Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Koles pisze, zeby sobie trojke kupic ktora bedzie passatem :D Żal..

No a jak jest dziś z F30? Jest tego chyba więcej niż Passatów na naszych drogach, pewnie dlatego, że każdy wieśniak mając do wyboru VW a BMW w podobnej cenie woli BMW :P To nic, że 2 litry pod maską, ale śmigło na masce, to ludzie biorą :lol:


BMW bardzo mądrze postąpiło - wszystkich jojczących spuści na drzewo, tj wyśle po serię 3, a tych co chcą coś przyszłościowego, co się będzie duuuużo mniej starzeć, wezmą 4er. Proste. Tak samo było z X6, tyle jojczenia, efekt jaki jest każdy widzi - jeździ tego tyle samo co X5.

 

Nie no znów mało przemyślana wypowiedz.... przeciez to nie jest zero-jedynkowy wybór. Ktoś ma do wyboru passata to kupi trójkę :D takiej bzdury dawno nie slyszałem, szkoda rozwijac temat typu: rocznik, wyposażenie, przelot itd... no nie wszyscy mając do wyboru 3 lata starsza Betę z przelotem 2x większym niż pasek wybierze właśnie baware.. bzdura totalna. W przypadku nówek z konfiguratora jest podobnie, są ludzie, którzy wydadzą 200k na paska olewając trójkę czy biedną piątkę...


Czwórka raczej traktowana w kategorii wynalazku, na którym BMW nie opiera swojej sprzedaży i przyszłości marki to mogą eksperymentować. Co do x6 i jezdzenia w takiej samej ilosci jak x5 to tez zabawne. Zacytuje raz jeszcze: ""3 / m3 tak nie spierd*** raczej i robią 4 series odrebnie dla wiesniaczkow jak x4/x6"....





 

co nie zmienia faktu, że z tym grylem przesadzili.

No ale to tak jakby tylko twoja opinia, jakoś 8 użytkownikom poprzednim podpasywał ten grill. Mi też się podoba.

A no tak... 8 użytkownikom forum się podoba tzn, że jest ok :D Poczytaj jaki odbiór tego auta jest, tzn gryla bo mówimy tutaj cały czas o wybitnym oszpeceniu auta poprzez wstawienie tej wyrwy. A do G20 do czego się czepiali w myśl zasady, że zawsze do czegoś się doczepią bo jakoś nie kojarzę ?

Porównanie grilla Audi ma się nijak, gdyż idealnie wpisuje się w całokształt designu, a tutaj w tej czwórce wygląda jak jakiś wyżyg na siłę wlepiony. Tutaj nie ma żadnej spójności. Inżynierowie nie są nieomylni i często wycofują się z chybionych decyzji..

Chodzi mi o to, że nie dopuszczasz myśli, ze komuś może się podobać. Przecież jeden blondynki drugi brunetki. Pamiętaj, że twoje zdanie to twoje a ktoś może mieć inne. Tylko o to mi chodziło jak wspomniałem o tych użytkownikach, którym się podoba.

  • Odpowiedzi 181
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie no znów mało przemyślana wypowiedz.... przeciez to nie jest zero-jedynkowy wybór. Ktoś ma do wyboru passata to kupi trójkę :D takiej bzdury dawno nie slyszałem, szkoda rozwijac temat typu: rocznik, wyposażenie, przelot itd... no nie wszyscy mając do wyboru 3 lata starsza Betę z przelotem 2x większym niż pasek wybierze właśnie baware.. bzdura totalna. W przypadku nówek z konfiguratora jest podobnie, są ludzie, którzy wydadzą 200k na paska olewając trójkę czy biedną piątkę...

Mógłbyś myśleć zanim coś napiszesz, bo słabo się to czyta. Jaki masz rocznik i jaki przelot w aucie z salonu? :duh:

150 konny diesel w Passacie zaczyna się od 125tys, w BMW od 150tys - różnica w cenie niewielka. A jeśli doliczysz chore rabaty na BMW i przełożysz to na raty w leasingu, to można spokojnie wyrwać w zbliżonej cenie.


I jeszcze co do 4er, jak się nie podoba, to po co to 5 razy powtarzać, po prostu go nie kupuj ;) Mi się bardzo podoba i myślałem czy by nie kupić, ale obawiam się, że nowe M4 będzie za słabe i za wolne w stosunku do moich oczekiwań.

 

Nie mierz wszystkich swoją miarą....

Nie każdy ma kieszenie napchane $$$....

Nie każdy może wybrzydzać, wybierać, konfigurowac max opcji itd.

Ciesz się że masz taką możliwość , ale naśmiewanie się z 4 cylindrów świadczy tylko o tym co kasa robi z człowiekiem.... Przykre...

Każdy ma prawo wyboru. Na studiach miałem Golfa II i to było moje jedyne auto w życiu z R4. Jeszcze jako biedny student za 5tys kupiłem E34 z R6, mam też do dziś V12 kupione za 7tys. Także nie pier** :8) Bo jak ktoś gada, że go nie stać na R6, to zwykle to albo głos żony albo po prostu ma to gdzieś, bo auto ma byle jak, ale jeździć.

 

Praktycznie zawsze jest tak że jak wchodzi nowy model większości się nie podoba a później jak się opatrzy zaczynają się kombinacje jak tu zamienić stary model na nowy ;)

Fenomenu 911 nie rozumiem. Dla mnie auto bez polotu :|

Hehe, widać to na forum ;)

A co do 911, pojeździj to zrozumiesz. Żadne BMW się do tego auta nie umywa. Tylko faktem jest, że to taki supercar dla ludu, trochę zbyt powszechny ;) Wydasz 1.2mln na nowe Turbo S a połowa ludzi nie odróżni tego od bazowego 718. "Jakie miał auto? No Porsche, czerwone, takie małe :D"

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam tak. Nie bardzo mi się ta atrapa chłodnicy podoba ale auto bym kupił, bo wiem że i tak jak będę jego właścicielem to mi się wszystko spodoba.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla zainteresowanych - auto ma pojawić się w polskich salonach koło października

Ale to zwykła 4er o M4 nie wiadomo.

Opublikowano
Dla zainteresowanych - auto ma pojawić się w polskich salonach koło października

 


To prawda. Jest już wersja Leasing Edition Handlowiec Over 3000


http://i.epvpimg.com/ZhA6aab.jpg

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Moderatorzy
Opublikowano

A co do 911, pojeździj to zrozumiesz. Żadne BMW się do tego auta nie umywa. Tylko faktem jest, że to taki supercar dla ludu, trochę zbyt powszechny ;) Wydasz 1.2mln na nowe Turbo S a połowa ludzi nie odróżni tego od bazowego 718. "Jakie miał auto? No Porsche, czerwone, takie małe :D"

Jak kiedyś będzie okazja wydać 1mln na auto to na pewno nie będzie to Porsche. To że jeździ znakomicie, jest super wykonane i jest mało awaryjne to chyba każdy o tym wie, ale i tak mnie to nie przekonuje, bo po prostu mi te auta się nie podobają.

Zresztą sam piszesz, że jako właściciel turbiny chciałbyś, aby Twoje auto bardziej odróżniało się od tańszych wersji...

Opublikowano

@BMK

Wszystko zależy od priorytetów. Co w tej kategorii cenowej chcesz kupić, M8? Wszystkie auta lepsze od Porschaka są droższe. Oczywiście możesz patrzeć w kategorii weekendowej, typu Portofinio lub Huracan RWD, ale w najtańszej odmianie i tak będzie drożej ;)


Moim zdaniem kategoria 1mln pln z nowych aut, to prosiak wychodzi najciekawiej. Masz jeszcze R8 i AMG GT, ale Audi wiochą wieje, Mercedes jeszcze ok.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zamiast nowego 911 widziałbym używane 488. R8 i AMG GT też wyglądają ciekawie. BMW nie biorę pod uwagę.
Opublikowano

AMG GT-R wygląda ciekawie i jest mega funkcjonalny - idealnie nadaje się do magazynowania części z Ferrari , gdy trzeba je rozebrać bo aku zdechło i konieczna wymiana , a dojście do aku mega utrudnione :lol:

011a4bbb5d25b6d2.jpg


7e091fa8181a649a.jpg

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To prawda. Jest już wersja Leasing Edition Handlowiec Over 3000

 

Spasowałeś koła z nadwoziem lepiej niż w aucie za 300 tys. :nienie: :lol:


Jeżeli chodzi o design:

Kiedy BMW wyszło z grillem "wychodzącym na maskę" - góra nerek w E90, był 2004 rok. Z tym motywem: Mondeo mk IV było w 2007, C5 w 2007, Alfa 159 w 2005. Było odważnie, nie wszystkim się podobało.


Kiedy BMW zaczęło wchodzić w gargantuiczne nerki już nawet zachowawczy Lexus klepie takie fury od paru lat, Audi zaczęło 10 lat temu. To tyle jeżeli chodzi o jakąś "innowacyjność" i szukanie własnej drogi. Zostaje uśmiech politowania.

3A0jS9b.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

aaben coś taki malkontent :)

Jedni kupią drudzy nie kupią. To jest fajne, że masz wybór, Nie Merc to Audi nie Audi to itp...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo do końca liczyłem że oni w tych wszystkich zdjęciach sprzed premiery robili sobie jaja żeby było zainteresowanie i pokażą coś fajnego. :) Szanse że te nerki się "opatrzą" oceniam na 5% i liczę na mody przednich zderzaków.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Bo do końca liczyłem że oni w tych wszystkich zdjęciach sprzed premiery robili sobie jaja żeby było zainteresowanie i pokażą coś fajnego. :) Szanse że te nerki się "opatrzą" oceniam na 5% i liczę na mody przednich zderzaków.

Opatrzą się na 95%. Co jak co, już tutaj po forum widać, że wielu ludziom, w tym mi, taki design się podoba. Może nie w każdej konfiguracji, ale zobaczymy na żywo jeszcze.

  • Moderatorzy
Opublikowano

W białym czy to alpin czy mineral 4 qp wygląda korzystniej niż w prezentowanych poprzednio.

I tutaj co warto podkreślić to w podstawowej wersji grill gra pierwsze skrzypce, natomiast w modelu M sport te boczne wloty z atrapami są na tyle duże, że jakąś harmonię to łapie.

Na plus jeszcze jednobarwne fotele. Kierownica natomiast prosi się już o lift.

Opublikowano
Nie no znów mało przemyślana wypowiedz.... przeciez to nie jest zero-jedynkowy wybór. Ktoś ma do wyboru passata to kupi trójkę :D takiej bzdury dawno nie slyszałem, szkoda rozwijac temat typu: rocznik, wyposażenie, przelot itd... no nie wszyscy mając do wyboru 3 lata starsza Betę z przelotem 2x większym niż pasek wybierze właśnie baware.. bzdura totalna. W przypadku nówek z konfiguratora jest podobnie, są ludzie, którzy wydadzą 200k na paska olewając trójkę czy biedną piątkę...

Mógłbyś myśleć zanim coś napiszesz, bo słabo się to czyta. Jaki masz rocznik i jaki przelot w aucie z salonu? :duh:

150 konny diesel w Passacie zaczyna się od 125tys, w BMW od 150tys - różnica w cenie niewielka. A jeśli doliczysz chore rabaty na BMW i przełożysz to na raty w leasingu, to można spokojnie wyrwać w zbliżonej cenie.


I jeszcze co do 4er, jak się nie podoba, to po co to 5 razy powtarzać, po prostu go nie kupuj ;) Mi się bardzo podoba i myślałem czy by nie kupić, ale obawiam się, że nowe M4 będzie za słabe i za wolne w stosunku do moich oczekiwań.

 

Nie mierz wszystkich swoją miarą....

Nie każdy ma kieszenie napchane $$$....

Nie każdy może wybrzydzać, wybierać, konfigurowac max opcji itd.

Ciesz się że masz taką możliwość , ale naśmiewanie się z 4 cylindrów świadczy tylko o tym co kasa robi z człowiekiem.... Przykre...

 


Każdy ma prawo wyboru. Na studiach miałem Golfa II i to było moje jedyne auto w życiu z R4. Jeszcze jako biedny student za 5tys kupiłem E34 z R6, mam też do dziś V12 kupione za 7tys. Także nie pier** :8) Bo jak ktoś gada, że go nie stać na R6, to zwykle to albo głos żony albo po prostu ma to gdzieś, bo auto ma byle jak, ale jeździć.

 

Jeszcze odniosę się do paska, aby obalić Twą teorię. Jest to przykre, ale niestety prawidziwe... Należy wspomnieć po pierwsze, że pasek jest lepiej wykonany od trójki i tutaj mówię o e90 i f30/f32/f36itd (vs konkurenci z odpowiednich roczników), dwa passat jest dużo wygodniejszy, trzy passat jest dużo WIĘKSZY. Nie zamierzam kupować passka, ale to zwykłe fakty, więc jeśli komuś nie zależy na "prestiżu" i prowadzeniu to wybierze paska :) Trzeba zmierzyć się z tym, że seria 3/4 F jest wykonana bardzo słabo.. meijsca co w A3 sedan, jedyne czym się broni to wygląd (ale tak jak pisaliśmy to kwestia gustu) i prowadzeniem - to na tyle plusów :)


Co do 4cylindrów to nie chcę wspominać, że AMG CLA 45s i wiele innych jezdzi na tylu :)

Opublikowano

Niestety ale z tym miejscem to pleciesz androny. Miejsca w F30 z tyłu jest więcej niż w obecnym A4 czy MB C . Z tego co piszesz wynikało by że w A3 jest więcej niż w A4.

A co do jakości wykonania. Mam od nowości LCI (wynika że Ty także ) , u mnie trudno na coś narzekać, co prawda mam tylko 40 tyś przebiegu, ale nie zanosi się żeby miało zaraz zacząć coś trzeszczeć,rzęzić itd. A pod tym względem jestem szczególnie wyczulony.

Dyskusja passat czy bmw odbiega od głównego tematu, ale wygląd i prowadzenie to zasadniczo chyba najistotniejsze rzeczy dla fana motoryzacji. Ktoś chce dużo za mało - są inne produkty. Na pewno człowiek napcha się bardziej 1kg kiełbasy, niż szynką w tej samej cenie. Pytanie co komu do szczęścia potrzeba....

Opublikowano

Mam 1,85 i z tylu spokojnie wejde za siebie i przejadę komfortowo. Czego chcieć więcej?

Jak się rozłożysz jak prosie to z tyłu nikt nie wejdzie to raz. Dwa jak ktoś testy opiera na testu dwumetrowca to sorry xD



Co do jakości F30 vs PASSAT? Zależy jak bardzo dojechane masz auto :) Moje F30 prowadzi sie tak samo jak mialo 40k

a dzis ma prawie 90 tys km. Plastiki trzeszczą? A u kogo nie trzeszczą :mrgreen: u kolegi, e klasa cały panel od wibracji disla

trzeszczy niemiłosiernie.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Niestety ale z tym miejscem to pleciesz androny. Miejsca w F30 z tyłu jest więcej niż w obecnym A4 czy MB C . Z tego co piszesz wynikało by że w A3 jest więcej niż w A4.

A co do jakości wykonania. Mam od nowości LCI (wynika że Ty także ) , u mnie trudno na coś narzekać, co prawda mam tylko 40 tyś przebiegu, ale nie zanosi się żeby miało zaraz zacząć coś trzeszczeć,rzęzić itd. A pod tym względem jestem szczególnie wyczulony.

Dyskusja passat czy bmw odbiega od głównego tematu, ale wygląd i prowadzenie to zasadniczo chyba najistotniejsze rzeczy dla fana motoryzacji. Ktoś chce dużo za mało - są inne produkty. Na pewno człowiek napcha się bardziej 1kg kiełbasy, niż szynką w tej samej cenie. Pytanie co komu do szczęścia potrzeba....

Moja ma obecnie 46k przelotu czyli w sumie niewiele. Uszczelki trzeszczą tak, że łeb urywa, już raz smarowałem silikonem do uszczelek - pomogło na pół roku. Auto zadbane, igła, plastiki na kierce trzeszczą jak zabawki chińskie. Audi a4 b8 nie wydaje mi się, żeby byla mniejsza od B9, a jest dużo więcej w niej miejsca niż w f30... To tak na szybko.

Opublikowano
Uszczelki trzeszczą ? Shadowline ?

Tak. Problem pojawił się gdzies po 35k przelotu. Najpierw umyłem APC potem odtłuściłem IPA i na to TURTLE WAX Rubber Care Stick - Silikon w sztyfcie - pomogło na kika msc. Teraz zmieniam zestaw na Sonaxa w płynie z aplikatorem zobaczymy jak zadziała.


PS:

Dodam, że póki co (odpukać) nie mam innej popularnej bolączki pt: trzeszczący podłokietnik :D

  • Moderatorzy
Opublikowano
Te uszczelki raz w miesiącu psikałem silikonem w spreju i była cisza absolutna :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.