Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Jak każdy z nas tutaj piszących mam i swój problem:

mianowicie wyskoczył mi komunikat na głównym ekranie BŁĘDNE NAPIĘCIE/ŁADOWANIE oraz ikona akumulatora,

więc zgasiłem auto i znowu odpaliłem. Po odpaleniu zaczęło coś dziwnie wyć pod maską oraz poczułem lekką spaleniznę.

Żaden CHECK sie nie zapalił.

Sprawdziłem programem diagnostycznym i znalazłem błąd Generatora napięcia 002E97, po czym go skasowałem.

Wycie i spalenizna dalej się utrzymywała.

Pojechałem na drugi dzień do mechanika i nic!!! ani smrodu ani wycia.

Zauważyłem mocny wyciek oleju spod jednej uszczelki, przez który chlapało na alternator bo widać, że alternator jest ochlapany :oops: .

Sprawdziłem napięcie alternatora i jest w normie, akumulator też.


I zgłupiałem

Przecież NIC samemu się nie naprawia!!!


Na początek chcę usunąć wyciek i wyjąć alternator do zbadania ale nie uśmiecha mi się to bo jak każdy wie, demontaż jakiejkolwiek części w tym silniku pochłania dużo pracy :cry2:

Może miał ktoś z takim zjawiskiem do czynienia.

Dziwi mnie jedno: jeśli alternator miałby być do wymiany to czemu pokazuje dobre ładowanie? Może tak być, że nastąpiło jakieś zwarcie i puściło?

Z góry dzięki za jakiekolwiek porady.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może łożyska się kończą. Gdzieś chwyciło, chwile postało i puściło. Smród i wycie jest wtedy gdy rolka od alternatora stoi a pasek się kręci ;)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Jakby nie było trzeba wyjąć alternator,sprawdzić go i wszystko co jestz nim związane.

Mam nadzieję, że na tym się skończy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Już jestem.

Padnięty był stojan w alternatorze.

Nie dało rady zregenerować więc kupiłem już zregenerowany ale żeby dostać się do niego potrzebne było opuszczenie silnika i wcześniejsze zdemontowanie wózka.

Przyczyną był wyciek spod uszczelek od Vanosów lewa i prawa strona, który zalał alternator.

Po złożeniu doszła jeszcze zbieżność i niestety kierownica do kalibracji (inteligętny system sterowania).

Całość 5 dni roboczych 4400zł. :cry:

Wniosek jeden: niebagatelizować najdrobniejszych wycieków :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.