Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Szukałem lecz nie znalazłem odpowiedzi.


Mianowicie w przepustnicy jest jeden cienki wąż podciśnieniowy i gdzie on powinien być wpięty?

Opublikowano

A to nie jest przypadkiem wężyk który znajduje się za przepustnicą w kolektorze?

Ten wężyk steruje klapką w końcowym tłumiku, a dokładniej w końcówce wydechu.


q2cwsyrjtixe_t.jpg


Pozdrawiam

Opublikowano
A to nie jest przypadkiem wężyk który znajduje się za przepustnicą w kolektorze?

Ten wężyk steruje klapką w końcowym tłumiku, a dokładniej w końcówce wydechu.


q2cwsyrjtixe_t.jpg


Pozdrawiam

 

Szczerze powiem że nie wiem wydaje sie być wpinany w przepustnicę... muszę ściągnąć ją w takim razie i sprawdzić. Jak widzę u ciebie jest zaślepiony gdzie on powinien iść ew. czy zaślepienie go nie wpłynie negatywnie na prawidłowy parametr ciśnienia w kolektorze??

 

 

Jest to swap z 1.6. takowy zawór znajdywał się w 1.6?

Opublikowano
Jeszcze takie pytanko szukają miejsca gdzie wąż powinien być wpięty zauważyłem że nie mam podłączonego żadnego węża podciśnieniowego do listwy wtryskowej... Podciśnienie w listwie musi być podawane przez jakiś "przyrząd" w układzie dolotowym czy nie ma konieczności aby było to podłączone?
Opublikowano
M50B25 nie ma klapki w tłumiku, więc to nie to. Zawór odpowietrzania zbiornika podłączony jest do korpusu przepustnicy, a na zdjęciu przepustnica jest zdemontowana, więc też nie to. Sprawdź gdzie podpięty jest ten wężyk z drugiej strony. Jeżeli podpięty jest do rurki łączącej silnik krokowy z kolektorem, to drugi koniec powinien być podpięty do króćca odpowietrzającego w pokrywie zaworów. Jezeli jest podpięty do kolektora ssącego pod spodem po prawej stronie przepustnicy, to powinien być podpięty do zaworu ciśnienia w listwie wtryskowej.
Opublikowano
M50B25 nie ma klapki w tłumiku, więc to nie to. Zawór odpowietrzania zbiornika podłączony jest do korpusu przepustnicy, a na zdjęciu przepustnica jest zdemontowana, więc też nie to. Sprawdź gdzie podpięty jest ten wężyk z drugiej strony. Jeżeli podpięty jest do rurki łączącej silnik krokowy z kolektorem, to drugi koniec powinien być podpięty do króćca odpowietrzającego w pokrywie zaworów. Jezeli jest podpięty do kolektora ssącego pod spodem po prawej stronie przepustnicy, to powinien być podpięty do zaworu ciśnienia w listwie wtryskowej.

 

Kolego wężyk wychodzi z przepustnicy i jest podpęty tylko do przepustnicy. Nie mam podłączonego podciśnienia do listwy wtryskowej (była już próba podłączenia tego wężyka do listwy ale było tylko gorzej)


Już chyba wiem listwy nie mam podpętej w takim razie z tego względu że w tym miejscu mam podłączone podciśnienie do regulatora ciśnienia paliwa.




Sztuczka polega na tym, że jest to przewód podciśnieniowy od przepustnicy. Dziś go zaślepiłem po czym odpaliłem samochód i niestety falowała troche mniej ale nadal więc stwierdziłem że odepnę przepływkę i jak okazało się po jeździe testowej (rozgrzała się do temp. roboczej) delikatnie faluje ale w zakresie 25-100 obrotów. nie wiem na czym sztuczka polega.

Przepływkę kupiłem orginalną używkę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak nie masz zaworu odpowietrzenia zbiornika to go po prostu zaślep. Wersje bez katalizatora nie miały zaworu tylko rezystor jak w linku który podałem.


Co do drugiego wężyka to wpina się w regulator ciśnienia paliwa inaczej listwe.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Potwierdzam. Przewód podłączony do korpusu przepustnicy łączy się z zaworem odpowietrzania zbiornika paliwa, tak jak na rysunku który zamieścił piotr520.
Opublikowano
W którym miejscu podłączony jest do przepustnicy? Załącz zdjęcie.

 

Chciałbym załączyć foto ale nie wiem jak...


przewód został zaślepiony i jest ok jednak musi być odpięta przepływka bo w przeciwnym razie dalej faluje (kupiłem przepływkę używaną oryginalną).


chyba muszę ponownie podjechać na kompa ale poprzednio po montażu nowej przepływki wywalało tylko błąd nieszczelnego dolotu więc na czym sztuczka może polegać??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odłącz klemy żeby zresetować sterownik silnika bo pewnie narobiłeś błędów odłączając wtyczki i nikt nie dojdzie co jest nie tak.

Potem pojeździj trochę i dopiero na odczyt błędów. Spisz wszystkie błędy i wrzuć na forum. Ten mechanior kasowacz błędów niech ci sprawdzi temperaturę płynu i powietrza na gorącym silniku oraz jaka jest masa powietrza na wolnych obrotach.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Odłącz klemy żeby zresetować sterownik silnika bo pewnie narobiłeś błędów odłączając wtyczki i nikt nie dojdzie co jest nie tak.

Potem pojeździj trochę i dopiero na odczyt błędów. Spisz wszystkie błędy i wrzuć na forum. Ten mechanior kasowacz błędów niech ci sprawdzi temperaturę płynu i powietrza na gorącym silniku oraz jaka jest masa powietrza na wolnych obrotach.

 

a powiedz mi czy warto kupić Inpe?? Bo launch to ma problem z łączeniem się ze starymi samochodami lub jaki interface diagnostyczny do e36 jest najlepszy??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W starych modelach jest to trochę skomplikowane bo sterowniki nie łączą się przez usb, dodatkowo odczyt live data lubi się zacinać albo jest mocno opóźniony. Musisz mieć interfejs pod port com (rs232) i laptop z portem com. Z laptopów z bezpośrednim portem com to polecam dell 620, 630 albo coś z lenovo ibm x60 x61 plus stacja dokująca około 20zł( sam takie posiadam i polecam szczególnie x61 bo to już dwurdzeniowy procesor). Oba z tych laptopów kupisz gotowe do pracy za około 200zł plus interfejs około 150zł.

Czy warto? Zwróci się po kilku użyciach i jesteś niezależny od terminów mechaników , kiedy ci pasuje to podłączasz odczytujesz i kasujesz błędy.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
W starych modelach jest to trochę skomplikowane bo sterowniki nie łączą się przez usb, dodatkowo odczyt live data lubi się zacinać albo jest mocno opóźniony. Musisz mieć interfejs pod port com (rs232) i laptop z portem com. Z laptopów z bezpośrednim portem com to polecam dell 620, 630 albo coś z lenovo ibm x60 x61 plus stacja dokująca około 20zł( sam takie posiadam i polecam szczególnie x61 bo to już dwurdzeniowy procesor). Oba z tych laptopów kupisz gotowe do pracy za około 200zł plus interfejs około 150zł.

Czy warto? Zwróci się po kilku użyciach i jesteś niezależny od terminów mechaników , kiedy ci pasuje to podłączasz odczytujesz i kasujesz błędy.

 

na szczęście posiadam taki port jaki dokładnie interfejs diagnostyczny polecisz do właśnie e36? Podobno Inpa najlepsza al chciałbym się dowiedzieć jak to jest od kogoś kto się zna

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do tego modelu tylko Inpa i Dis.

Wpisz sobie na allegro interfejs bmw ads i będziesz miał taki za 139zł. Pewnie by się znalazło coś tańszego, ale taki akurat miałem parę lat i nie narzekałem. Potem sprzedałem kumplowi i kupiłem interfejs z forum bmw-sport od forumowicza kkkkamil26. Sam je robi i w razie problemów służy pomocą przy instalacji, zresztą na płycie dostaniesz co potrzeba pod inpe i dis. Cena trochę wyższa bo 250zł.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Do M50B25 też polecam interfejs od kkkkamil26. Przerobiłem kilka różnych interfejsów które rzekomo powinny łączyć się z tym autem. Miałem 3 różne od Viakena, taki z allegro za 150zł i 250zł. Kosztowało mnie to sporo czasu i nerwów, ale wszystkie poszły do zwrotu. Kiedyś Nerwus oferował interfejs który funkcjonalnością nie ustępował sprzętowi serwisowemu, ale już go nie oferuje. Czasem można trafić na jakąś używkę, ale to biały kruk na rynku. Interfejs od kkkkamil26 działa poprawnie. Co do oprogramowania, to Inpa niby obsługuje to auto, ale przepływ danych jest strasznie zamulony, live data działa, ale z dużym opóźnieniem. Do diagnostyki lepszy będzie DIS. Potrzebujesz laptopa z fizycznym portem RS232 i jeden z interfejsów od kkkkamil26 zamieszczonych na stronie http://www.interfejsads.ugu.pl/sklep_ads.html .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.


Przepraszam za długą nieobecność.. Jak się okazało problem leży gdzieś w elektryce na przepływce jest stałe napięcie w wysokości 2.46V więc muszę szukać gdzieś po kablach (jak zgaduje w którymś miejscu jest przetarty kabel)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.