Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

bmw x5 przed liftem , podczas jazdy nagle mocne szarpnięcie , sławetne trzy kontrolki i awaria na jednym biegu . Zapalenie gaszenie nic nie dawało i tak trasa 300 km na jednym biegu ...

Na drugi dzień rano wszystko ok , po podpięciu do kompa błąd praktycznie wszystkich elektrozaworów przełączania oraz lock-up (przerwa bądź zwarcie) , cała wiązka sprawdzona , wtyczki no wszystko wygląda dobrze .

Od czego zaczynać ? strach gdzieś dalej wyjechać ...

Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia wartości napięcia a jeśli możesz stabilności prądu z alternatora. Choć jakby było źle to by sypało błędami na innych sterownikach.


Później masy - czy są poprawnie przykręcone, nie nie skorodowane. Sporo błędów, które wyskakują przypadkowo jest spowodowana problemami z właściwą masą - powstają spadki napięcia i wyskakują błędy.


Dalej styki wtyków również przy modułach sterujących. Warto przesmarować specjalnym środkiem do kontaktu. Wtyczki też sprawdź pod kątem korozji konektorów na połączeniu z kablami - trochę roboty bo trzeba dogrzebać się do nich.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.