Skocz do zawartości

530D nie odpala!!!


Dantexxx1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam wielki problem ze swoim E39, mianowicie, auto cały czas jeździło w sobotę przyjechałem do pracy, po pracy ujechalem 100 metrów i auto zgasło podczas jazdy, od tej pory nie odpala. Podłączony został pod kompa... Brak błędów jakichkolwiek, kompletnie nic, auto nie odpala. Została zrobiona próba przelewowa wtrysków... Żaden wtrysk nie puszcza. (Rok temu były regenerowane wtryski jak i pompa). Parę razy zdarzyło się że auto na chwilę odpaliło ale po dodaniu gazu przy dwóch tysiącach obrotów hasło. Immo też sprawdzałem czy jest poprawnie zczytywane, również brak błędów, kod poprawny. Auto stoi u mechanika ten również nie ma pojęcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na regulatorze pompy oring był taki nieciekawy, delikatnie naderwany i luźny, został wymieniony.... Niestety dalej nie odpala. Ciśnienie do odpalenia ma zamale, między 20-80, do odpalenia za mało. Ale sprawdzę jeszcze raz progową, bo wygląda na to że jednak coś może być z nią... Progowa po przeoreceniu zapłonu chodzi około półtorej minuty, raczej za długo. Wcześniej chodziła w granicach 10-15 sekund. Pojadę dziś kupić drugą...(nie kupuje najtańszych części, są spore zniżki). Jeśli to nie pomoże, to będę wyjmował pompę wysokiego. Plan ambitny żeby auto jeździło do końca tygodnia....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja mam lekkie obawy o ten komputer..skoro jest takie ciśnienie na szynie, czyli go nie ma prawie to powinien być błąd :roll: ile ciśnienia jest na pompie progowej podczas próby odpalenia? Próbowałeś na plaka?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na regulatorze pompy oring był taki nieciekawy, delikatnie naderwany i luźny, został wymieniony.... Niestety dalej nie odpala. Ciśnienie do odpalenia ma zamale, między 20-80, do odpalenia za mało. Ale sprawdzę jeszcze raz progową, bo wygląda na to że jednak coś może być z nią... Progowa po przeoreceniu zapłonu chodzi około półtorej minuty, raczej za długo. Wcześniej chodziła w granicach 10-15 sekund. Pojadę dziś kupić drugą...(nie kupuje najtańszych części, są spore zniżki). Jeśli to nie pomoże, to będę wyjmował pompę wysokiego. Plan ambitny żeby auto jeździło do końca tygodnia....

 

Teraz polecam zakupić oring odporny na stały kontankt z paliwem, czyli: Viton.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Może to coś pomoże

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=361745

 

Teraz polecam zakupić oring odporny na stały kontankt z paliwem, czyli: Viton.

To są takie zielonego koloru ? Znasz wymiary ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.