Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu regenerowałem wtryski ale na jednym pojawiła się korekcja +2,0mg, postanowiłem go oddać do ponownego sprawdzenia i ew. regeneracji, po tym zabiegu korekcje wróciły do normy +-0,5mg. Od tygodnia mam korekcje jak widać na screenie. Co może być przyczyną?

69572a44fbee.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powinieneś poczytać najpierw po co jest korekcja wtrysków...

Korekcja która Ci sie nie podoba jest odpowiedzią na prace pozostalych cylindrów...

Gdybys mial mniejszą sume minusów to plus tez bylby mniejszy-zauważ ze wynik jest podobny co swiadczy o tym ze serduszko równo klekota...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wg Twojego ECU wszystko jest OK bo ma zdolność korygowania.Kiedy to sie zmieni na pewno zostaniesz o tym poinformowany odpowiednimi bledami.

Jak montowałeć wtryski to załozyłes nowe uszczelki i oczyściłeś gniazda?- nawet to ma znaczenie dla korekcji...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skoro jeden się sypnął, to może pozostałe też. Niewiele firm umie odpowiednio zregenerować te wtryski.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Wg Twojego ECU wszystko jest OK bo ma zdolność korygowania.Kiedy to sie zmieni na pewno zostaniesz o tym poinformowany odpowiednimi bledami.

Jak montowałeć wtryski to załozyłes nowe uszczelki i oczyściłeś gniazda?- nawet to ma znaczenie dla korekcji...

tak, podkładki są nowe, gniazda oczyszczone, kody wprowadzone

zastanawia mnie dlaczego przez tydzień było dobrze a później się skiepściło

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na temat warsztatow regenerujacych wtryski mozna by dlugo rozmawiac , ale skoro korekcja wykrzaczyła sie na tym samym cylindrze to na gdybym byl na Twoim miejscu . zamienilbym wtryski miejscami
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz sobie co pokazuje sonda lampda.

Co do warsztatów to nie ma recepty-warsztat pod banderą Bosch bedzie miał dobre maszyny ale regeneracja zależy od doswiadczenia pracownika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zatem pomiar mówi ze mieszanka jest zbyt bogata- za duzo paliwa , za malo powietrza.

Luknij na cisnienie w kolektoeze ssacym...

Opublikowano
Zatem pomiar mówi ze mieszanka jest zbyt bogata- za duzo paliwa , za malo powietrza.

Luknij na cisnienie w kolektoeze ssacym...

możesz napisać co dokładnie sprawdzić?

DPF wypala się normalnie co 400km, popiołu jest 20g

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.