Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Czy można zregenerować jeden wtrysk czy trzeba regenerować cały komplet ?

U mnie ewidentnie jeden wtrysk leje utrzymując na zimnym kąt poniżej -3 (nierówna praca silnika) a na ciepłym ok.-1 i zastanawiam się czy można tylko ten jeden zregenerować czy nie można jednego regenerować tylko wszystkie ?

Reszta wydaje się być ok a nie chciałbym wydać kasy na regenerację wszystkich jeśli można tylko jeden.

Z góry dzięki za odpowiedź

Edytowane przez Numarks01
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wszystkie...

Aby sie dowiedziec wiecej o kondycji wtryskow , trzeba wykonc test przelewowy.

Mozesz wczesniej sprubowac uzyc jakiegos dodatku do paliwa i je przeczyscic.

Opublikowano

A czyszczenie preparatami nie uszkodzi tego wtrysku bardziej jeśli jest uszkodzony mechanicznie ?

Po zakupie auta robiłem test przelewowy i właśnie na tym jednym było trochę więcej niż na reszcie lecz nie było żadnych objawów typu nierówna praca lub przykapcanie na zimnym silniku

Co do regeneracji ktoś orientuje się jakie koszta za regenerację jednego ? Na necie są różne ceny od 250 do 500 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ceny są różne bo zależy co Ci w nim wymienia. 250 zł to pewnie sama koncowka wtrysku

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czyszczenie preparatami nie uszkodzi tego wtrysku bardziej jeśli jest uszkodzony mechanicznie?

Jasli nie pomoźee to na pewno nie zaszkodzi

Po zakupie auta robiłem test przelewowy i właśnie na tym jednym było trochę więcej niż na reszcie

Ciezko sie odniesc do takiego testu i nie wiadomo jak interpretowac Troche Wiecej - test mozna wykonać samodzielnie aby sie dowiedzieć czy wtryski powinny trafić na maszyne ,bo to juz sa koszty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podstawowe pytanie jaki masz silnik? :roll: m57 czy m57n? Popraw tytuł zanim admin zamknie wątek. Jak masz m57 to regeneruj ten jeden, koszt to jakieś 400,- a jeżeli masz m57n to jak nie masz sprawdzonego warsztatu to nie radzę, tym bardziej wszystkich, ponieważ jest duża szansa, że będą gorsze niż były..takich mamy specjalistów. W tej sytuacji polecam jeden nowy, lub używka z gwarancją rozruchową, pamiętaj też o wpisaniu nowego kodu ima, oczywiście w przypadku m57n.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi, mam właśnie m57n, zamówiłem jeszcze chemię do czyszczenia wtrysków może coś się poprawi. Czyli rozumiem nie ma problemu jeśli wymienię jeden na nowy a reszta zostanie stara ? Koszt wszystkich nowych to dość duża kwota a niesprawny jest tylko jeden więc nie chce na darmo wydać tyle kasy

Pamiętam, że trzeba wpisać ima

Przez inpe da radę ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mozesz sobie kolego wygenerowac niepotrzebne koszty ,bo trzymasz sie odpowiedzi którą chciales usłyszeć i wykonujesz kroki w ciemno...

Lepiej wydac kilka stów na diagnostyke ,niz kilka tysi na czesci nie mając jeszcze przy tym pewności ze wymienia sie cześci sprawne na nowe,ale to Twoja decyzja...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiedz mi, który warsztat regenerujący wtryskiwacze jak dostanie 6 sztuk "regeneruje" tylko jeden niesprawny? Gadka jest ta sama: "Panie jeden to trup, dwa już słabe, a pozostałe takie sobie, ja był robił wszystkie" :roll: jakby jeszcze były naprawdę zregenerowane, czyli wszystko nowe i oczywiście nowe kody ima to byłoby pięknie a niestety rzeczywistość jest totalnie inna, 90% naciąga i oszukuje, to przykra prawda. Miałem bardzo zadbane e65 m57n 218, czyli jeszcze ostatni porządny 3.0d, z pewną historią i właśnie po "regeneracji" 5 wtryskiwaczy i wymianie 1, ponieważ niby nie nadawał się, klient został naciągnięty na regenerację pompy cr (janusz zaczął gadać coś o opiłkach i jak auto ma 300 tys. km przebiegu to najwyższa pora i szkoda "zregenerowanych" wtryskiwaczy..lekko mu się po..bało z 1.5 dci :duh: ) a efekt? Dostał do nich nowe kody na wydruku a mechanik mowi: "Panie to euro3 to kodów nie wpisuje się, tylko od euro4" :duh: to ja później zapytałem po co one są na wtryskiwaczach i na wydruku po "regeneracji"? :shock: skąd taka teoria mechanika? Ponieważ korzysta z delphi srelfi albo innego bosza do odkurzaczy, który faktycznie nie ma tej opcji przy euro3.. mam mechanika z okolicy, który z tego korzysta ale jest świadomy tej ułomności i dzwoni do mnie jak ma takie auto.

Wracając do wtryskiwaczy to kody na wydruku były z czapy, żaden nie wchodził, wtryskiwacze nie były tknięte (weszły kody z cewek) tylko zamienione miejscami :mad2:

Klient jak to usłyszał ode mnie to był załamany, wydał 6000,- a silnik nie pracuje jak na r6 przystało i korekcje bardzo brzydkie :? po przypisaniu odpowiednich kodów silnik pracuje o wiele lepiej, korekcje wyrównały się. Pompa cr zapewne nie tknięta, ponieważ nie byłoby co w niej robić.. mam takich przypadków sporo, więc jeżeli jesteś pewny niesprawności jednego wtryskiwacza to zdecydowanie go wymień, wpisz kod ima i ciesz się autem.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A powiedz mi, który warsztat dostając 6 szt wtrysków do naprawy powie - panie jeden umarł,dwa są super a reszta lepsze niź nowe,jesli wtryski wykonaly iles set czy milionów cykli otwarcia....

Tak jak opony nie zuźywaja się równo tak samo jest z wtryskami,nie ma tak zeby wszystkie umarły w jednym momencie,a to ze reszta moze jeszcze popracowac kilka miesiecy to jest tylko przesuniecie wydatku na inny termin i stale nieskonczona naprawa.Na podstawie jednostkowych przypadków nie moźna budowac regóły, bo wiesz przeciez ze praca wtrysku to nie tylko korekcja i przelew...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie są jednostkowe przypadki tylko szara rzeczywistość, zdecydowana większość albo nie ma pojęcia na temat regeneracji albo oszukuje, co skutkuje tym samym. Jedyne co można regenerować w miarę bez obaw to wtryskiwacze cr1, czyli do m57 (184 km lub późniejsze 193 w e39), tu raczej nie da się niczego zepsuć. Najgorsze, że można być dwa razy oszukanym, czyli tak jak w przytoczonym przykładzie, żaden z tych warsztatów to nie był Pan Henio z garażu tak dla jasności. Wg mnie nie ma sensu dyskutować dalej (przykładu opon nie komentuję nawet), Ty masz swoje zdanie, ja swoje, główny zainteresowany zrobi jak uważa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skoro zdecydowana wiekszość sie nie zna lub okrada klientów , to jako czlowiek dzialający w branźy podaj namiary zakladów,dzialajace w Twoim wojewudztwie ktore sa uczciwe i posiadają wiedze w temacie a skorzysta na tym cale forum.

Na tym etapie faktycznie lepiej zakończyć dyskusje - i tak nic mądrego nie wnosi w temat

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bym takie miał to dawno bym je podał :wink: jest z tym tak samo źle jak z lakiernikami..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie

Widzę ładna dyskusja się utworzyła przez czas który mnie nie było :D

To ja dodam też swoje pięć groszy co do regeneracji

Przez ten czas szukałem opinii, informacji na temat właśnie regeneracji wtrysków i powiem szczerze, że nie mam zamiaru nawet ryzykować. Brałem pod uwagę tylko warsztaty boscha. Na 50 opinii oczywiście chodzi o regeneracje wtrysków może dwie były pozytywne, reszta to wyzwiska od złodziei bo po wydaniu 2 tysięcy silnik nawet nie odpala na regenerowanych wytryskach.

Nie miałem ostatnio dużo czasu aby zajrzeć do mojej buni ale dzisiaj wykonałem ponownie test przelewowy i jestem zaskoczony, na wszystkich wytryskach po 5 minutach pracy silnika wylało równo po 55ml :O

Jednak na zimnym silnik przez chwilę nierówno chodzi i lekko dymi (siwy dymek zaraz po odpaleniu i lekki czarny przy przyśpieszaniu co ustępuje po kilku minutach). Druga sprawa, jeżdżę dość ostrożnie tzn. nie deptam ciągle do podłogi, ale jak zdarzy się, że chce przycisnąć to pierdnie sobie lekką chmurkę i dalej już nic (to mój drugi diesel więc wiem,że to normalne zjawisko) ale jak chce już mocniej depnąć tzn powyżej 4 tys obrotów to zaczyna robić osłonę dymną. Nie cisnę nigdy powyżej tych obrotów ale raz mi się zdarzyło i trochę mnie zaniepokoiło. Teraz pytanie czy dalej iść w stronę wtrysków czy szukać przyczyny gdzieś indziej np pompa podprogowa albo wysokiego ciśnienia ?

Po sprawdzeniu ciśnienia w inpie to zawsze jest ok. 5bar więcej rzeczywistego ciśnienia niż tego co komputer zakłada, że ma być.

Podsyłam jeszcze fotę korekcji, jedne na zimnym silniku po nocnym postoju drugie na rozgrzanym do temperatury roboczej

https://abload.de/img/20191019_1036556lkvn.jpg

https://abload.de/img/20190910_175900jok1p.jpg

Dodam jeszcze, że brak problemów z odpalaniem czy zimny czy ciepły pali od strzała zawsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bosza proponuję omijać szerokim łukiem..wymień wtryskiwacz na 2 cylindrze, wpisz kod ima i zapomnij o temacie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.