Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Borykam się z problemem który nie wiem jak ugryźć. Mianowicie nie przelewa mi paliwa między komorami, wymieniłem już dwie pompy razem z pływakami od strony przelewowej i ciągle ten sam problem. Ktoś wie gdzie tkwi problem ?

Opublikowano
Tak, pompa działa normalnie z tym że nie przelewa. Cisnienie w zbiorniku na na to wpływ czy co odpowiada za przelewanie między komorami ? I jak to ogólnie jest? Paliwo cały czas jest przelewane do komory z pompą czy jest jakaś granica że np. 5l ropy na zostać
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Też mam to samo w komorze lewej brak paliwa a tam gdzie jest pompa paliwowa czyli prawy jest , a na zegarach jest 1/2 paliwa zalewałem do pełna i nic resety zegarów , akumulatora , wymiana tych czujek na nowe na pływakach i nic . Mam 525d 2004 r
Opublikowano
I jak to ogólnie jest? Paliwo cały czas jest przelewane do komory z pompą czy jest jakaś granica że np. 5l ropy na zostać

 

Pompa wyciągnie paliwo do końca z lewej komory a dopiero będzie pobierać paliwo z prawej. Dlatego pojemność baku często jest określana że np lewa strona 0 litrów a prawa 28 litrów.


 

wymiana tych czujek na nowe na pływakach i nic . Mam 525d 2004 r

 

A pod kompem jaka jest wskazywana ilość paliwa przy pełnym baku ? Może licznik się wysypał ? Zrób test licznika i zobacz czy wskazówka leci do konca.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano

Witam 2 dni walki nad tymi pływakami na razie udało mi się opanować to gówno .

Po pierwsze zostawiłem otwarty wlew paliwa do zbiornika przez noc klapak była , zamknięta , klemy z akumulatora rozłonczyłem ale to nie będzie miało wpływu bo chciałem doładować przed zimą aku .

Najważniejsze po otwarciu komory 1 za fotelem kierowcy w sobotę zobaczyłem pusty zbiornik prawie , a w drugim tam gdzie jest pompa paliwa było ok 15 l , a na zegarach 360 km do przejechania było coś nie tak .

Więc rozpinałem te wtyczki na tych modemach ,ale tam gdzie jest komora z pompa nie mogłem rozpiąć ,tak więc się poddałem i próbowałem reseta na liczniku + reset wszystkiego numer 21 jak wejdziesz menu i oczywiście nic dalej 360 do przejechania "szału dostać wiesz ropa wszędzie śmierdzi .

Mechanicy nie chcą się bawić w to , więc atak dzisiaj na parking nie byłem przekonany .

Za czołem od komory za kierowcą gdzie było pusto :) odkręciłem to wszystko odpiołem wtyczkę i idę na około samochodu na drugą komorę otwieram drzwi słuchaj a tu ropa na oparci kanapy tylnej i podsufitka zalana dramat nic nie było włączone wtyka od pompy wypięta ale chyba było coś zapowietrzone i przerzuciło na zewnątrz przez tą jedną komorę otwartą od kierowcy .

Więc zabrałem się za drugą udało mi się wypiąć tą wtyczkę z drugiej komory ,i poszedłem do zegarów na pozycję resetu 21 i 0 udało się licznik wyzerować wrócił .

Więc myślę co teraz pojechałem na Orlen Verva diesel 11.70 l bo nie miałem bańki większej i wlałem tam gdzie było mało , pozapinałem wtyczki w jednej i drugiej komorze zakręciłem te gówno i próbuję .


No to chwila prawdy włączam zapłon atu licznik na 203 km to jestem blisko czekam 3 minuty atu rośnie po mału zatrzymało się na 330 km i jest chyba ok .

Ale na menu poz 6 tam są podawana ilośc w komorach paliwa to było w L 25L P 7.0 L S 32 czyli cały zbiornik .

Tylko że w L mam na lane 12 l prawie a Prawym 7l ;; oco kaman ;; rozumiesz ale zobaczymy jak trochę ruszę w trasę co będzie się działo

i mam dylemat czy dolać do pełna czy wyjeżdzić do rezerwy .

Pozdrawiam odpisz czy ci pomogło .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie myślałem że się u porałem z tym zbiornikiem, że się od powietrzy i zegary odczytywać będą poprawnie a tu "lipa " zostaje demontaż zbiornika . Pozdrawiam :(
Opublikowano
Przecież tak ma być że pierwsza opróżniana jest komora lewa i w prawej będzie jeszcze około 15 litrów więc nie rozumiem co chcesz osiągnąć, raczej tu trzeba skalibrować przelicznik spalania by obliczał odpowiednio dystans.

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.