Skocz do zawartości

Bmw e46 3.0d gaśnie na wolnych obrotach

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem i borykam sie z nim od 2 tygodni , mechanik wymienił weze podciśnienia pomogło na 40 km , mianowicie :

Auto odpala na zimnym silniku chodzi jak złoto , na cieplym poniżej 1000 obrotów gaśnie np. dojeżdżam do skrzyżowania naciskam sprzęgło obroty spadają i auto gaśnie po czym nie raz odpali od razu albo muszę dłuuuugo bardzo kręcić rozrusznikiem i dopiero jak załapie to pedał wciskam i na wysokich obrotach nawrotka do domu, a i na tempomacie 60km/h 2000 obrotów przejechałem 15 km po odpaleniu gdy sama zgasła, komputer nie pokazuje żadnych błędów ( około 2 lat temu byla robiona mapa )

o aucie:

Bmw e46 3.0d 184km (po programie 210 koni 510 nm )

Szukałem na forum ale nie byłem w stanie nic znaleźć moja wstępna diagnoza to czujnik wału lub któraś z pomp paliwa lecz ta druga opcja no to mechanikiem nie jestem bardziej hydraulikiem ale myślę że auto by na zimnym nie chcialo tez odpalać

proszę o pomoc uwielbiam ten samochód ale już brak mi sił.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak na ciepłym nie odpala to może też być czujnik walka rozrządu

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
ZIOMEKTHX odpala tylko długo trzeba kręcić żeby odpaliła i potem trzymać ją na wysokich obrotach
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To co napisałeś pasuje do czujnika położenia wałka rozrządu idealnie. Czym były sprawdzane błędy? Już nie raz słyszałem, że błędów brak a były..w inpa można sprawdzić czy pompa progowa daje odpowiednie ciśnienie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)