Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czytelników.

Mam pewien problem ostanio przy normalnym serwisowaniu poprosiłem o sprawdzenie alternatora. Okazało się , że szczotki już były tyci tyci wiec wymieniłem na nowy. Po czym za kilka dni auto nie odpaliło. Brak prądu :) podłączyłem kable i esa samochód odpala. Wyjąłem akumulator który ma 2 lata. Naładowałem na maksa na testerze jest 100 procent sprawnosci aku. Ale w trakcie uruchomienia lądowanie oscyluje 13,7 - 13,8 - 14,2 - a nawet kilka razy zauważalnym 11,8 . Wszystko wskazuje na regulator ?? Chodź po diagnostyce komputerowej wisi bład w silniki Nieprawiodłowa komunikacja Klemy akumulatora. Czyżby zbieg okoliczności i jednak klema??? Jeśli tak to chodzi o tą plusową ??


Z góry dziękuje za odpowiedz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszukaj na forum. Sam komputer nie wie gdzie do końca leży problem i sypie losowymi błędami magistrali BSD. Do sprawdzenia regulator, klema, akumulator i alternator który też mógł się już skończyć.
3A0jS9b.png
Opublikowano (edytowane)
a to może być bardzo istotne bo wraz z błędem klemy wyskakuje nieprawidłowe działanie czasu zarzenia.. Wiec to ma sens tylko pytanie jeśli te regulator byłby nie kompatybilny to też takie błędy znaczenie wrzucać. A w jaki sposób można sprawdzić tą kleme ? Wymienić na nową po prostu ?? Edytowane przez tox1c
Opublikowano

Mialem ten problem. Blad 4a07.

Ladowanie raz 14.2 raz 12 czyli brak.

Alternator regeneracja....regulator napiecia.

I ok. Sprawdz na wyjściu przy alternatorze jakie masz ladowanie na srubie

Opublikowano

Dziwne... Naladowalem aku na 100 procent . Na srubie jest 14.3 na akumulatorze 14.1 na komputerze diagnostycznym waha się od 13.97 do 14.15. ale dwa błędy w komputerze ...

Kod bledu 18983 oryg. 4a27 anormalny sygnal komunikacja czujnika akumulatora. i nr oryginał 4a07 generator niesprawna interfejs szeregowy.


Czyżby też nowy regulator ?hmmm Nie wiem od czego zacząć

Opublikowano

Ja mialem ewidentny brak. 11.9. 12.2

Wtedy pokazywal mi blad 4a07.

Gdy oddalem alternator u nich działał.

Takie błędy to błędy pomiarowe małe.

Kiedyś czytałem ze czesto jest problem z czujnikiem oleju. Ale nie wiem. U mnie nie bylo tego bledu

Opublikowano
Wygląda na to ... tak jak odrazu podejrzewałem dostałem nie kompatybilny regulator napięcia. Wymieniłem na inny w innej hurtowni. Dopasowali po numerach z alternator i wszystko wróciło do normy nie wyrzuca błędów i ladowanie jest zdecydowanie wyższe. Pozdrawiam
Opublikowano
Wygląda na to ... tak jak odrazu podejrzewałem dostałem nie kompatybilny regulator napięcia. Wymieniłem na inny w innej hurtowni. Dopasowali po numerach z alternator i wszystko wróciło do normy nie wyrzuca błędów i ladowanie jest zdecydowanie wyższe. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.