Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Długo juz stoi, a cena poleciała w dół. Lakierowane tylko zderzaki i brak napraw blacharskich wg sprzedawcy. Ciekawostaka, po zdekodowaniu VIN'u pokazuje że skrzynia manual :shock: https://www.mdecoder.com/decode/e392642

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-z4-sdrive-35is-r20-ac-schnitzer-bmw-pawelec-ID6CvYE3.html

Edytowane przez zent
Opublikowano

Nie martwiłbym się ,że długo stoi. Z4 to mało chodliwy towar ,a szybko schodzą tylko "perełki" od handlarzy za najniższe kwoty.

Ten model jest naprawdę piękny ,szkoda że nie było wersji Coupe albo M bo pod względem wyglądu robi robote :wink:

+35is + białe skóry mmmm...

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokładnie, też jestem ogromnym fanem tej generacji.

Jeśli kanapa nie potrzebna to szedł bym w to :)

Opublikowano

Startowali nie tak dawno od 109k PLN a teraz ??

Cena marzenie :wink: :mrgreen:

Żeby tylko to nie było CCC :twisted: :wink: :mrgreen:

Zorba pozdrawia !!
Opublikowano
........................... Czy ten model w ogóle się nadaje do jazdy zimą?

 

Wielu twierdzi, że bez problemu :wink:

Zorba pozdrawia !!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak jak mówi przedmówca n54.

Ja dekoduje na decoder.bvzine.com i tam zawsze podaje motor.


Myśle ze po to zrobili metalowy dach żeby nie obawiać się zimy i złej pogody :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tyle lat jeździłeś rwd to nie widzę problemu. Moc nie ma nic do tego, przecież nie będziesz gniótł gazu bezmyślnie. Kontrola trakcji też mocno ingeruje dopóki się jej nie wyłączy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciekawy pomysł...


Rozkodowany VIN: WBALM11050E392642

Prod. Date 2010-03-24

Type Z4 35I (EUR)

Series E89 (Z Series)

Body Type ROADST

Steering Left Hand Drive

Engine N54T

Displacement 3.00

Power 250kw / 340hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour TIEFSEEBLAU METALLIC (A76)

Upholstery EXCLUSIVLEDER NAPPAELFENBEINWEISS (LZEW)


Editions and packages

S7NHA BMW Service Inclusive

P7SLA DESIGN PURE WHITE

S715A M Aerodynamics package

S7XAA M LEDERLENKSCHALTWIPMULTIF


Comfort and interior equipment

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automaticdip

S459A Seat adjuster electric with memory

S488A Lumbar support driver and passenger

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driverpassenger

S4CEA EDELHOLZAUSFFINELINE ANTHRAZIT

S423A Floor mats velours

S481A Sports seat


Multimedia

S609A Navigation system Professional

S677A HiFi System Professional DSP

S698A AreaCode 2 for DVD

S6FLA USBAUDIOSCHNITTSTELLE


Driver assistance and lightning

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control PDC

S521A Rain sensor

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S563A Light package

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S230A Extra package EUspecific

S248A Steering wheel heater

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG

S216A Hydro steeringservotronic

S249A Multifunction f steering wheel

S2S4A LM RAEDER STERNSPEICHE 295MB

S2TCA Sport transmission w dualplate clutch

S2VFA ADAPTIVES M FAHRWERK


Environment and safety

S302A Alarm system

S322A Comfort access

S387A Wind deflector

S3APA Windshield with grey wedge

S818A Battery master switch

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete crosspattern operation

S879A Onboard vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S851A Language version German


Individual equipment

S775A Headlining anthracite


Other equipment

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
.............................N54T czyli to ta sama jednosta, która szła na Stany do e92?

 

E92is miało/ma na pewno mniej niż 340KM


EDIT:

326KM ale silnik to ta sama jednostka N54T

Zorba pozdrawia !!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dach , puszki lusterek, listwy w zderzaku, nerki, wszystko polakierowane/zmienione na czarne. 35is puszki lusterek , listewki zderzaka i nerki miały grafitowe. Na codzień auto się nie nadaje do użytkowania. Raz na jakiś czas, auto wspaniałe :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja taką 35is miałem chyba 3lata, właśnie na kryzys wieku średniego, pod tym względem klasa :mrgreen: przy otwartym dachu pięknie słychać wydechy, auto naprawdę dające frajdę :cool2:
Opublikowano
Dach , puszki lusterek, listwy w zderzaku, nerki, wszystko polakierowane/zmienione na czarne. 35is puszki lusterek , listewki zderzaka i nerki miały grafitowe. Na codzień auto się nie nadaje do użytkowania. Raz na jakiś czas, auto wspaniałe :wink:

 

Przyglądam się zdjęciom i rzeczywiście jest ciemniejszy lakier. Spojrzałem na taki film:

i może to była jakaś opcja z lakierowaniem, również tylnego dyfuzora?
Opublikowano

Może poprzedni właściciel chciał "podrasować" swoją Z4 i zrobił ją "a'la LCI" :wink: :mrgreen: (kierunkowskazy "stare" :twisted: :roll: )

Ciekawe jaki komfort jazdy jest na tych "monstrualnych" kołach :wink:

R20 dotyczy chyba wielkości :wink:

Zorba pozdrawia !!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.