Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam e60 530d w automacie które strasznie kopci na czarno przy większym obciążeniu. Czym możne być to spowodowanie? Do tego będąc na hamownie nie mógł wgrać żadnej mapy bo samochód przechodził cały czas w tryb seryjny.

brak błędów po diagnostyce komputerem

przepływka wymieniona na nową oryginalną

wtryski wyjęte i sprawdzone wszystkie ok

turbo 1.3 bara czyli ok

olej odma filtry nowe

po wyjęciu czujnika temperatury powietrza dolotowego i zaślepieniu turbiny napompowałem układ 3bary i brak jakichkolwiek oznak że układ jest nieszczelny więc raczej i lewe powietrze wykluczam.

Teraz przy ostrzejszej jeździe pojawia się błąd increased emission oczywiście nie stały.

Dodam że EGR mam wyłączony

Kopci tak ze przy pedale w podłodze nie da się za mną jechać

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Co prawda mi nie kopci, ale też miałem taki błąd... Tzn kupiłem 530d 235km w manualu 2008r zrobiłem jej serwis olej filtry odma świece, i zaslepki

Po miesiącu wyskoczył mi ten błąd i o ile go kasowalem auto miało opóźniony reakcje na pedal gazu, ale po kilkunastu km jak błąd check znowu wyskoczył po kasowanie auto jechało normalnie...

Do wymiany był tylko zawór sterujący egr'em do dziś mam spokój

http://forum-lines.ru/rez/ab214080.gif

раскрутка сайта киев




E34 520i M50 B20

E34 550i S70 B56

Suzuki DR 800 Big

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś raczej z tym wyłączeniem egr nie poszło, poza tym on sam pewnie jest niedomknięty.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

hej w m57n2 235 hp turbo pompuje do 1.6 bara max przy bucie ( inpa pokazuje + atmosferyczne ciśnienie czyli 2600 hPa ) hym cos slabo ci to turbo pompuje jak jedynie do 1.3bar a 0.3 bar to duze braki

moje auto logi 4.18 min jest max doladowanie

Opublikowano

w starych wersjach przedliftowych turbina pompuje na 2,3 / 2,4 bara maks (czasem w porywach do 2,5 ale to ułamki) w innych wersjach poliftowych i w 525d turbo dobija do 2,7 i to normalne

Lub jak ktoś wgra jakiś inny soft to też turbo będzie pompować non stop 2,7 bara przez cały czas aż do czerwonej kreski obrotomierza..


bez logów i nagrania nikt Ci nie pomoże, albo masz problem z samym zaworem EGR lub podciśnieniem, nagraj inpą moment jak auto dymi wtedy będzie wiadomo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.