Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Też to na insta widziałem wczoraj, ale myślałem, że fejk dobry boże.

Dramat.

Jak tną koszty i jest jeden końcowy jak w e46 m3 to niech zrobią tak jak tam, bo już wystarczy, że grillem się wyróżnia 4er, teraz jeszcze brzydszy brat LFA powstał.

Klasyka, klasyka, musi być jakiś punkt zaczepienia w marce, bo niedługo nakleją logo BMW na Toyotę i będziemy udawać, że to BMW, bo ma logo.

Głosuję na wydech z e46 m3:

V84EOvJ.png

Takie fiku miku hokus pokus inwencje twórcze się starzeją DRAMATYCZNIE szybko, można to obserwować u merca, gdzie już mają 6 wzór kierownicy w przeciągu dekady.

Poprzednie modele w środku przez to tracą diametralnie, co auto inna kiera i już wiadomo, że ma 8 lat.

BMW dobrze to konserwatywnie rozwiązało, do nowej 4er dali starą dobrą kierę.

W ogóle co to za pokraczna konstrukcja wydechu i z czego wynika oraz do czego nawiązuje, może mi ktoś podpowie :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętajcie że Niemców teraz więcej Turków niż prawdziwych helmutów i efekty widać kwestia czasu i będą chromowane felgi ze spinerami w serii :lol:
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uuuuuu



FlQZxCR.jpg

 

Matko swieta ratuj :norty:

Moze to po prostu nowego Bonda kreca i miniguna odpalil? :twisted:

.

Opublikowano
to fejk spokojnie

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Niestety to już nie są samochody dla nas, w sensie Europejczyków, pieniądze są teraz na bliskim i dalekim wschodzie i tam mają się sprzedawać samochody. W Europie rynek mały a w zamian nierealne normy i polityka antysamochodowa, to po co się kopać z koniem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety to już nie są samochody dla nas, w sensie Europejczyków, pieniądze są teraz na bliskim i dalekim wschodzie i tam mają się sprzedawać samochody. W Europie rynek mały a w zamian nierealne normy i polityka antysamochodowa, to po co się kopać z koniem.

 

Pytanie co dalej? Dla mnie wartości odpowiadające moim wymaganiom spelnia najlepiej Mercedes, ale co z tego, jak estetycznie mi ta marka zupełnie nie pasuje w najnowszymo obłym wydaniu.

Opublikowano

Nic. Po prostu część klientów znajdzie sobie inne hobby, reszta będzie musiała się przyzwyczaić.

Nowe merce, zwłaszcza te większe, są piękne, ale ja np nigdy nie kupię samochodu ze sterowaniem klimą na ekranie. G30 ma jeszcze normalne sterowanie więc kupiłem, ale już fotel ma mniejszy i pod innym kontem niż w F10 by te żółte kurduple sięgały do pedałów.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sterowanie klimą guzikami jest lepsze no ale bez przesady. Sam uwazalem, ze muszą byc przyciski ale na dobrą sprawę raz ustawiona temp i auto na jeden ząbek i nie zmieniam tego ustawienia prawie nigdy (czasem żona sobie zmieni).


Czekam na opinie, bo na papierze dopłata do m4 względem m440i jest chyba bez sensu. Przynajmniej na papierze.


Nie wiem co Wam przeszkadzają te 4 rurki na środku.

Kierowcy BMW to straszne marudy :roll:

Czasem mam wrażenie, że jesteśmy bardziej dziadkowi niż klienci mercedesa.


Nowa seria 4 jest bardzo ładna, a jak ktoś woli merca to przecież wolny rynek ;)

Opublikowano
Sterowanie klimą guzikami jest lepsze no ale bez przesady. Sam uwazalem, ze muszą byc przyciski ale na dobrą sprawę raz ustawiona temp i auto na jeden ząbek i nie zmieniam tego ustawienia prawie nigdy (czasem żona sobie zmieni).

Wszystko zależy od tego, jak/kto używa auta. W M2, ustawiam 20st + auto i nie zmieniam tego nigdy, ale też prawie zawsze tym autem jeżdżę sam. W G12 ciągle mi jakaś kobita podnosi temperaturę, albo nie daj boże ekranikiem dotykowym zmienia nawiew środkowy i wygoda ma znaczenie, a wspomniane ekraniki ciepło/zimno pod nawiewami tj jakaś masakra użytkowa.

Opublikowano
Sterowanie klimą guzikami jest lepsze no ale bez przesady. Sam uwazalem, ze muszą byc przyciski ale na dobrą sprawę raz ustawiona temp i auto na jeden ząbek i nie zmieniam tego ustawienia prawie nigdy (czasem żona sobie zmieni).

Wszystko zależy od tego, jak/kto używa auta. W M2, ustawiam 20st + auto i nie zmieniam tego nigdy, ale też prawie zawsze tym autem jeżdżę sam. W G12 ciągle mi jakaś kobita podnosi temperaturę, albo nie daj boże ekranikiem dotykowym zmienia nawiew środkowy i wygoda ma znaczenie, a wspomniane ekraniki ciepło/zimno pod nawiewami tj jakaś masakra użytkowa.

 

No ok rozumiem to, ale kupowac auto przez pryzmat sterowania klimą? Tzn jakby BMW mialo dotykowe to by wpadl mercedes? Hmm...

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co prawda nie przepadam za nim ale Pertyn jeździł jowym 4er i narzekał na szum z uszczelki szybyl bocznych :duh:

Oby tylko nie wrócili do tego dramatu który był w E92 bo w F32 było ok

Opublikowano

No ok rozumiem to, ale kupowac auto przez pryzmat sterowania klimą? Tzn jakby BMW mialo dotykowe to by wpadl mercedes? Hmm...

Auto to suma jego zalet i wad. Jeździłem S-klasą przed zakupem G12 i w sumie głównie sentyment do BMW zwyciężył. Ale jak dalej tak pójdzie, to tego sentymentu będzie coraz mniej, a argumentów przeciw BMW jak na razie przybywa.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem jak innym ale mi nowe M440i z boku okropnie sie nie podoba.

Tak jak w poprzedniej generacji 4-er byla DUZO ladniejsza od 3-er tak w tej generacji jest wg mnie odwrotnie i wybralbym M340i.


1. Kola 19" w tym aucie wygladaja jak 17", wydaje sie ze 20" to minimum zeby to jakos wygladalo.

2. Caly tyl, poczynajac od slupka B, wyglada jakby byl doklejony na sile, zupelnie niespojna bryla, jakby pochodzil od innego auta (ala Infinity coupe), troche tej niespojnosci bylo tez w 3GT

3. Klamki sa straszne ale to w 3-er jest to samo


Troche to wyglada jak koksik z silki co cwiczy tylko klate a nogi ma chude jak szczypior, niespojny projekt.


50528311742_90e302ec66_o.jpg


50528156621_72c2b91ba7_o.jpg

.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo na słupku C brak jest klasycznego dla BMW załamania Hofmeistera przez co dystans między dolną krawędzią szyby na górną krawędzią nadkola się zwiększył i tył jest bez proporcji.

Tu pan to wyjaśnia, a wie co mówi, bo projektował dla BMW, Mini, Ferrari, Maserati, Fiata, Lancia, Alfy Romeo i McLarena:


Hofmeister-kink-F13-6-Series-1.jpg

Opublikowano

Gdzie te czasy, kiedy w E39 dbali to ukrycie klamek :( Strasznie mnie dziwi, że to porzucili, ale te klamki w tej serii to przesadzili faktycznie grubo.


Co do Hofmeister kink - tak samo z ringów zrezygnowali w 5 LCI, widać ewidentnie, że dostali się do grupy projektowej w BMW jacyś "postępowcy" - pewnie nie najlepsi projektanci, za to zróżnicowani etnicznie i LGBTQ+ :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.