Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow , nudzi mnie ten silnik 1.6 mimo ze mamtam zrobiony stage 1 na 210 koni to i tak chcialbym cos wiekszego i zastanawiam sie nad zrobieniem swapa , skrzynia automat ..moze mi objasnic co konkretnie musialbym zmieniac zeby to dobrze sie kupy trzymalo ? ..


A instagramowiczow zapraszam do obejrzenia mojego kontentu z marka bmw


#bmw_f21_pl

Opublikowano
Zmienić auto. Najtaniej, najprościej...

Silnik i skrzynia to połowa kosztów tej operacji.



To jaka kolego jest skrzynia w m135 ?


Oczywiscie pytam o automat bo taki mam w obecnej ..

Opublikowano
Skoro masz tam automat to nieco obniża koszty, ale musisz zmienić silnik, kable, osprzęt i to wszystko zgrać. To nie takie proste jak by się mogło wydawać.
Opublikowano
Skoro masz tam automat to nieco obniża koszty, ale musisz zmienić silnik, kable, osprzęt i to wszystko zgrać. To nie takie proste jak by się mogło wydawać.

 


Sprobuje poszukac firmy ktora sie tym zajmuje moze koszty nie beda tak przerażajace

  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprzedaj i kup m135i.

Każdy inny pomysł to głupota i stracone worki pieniędzy.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.
Opublikowano
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.

w 1.6 ?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.

w 1.6 ?

Tak

Opublikowano
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.

w 1.6 ?

Tak

Nadal jest to bez sensu, bo koszt niemały i nie do odzyskania przy sprzedaży auta.

BTW, każdego podnoszącego śmoc pytam „a co z hamulcami i zawieszeniem?” To też wypada zrobić, a to kolejne wydatki.

Jedynie co mogę zrozumieć, to silne parcie na naklejkę „built, not bought” :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przecież ludzie robią nawet grubsze mody. Zawias i hamulec rzeczywiście by się przydał, ale to też kwestia do ogarnięcia.
Opublikowano

Słupek 1.6 w Peugeot 308 GTI wychodzi seryjnie na ponad 270 KM, tam jest większe turbo i większy IC. Stage 2 w 114/116/118i wychodzi w okolicy 250 KM.

Ja ostatnio swoją robiłem u dobrego tunera z zastrzeżeniem, że do 2 krpm ma zostawić serię, a max moc robić bez próby wyciskania "ile się da". Wyszło zgodnie z oczekiwaniem 203 KM i 298 Nm, fabryczne doładowanie było na 0,7 bar, teraz jest na 1 bar, jeździ bardzo przyjemnie. Przed chipem zmieniłem zawias na Mpakiet i założyłem przednie hamulce od 125i.

Opublikowano
Słupek 1.6 w Peugeot 308 GTI wychodzi seryjnie na ponad 270 KM, tam jest większe turbo i większy IC. Stage 2 w 114/116/118i wychodzi w okolicy 250 KM.

Ja ostatnio swoją robiłem u dobrego tunera z zastrzeżeniem, że do 2 krpm ma zostawić serię, a max moc robić bez próby wyciskania "ile się da". Wyszło zgodnie z oczekiwaniem 203 KM i 298 Nm, fabryczne doładowanie było na 0,7 bar, teraz jest na 1 bar, jeździ bardzo przyjemnie. Przed chipem zmieniłem zawias na Mpakiet i założyłem przednie hamulce od 125i.

Przecież ludzie robią nawet grubsze mody. Zawias i hamulec rzeczywiście by się przydał, ale to też kwestia do ogarnięcia.

Kto bogatemu zabroni? Niestety, do możliwości seryjnej „M” nadal będzie daleko. Powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.