Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam Bmw e87 jeżdżę już nim około 4 lat i niestety chyba jak wszystkich posiadaczy diesla dopadł mnie problem dpf ,Auto ma przejechane 230tys km i auto już raz straciło moc wyskoczył błąd dpf ze jest zapchany znalazłem magika w naszej okolicy który wymusił mi wypalanie owego dpf i na około 3 miesiące było dobrze ale niestety auto znowu traci moc . Mam pytanie takie czy jest możliwość usunięcia dpf ale w taki sposób aby nie trzeba było go dezaktywować w komputerze .Ogolnie auto kupiłem z przebiegiem 176tys wraz z autem dostałem wszelkie faktury jakie były wykonywane naprawy w aucie i przy 150 paru tys był juz czyszczony filtr dpf w serwisie BMW na co mam fakturę opiewająca na kwotę 1000zl. Z góry dziekuje za odpowiedz Forumowiczów .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podaj błędy z silnika oraz sprawdź jaka jest temperatura płynu, zapychający dpf jest skutkiem jakiejś nieprawidłowości a nie tak po prostu, nawet nie pisz o usuwaniu go :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Teoretycznie jak bylem u tego specjalisty od bmw u mnie w mieście były jakieś tam błędy po wymie np sterownika świec bo padł swego czasu a nie bym skasowany po wymianie .Po skasowaniu tych błędów podczas wypalania tego filtra no auto odzyskało taka moc ze sam bylem w szoku i sprawdzał on doładowanie turbiny temperatury płynu i mówił ze było wszystko ok .Jednak po skasowaniu wszystkich błędów był dalej jeden Mianowice jak się nie mylę doładowania turbo ale mówił ze nie jest on stały i ze spowodowane jest po prostu tym ze jest zrobiony chip na te 200 km .Owy specjalista posiadał jak się nie mylę icom i program iste . Oprócz tych błędów posiadam również nieszczęsny moduł bluetooth uszkodzony i na chwile obecna jest on odłączony bo menu idrive sie zacinało i resetowało nie szlo nawet radia posłuchać .nie wiem czy to może mieć coś wspólnego z tym ze się nie chce wypalać .Jeszce przed wymiana tego sterownika świec padła tez klapa gasząca została wymieniona na używana i błąd zniknął.JA na chwile obecna posiadam tylko prosty czytnik obd lecz na nim żadnych błędów nie wykazuje jak by było wszystko ok . Posiadam tez program ISTA REINHOLD z owej strony https://ibmw.info/programy/inpa-f/strony lecz jak narazie nie zakupiłem kabla bo po prostu nie wiem czy kabel do bmw z tej strony będzie współgrał z ISTA https://ibmw.info/produkt/interfejs-bmw-kdcan/ .I dlatego tak pomyslalem czy porpostu nie proscie bylo by usunac dpf i miec ten filtr z glowy .Dodam jescze ze auto jeździ krótkie trasu głownię po mieście i to na pewno tez jest zabójstwem dla tego filtra. Z góry dziękuje za odpowiedz .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jest żadnym zabójstwem, dpf wypala się w pełni już od 70 km/h, zabójstwo to jest dla katalizatora w poliftowych benzynach, ponieważ tam potrzeba do tego ponad 110 km/h..załatw ten interfejs k+dcan i sprawdzaj co się dzieje, może znowu coś z przepustnicą, wtedy nie będzie wypalał się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam powracam znów z prośba po diagnozie okazał się padnięty termostat główny który był nie domknięty i nie dogrzewało auta .Dziś po wymianie termostatu wyruszyłem w krotka trasę autostrada w celu wypalenia dpf ponieważ czułem spadek mocy i to znaczący po wyjeżdzie i nagrzaniu auta na autostradzie samochód zaczął lekko szarpać po czym zaczol buczeć strasznie wydech i niestety wyskoczył błąd dpf ze jest zapchany do tego kontrolka silnika incrased emisson po skasowaniu błędu silnika niestety auto jeździ jeszcze gorzej buczy cały czas a do tego mam błąd P14A2 który niestety nie wiem czym jest spowodowany i co na oznacza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gdzie i czym odczytałeś taki kod błędu? Nic on nie mówi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Problem rozwiązany pęknięta rura od odlotu powietrza do klapy gaszącej. Lecz niestety dpf dalej się zapycha auto wchodzi w tryb awaryjny nie może się wypalić po diagnozie okazało się ze temperatura silnika waha się w okolicach 68 st wymienione oba termostaty na nowe główny oraz egr i dalej temp jest niska czy to możliwe ze termostat główny jest wadliwy mam do tego błąd zintegrowanego automatycznego ogrzewania chodzi najprawdopodobniej o podgrzewacz elektryczny który jest na nagrzewnicy ale czy to ma wpływ na to ze auto się nie dogrzewa do temperatury roboczej ?? A program do diagnozy jest to ISTA .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakiej firmy termostat główny kupiłeś? Tylko oryginał obecnie działa prawidłowo, behr/mahle to w tym przypadku włoskie badziewie. Wklejaj błędy do tematu.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano (edytowane)
No niestety ale kupiłem firmy mahle i chyba tutaj jest problem ponieważ jak auto stoi w miejscu to grzeje się i temperatura wzrasta ale po ruszeniu z miejsca i jazdy niestety ale temperatura spada do okola 60 60 paru stopni chłodnica robi się ciepła a nie powinna tak jak by chodził silnik na dużym obiegu i jak by termostat główny nie trzymał już zamówiony nowy oryginalny a co do błędów jutro postaram się zrobić zdjęcie błędów z programu ista i wstawię . A troszkę tego jest mianowicie błąd anteny GPS zwarcie , oczywiście błąd filtra dpf ponieważ się nie wypala bo jest za niska temp silnika a tam potrzebna do wypalenia musi wynosić minimum 75 st a u mnie silnik tego nie osiąga przez ten własnie termostat pechowy .i jeszcze do tego jest jakiś błąd pęknięty pierścień MOST. troszkę tego jest .Jeszcze mam problem z modułem bluetooth który uległ uszkodzeniu i zawieszał cały system i radio i niestety musiałem go odłączyć i czeka na naprawę stad tez błąd tego tel. Edytowane przez Grobles1989
Opublikowano
Jeszcze jeden mam problem bo mam zdjęcie błędów na komputerze i nie wiem jak wrzucić to tutaj w komentarz to zdjęcie :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
Ogólnie po skasowaniu tych błędów zostają na stale błędy takie jak ten ze zmieniarka cd, sterownik telefonu , zintegrowany system ogrzewania i klimatyzacji elektryczne ogrzewanie , antena gps ma zwarcie oraz MOST pękniecie pierścienia .pojawia się tez błąd o kolumnie kierownicy a mianowicie brak komunikatu centrum sterowania kolumny kierowniczej ale podejrzewam ze może to być od tego ze jak jadę na wprost trzymam kierownice auto ściąga w lewo i zapewne jest to od zbieżności ze jeden z fachowców w moich rejonach tak mi zbieżność ustawił po wymianie końcówek kierowniczych . Ogólnie lekka masakra i zaczyna mnie to już wszystko lekko przerastać ale próbuje walczyć :twisted: :twisted: z tym .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rób zdjęć tylko screen'y ekranu i wszystko będzie czytelne. Na początek oryginalny termostat, ten badziew oddaj i wypal dpf.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Przerabiałem ostatnio temat, jak będzie już temperatura odpowiednia ( dobre termostaty) to najlepiej ogarnij sobie aplikację Btool do diagnozowania DPF.

Natomiast jest wielce prawdopodobne, że Twój DPF już stracił swoje właściwości, to że był płukany przy 150 000km to już mówi o nim lub o aucie, że coś się działo.

Ja swój ratowałem na wszelkie sposoby przy 240 000 przebiegu - płukanie 2x (wszystko co ma wpływ na DPF wymienione - Wtryski sprawdzone sprawne,nowe termostaty, świece, sterownik świec, odma, egr, czujnik ciśnienia spalin, turbo nie puszcza oleju). Mimo moich starań i dążenia do pozostawienie auta w stanie jak fabryka to wymyśliła niestety nie dało się nic zrobić

DPF ma swoją żywotność na 200-250 tys km.


Jak będziesz potrzebował pozbyć się problemu na stałe daj znać do mnie na PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.