Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 84
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wszystko jest na tak, nie żałuję, że wyszło jak wyszło. Po prostu kombiak m340 mocno mi się podoba, do tego widząc potencjał w nowych silnikach BMW... :)


Komp w S4 został złamany dopiero niedawno, pierwsze sztuki się pojawiają. Ale VAG, jak to VAG. IC w S4 jest taki sam, jak w każdym innym silniku. Rezultat? Pierwsze 100-200 robisz w niezłym czasie, każde kolejne to 0,5-0,7 sekundy dłużej. Zwykły IC i wkładka w dolocie i robi się 380/550, zamiast seryjnych zmierzonych 358/512 :) Heble niby 6 tłoczków 350 przód, 2 330 tył, ale odczucie hamowania zupełnie inne niż w mpakietowych BMW czy w A45. Nie dają takiego feedbacku, nie dają się dobrze dozować. Musisz od początku dać mu do zrozumienia w jaki sposób chcesz hamować.


Oprogramowanie w 8ZF jest mocno "gładkie", klekot w X3 lepiej zbija biegi/reaguje na pedał gazu.


A tak ogólnie super brzmi, świetnie jeździ, napęd po 4MATICu to przepaść, jest świetnie wyciszone, pali bardzo przyzwoicie :)

Opublikowano

Dzięki. No właśnie S4 jest na mojej short liście, ale nie jeździłem nim jeszcze :-(. Ostatnio przejechałem się za to RS3 i RS5... no i powiem, że w RS5 zakochałem się bezgranicznie... tylko że za drogie to auto dla mnie :-(

Ps. A jeździłem wszystkimi MB AMG, Teslą P100D, M5 Competition, M550D itd. itd..... RS5 na razie The best!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Musze się przejechać rs5....

A nie podoba się m5 competition?? Kurcze kolega ma 780/950 i wrażenia kosmos... Dużo lepiej nic rs3 550/700....

Tylko cenowo g21vss4 wyjdzie dużo taniej, dla mnie to też ważny niestety czynnik :/

male-bmw-2.png
Opublikowano

Moim zdaniem Audi jest odpalone cenowo najbardziej z Marek premium. RS4 rok temu po rabacie ze stoku wychodził 470 tysięcy. Za tak małe auto dla mnie to był kosmos. Gdyby nie 18% rabatu na S4, w sumie tez by go nie było, bo średnio wyposażony konfig ze stoku to 420k.


S4 obecnie w ogóle dla mnie odpada, TDI w takim aucie to porażka. Dlatego aktualnie jeśli szybkie kombi to tylko BMW. C43 odleciało cenowo i jest dużo ciaśniejsze w środku, jak i pod względem bagażnika :)


RS5 jeździłem i ogólnie? S4 z boxem ;) RS4 robi 3,9-4,0 i okolice 10 100-200. S4 z boxem 4,0 i 10,6-7. Da się z tym żyć :D


Dlatego tez czekam na jakieś pomiary od autora, bo wyjściowo BMW ma pod maską więcej, do tego szybszy program skrzyni, powinno być koło 11,2-5 100-200 myśle ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie wyniki nieprawdziwe...

Jak można brać prędkość z licznika???

Gdzie jest zawsze przeklamanie różne w każdym aucie...

Fajny byłby pomiar z racelogic lub draggy

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Moim zdaniem Audi jest odpalone cenowo najbardziej z Marek premium. RS4 rok temu po rabacie ze stoku wychodził 470 tysięcy. Za tak małe auto dla mnie to był kosmos. Gdyby nie 18% rabatu na S4, w sumie tez by go nie było, bo średnio wyposażony konfig ze stoku to 420k.


S4 obecnie w ogóle dla mnie odpada, TDI w takim aucie to porażka. Dlatego aktualnie jeśli szybkie kombi to tylko BMW. C43 odleciało cenowo i jest dużo ciaśniejsze w środku, jak i pod względem bagażnika :)


RS5 jeździłem i ogólnie? S4 z boxem ;) RS4 robi 3,9-4,0 i okolice 10 100-200. S4 z boxem 4,0 i 10,6-7. Da się z tym żyć :D


Dlatego tez czekam na jakieś pomiary od autora, bo wyjściowo BMW ma pod maską więcej, do tego szybszy program skrzyni, powinno być koło 11,2-5 100-200 myśle ;)

 

To prawda, że audi ma dziwną politykę cenową.... Złożylem sobie nowe S4 i wyszło mi ponad 400 tys ... a to jest diesel... :mad2: ... na na RS5 mają za to dobre ceny teraz - czyli ok. 400-420.... więc decyzja jest łatwa....


Audi ma za to 2 razy lepszą politykę w wynajmie... np. A4 ok 200 tys. - wynajem poniżej 2 tys. brutto... w BMW za 200 tys. rata miesięczna ok 4 tys.... więc porażka :duh: a pamiętajcie, że nie każdy może wziąć sobie leasing....

Opublikowano


4.1s 0-100

14.1s 0-200


Czy tak jest ok? :norty:

 

Dla mnie wyniki nieprawdziwe...

Jak można brać prędkość z licznika???

Gdzie jest zawsze przeklamanie różne w każdym aucie...

Fajny byłby pomiar z racelogic lub draggy

Pozdrawiam

 

Tak, to prawda, że liczniki przekłamują... ale z drugiej strony ważne żeby ocenić całe auto jako całość, a nie tylko 0-100 lub 100-200... Audi RS5 prowadzi się znakomicie, a przy tym da się nim jeździć na codzień... M3 ani M4 moim zdaniem nie nadaje się na codzień...

Muszę jeszcze przejechać się M340i ....

Opublikowano
Musze się przejechać rs5....

A nie podoba się m5 competition?? Kurcze kolega ma 780/950 i wrażenia kosmos... Dużo lepiej nic rs3 550/700....

Tylko cenowo g21vss4 wyjdzie dużo taniej, dla mnie to też ważny niestety czynnik :/

 

Autko ładne i M5 na codzień jest ok, tylko cena nieadekwatna... tak jak RS6...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Tak, to prawda, że liczniki przekłamują... ale z drugiej strony ważne żeby ocenić całe auto jako całość, a nie tylko 0-100 lub 100-200... Audi RS5 prowadzi się znakomicie, a przy tym da się nim jeździć na codzień... M3 ani M4 moim zdaniem nie nadaje się na codzień...

Muszę jeszcze przejechać się M340i ....

 

Przejedz się Przejedz i daj znać bo auto fajne i są pół roku rok max dwa będę miał dylemat. Póki co jak jeżdżę miasto wygrywa g21 330e ale kurcze korci 340i :(

male-bmw-2.png
Opublikowano
Może być, że m340i wygra, bo jak policzę dobry rabat, to wyjdzie sporo poniżej 300... więc jest w zasięgu.... tylko żeby ten wynajem skalkulowali normalnie....
Opublikowano

Złożyłem teraz kopię mojego auta, z 421k zrobiło się równo 450k :shock: A do tego gnojowica pod maską :lol:


Pomiary z YT są średnio realne, ale myślę, że sedan te 4,2 do setki i okolice 11-11,5 powinien mieć. Pozostaje tylko czekać :)

Opublikowano

Panowie, moze i pomiary sa z YT, ale czy Wy tymi autami “bedziecie“ jezdzic na 1/4, po torze czy jak? Czy im Wiecej mocy i szybsze auto tym wieksze...ego? :norty:


@Gregonio dobrze napisal, trzeba patrzec i oceniac calosc. Auto swieze wiec nie bedzie za kilka lat nowego modelu i na maxa doposażone to okolo 400k minus rabat. S4/S5 czy C45AMG to akceptowalna konfiguracja zaczyna sie dla mnie przy 430k, ale obecne S4/S5 to diesel (sick!) C45 AMG to za chwile (max 2 lata) bedzie nowe i jezeli juz patrzymy na cyfry to mocowo wiecej, a z pomiarow jezdzi wolniej. Wizualnie z zew A4 to np dla mnie najbrzydsza 4ka jaka kiedykolwiek wyszla z kolei srodek bardzo mi sie podoba, S5 to ideał (jak dla mnie), ale buda juz jest chyba po lifcie, albo za chwile bedzie wiec zrzucilem te opcje.


Sorry za wycieczke i gadajmy o konkretnym M340i Kolegi, a nie swoich rozterkach.

Opublikowano
Panowie, moze i pomiary sa z YT, ale czy Wy tymi autami “bedziecie“ jezdzic na 1/4, po torze czy jak? Czy im Wiecej mocy i szybsze auto tym wieksze...ego? :norty:

I to jest coś, co tłumaczy dlatego w tym wątku nie prędko pojawi się czas 0-100, a tymbardziej do 200. Póki co mam taki okres w życiu, że bardzo rzadko jeżdżę autem, można by rzec że hoduję klasyka pod pierzynką :D Po 10 dniach od odbioru autko ma przebieg 184km.


Jak dotrę silnik, to zapewne spróbuję tak dla siebie czas 0-100, ale będzie to licznikowe lub co najwyżej liczone gps'em z komórki.


Napewno znajdzie się inny właściciel m340i który prędzej ode mnie poda te cyferki, aby przekonać się że różnią się o 0.5sek od tych licznikowych.


Na koniec, zmieniając temat, mała ciekawostka - miałem okazję jechać drogą krajową z prędkością ok 100km/h. Średnie zużycie pokazywało wtedy 7 z hakiem (tryb Comfort) - silnik ma więc potencjał do bycia naprawdę ekonomicznym. Tyle to mi pokazywała Octavia 1.8, 180KM...

Opublikowano

Ja mam 26 lat, wiec w sumie jeszcze mimo zostania ojcem, staram się jakoś utrzymywać :mrgreen:


Wiadomo, nikt nie tłucze pomiarów codziennie. Ja lubię po prostu wiedzieć, co niej auto potrafi. Audi podawało 4,9 do paczki, mój klepie 4,5. Tor czy jakieś pojezdzawki są fajne, ale tylko kiedy jeździsz obcym autem :D

Opublikowano

Kolego, a jak to zawieszenie sportowe M przy 19 RF? Nie jest za twardo? Jakim autem wcześniej jeździłeś/jakie zawieszenie?


Mam dylemat, czy sportowe M, czy adaptacyjne. Czy to adaptacyjne rzeczywiście będzie dużo bardziej komfortowe? Wizualnie najbardziej pasują mi 19 + opony Performance, czyli bez RF, tylko nie wiem, które zawieszenie wybrać....

Opublikowano

Jeździłem Octavią 3 (wielowahacz), do tego gwint KW obniżający jakieś 4-5cm. Standardowe zawieszenie z M340i jest bardziej komfortowe, lepiej tłumi (czuję to zwłaszcza na "kocich łbach"). Mimo że mam RTF. Na oponach zwykłych będzie bajka. Ale wiadomo jakim kosztem - pod bagażnikiem nie ma miejsca na koło zapasowe.


Ale tak jak już pisałem - komfort rzecz względna, każdy inaczej to odczuwa. Na jeździe próbnej jechałem 330i z adaptacyjnym + RTF. W każdym trybie (comfort/sport) było mi komfortowo, więc uznałem że standardowe zawieszenie będzie dla mnie wystarczające.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie jeździłem ostatnio wszystkimi nowymi BMW premiery od serii 1 do X7 z 2019r. i powiem kolegi auto jest the best - gratuluje

Jak wygląd prowadzenie i cenA 340i jest to idealne auto ....wybija wszystkie auta do 300tys PLN. nawet serie 5

Warto pochylić się nad kombi bo jest mega ładne

Opublikowano
Kolego, a jak to zawieszenie sportowe M przy 19 RF? Nie jest za twardo? Jakim autem wcześniej jeździłeś/jakie zawieszenie?


Mam dylemat, czy sportowe M, czy adaptacyjne. Czy to adaptacyjne rzeczywiście będzie dużo bardziej komfortowe? Wizualnie najbardziej pasują mi 19 + opony Performance, czyli bez RF, tylko nie wiem, które zawieszenie wybrać....

 

Zastanawiałem się właśnie nad oponami performance, ale odpuściłem ze względu na cenę...

Wiesz może czy wizualnie to duża różnica? Widziałem zwykłe oponki ale na innej feldze 19 ( ja wziąłem czarne) i nie bardzo to robiło wrażenie.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Minęło 5 miesięcy, a dopiero można rzec że dotarłem silnik - 2300km przebiegu. Tak się składa życiowo że praktycznie w ogóle nie jeżdżę autem... Może zamiast tracić na wartości warto zrobić cesję leasingu, chce ktoś kupić? ;-) W sumie auto można rzec że nowe, dotarte, dostępne od ręki, z wciąż oryginalnym softem nie ograniczającym dźwięku :D
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.