Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema. Kupiłem z Niemiec 318i n43, miała być zatarta, taka diagnoza w serwisie. Po rozebraniu okazał się luźny łańcuch i pozapychane nagarem elektrozawory. Na wszelki wypadek sprawdziłem panewki. Pomyślałem że zajrzę do pompy oleju. Rozebrałem, wymyłem, nasmarowalem i skrecilem wszystko do kupy. Po skręceniu pompa w jednym miejscu się ciężko obraca. Rozebralem ponownie. Żadnych śladów jakiegoś tarcia. Jakieś sugestie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.