chce mi sie po niego iść.


Wszystko co sie wkreca w aluminium robie kluczem. Świece żarowe przede wszystkim :mrgreen:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.