Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , proszę o pomoc . Zakupiłem nie znając się używane felgi 20 z et 40 wszystkie jednakowe , do tego popatrzyłem na oponeo że opcjonalnie można wrzucić opony przód 275/40/20 a tył 315/35/20 chciałem mieć ładnie :) lecz nie wiedziałem że przy takich oponach powinna być różna wielkość czy et felgi, po pojechaniu do wulkanizatora by je załozył na felgi poinformował mnie że przy jednakowych felgach powinny być wszystkie jednakowe opony bo coś tam leci chyba mechanizm różnicowy czy coś tam coś tam ,i tu był zonk :( więc na razie założyłem te przednie na felgi a z tylnymi się wstrzymałem , chyba będę musiał dokupić takie jak z przodu w takim razie i dopiero wrzucić to do auta . Za nim jednak to zrobię pomyślałem że zapytam drogich forumowiczów o poradę jak z tym jest ? Pozdrawiam BMW X% e70 4.8 Xdrive
Opublikowano

Reduktor xdriva psuje się

Możesz mieć wszystkie 4 takie same opony ale i felgi też takie same. Generalnie od 19-tki w górę masz inny tył i przód.

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak masz felgi jednakowe to opony jednakowe + homologacja BMW czyt. gwiazdka, inaczej będzie się sypał xDrive.

Dziwne, bo powinieneś mieć 10x20 ET 40 przód oraz 11x20 ET 37 tył i wtedy możesz na tył dać szersze - rozmiar oczywiście ze słupka.

Opublikowano
Więc rozumię ze skoro wszystkie felgi 20 są jednakowe to jeżeli na tył dokupię identyczne opony jak na przód 275/40/20 które jak wcześniej pisałem są już założone na felgi przednie to będzie wszystko ok?
Opublikowano
Właśnie zadzwoniłem do serwisu BMW i poinformowano mnie że może być zastosowana opona 275/40/20 przód oraz 315/35/20 tył przy jednakowej feldze 10JH2 ET 40 lecz tylko przy oponach letnich , więc już zgłupiałem i nie wiem komu wierzyć ?
Opublikowano

Nie powinno się hejtować. Ale ten rozmówca z serwisu to głupi jest jak but. Qźwa co za tłuk. No tak założysz i po reduktorze, a wtedy wiadomo serwis i naprawa. Kolego jak masz 4 takie same fele , czyli jak piszesz 20/10J ET40 to tylko 275/40/20 i nic więcej. Jeżeli masz 4 fele ale 2x 20/10J ET40 to zakładasz opony 275/40/20 na przód. Na tył dajesz 20/11J ET37 i opony 315/35/20 .

Masz piękną stronę w necie

https://www.bmwstore.pl

  • Moderatorzy
Opublikowano

Co za niedouki teraz tam pracują.

Pamiętaj - wszędzie są ludzie, ale tam możliwe, że nie z wyboru. Są bo są robotę dostali i gówno wiedzą.

Tutaj są ludzie z pasji najczęściej, są też tacy którzy zjedli zęby na danych przypadkach - odpowiedź jest prosta.

Opublikowano
Dzięki Panowie ,macie rację sprawdziłem to jeszcze w innych serwisach oraz na stronach w doborze opon i felg i w tabelach tak wychodzi jak mówicie.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeciętne w lecie, przeciętne w zimie. Najlepsze dla spokojnych kierowców w spokojnych autach, kręcących się głównie po mieście, wokół komina. Na dalekie trasy szczególnie zimą

słabe. Kolega ma takie w X3 E83, ja miałem w moim byłym X3 E83 typowe zimówki Pirelli i niebo, a piekło na korzyść zimowej opony.

Raczej żadna wielosezonowa opona nie ma homologacji BMW, chyb, ze coś się zmieniło.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.