Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w silniku n47a obróciło mi panewke. Mechanik stwierdził po rozebraniu silnika, że remont tego egzemplarza jest nie opłacalny. Zamówiłem silnik po regeneracji, w którym był juz założony rozrząd. Rozrząd ten strzelił po 1500km. Odesłałem silnik, naprawiono na gwarancji. Pracuje niby ok, ale slysze szelest przy zwiekszaniu obrotów, na jałowym prawie nie słyszalny. Co ciekawe szelest słychać tylko w kabinie. Nie przypominam sobie, zeby wczesniej tak pracował. W czerwcu wymionione było Koło pasowe, rolki (nie wszystkie) i pasek. Prosiłbym kogoś doświadczonego o wyrażenie opinii.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale jaki jest problem? W tych silnikach czasem szumi. Trochę pomaga dobry olej.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gwarancja niestety szumienia nie obejmuje, nie jest ono znaczące przynajmniej na filmach. Jak pisałem niestety te silniki tak mają, nawet rozrząd wymieniany na gwarancji potrafi szumieć.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak to prawda N47, szczególnie w wydaniu 177km kulturą pracy nie grzeszy. Mój jak był nowy też lekko szumiał. Ale po 60 tys. km się ułożył :D Teraz rozrząd ma równo 300 tys. km i go nie słychać wcale. Olej Millers EE zmieniany co 12 -15 tys. km, za każdym razem z płukanką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.