Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, generalnie zrobiłem diagnozę swojej E87 i wyskoczyły mi takie błędy:

A6CF: JBE: AUC Sensor

A670: FZD: Fogging Sensor

2EF5: DME: Map thermostat, activation

2F10: DME: Radiator blind, bottom

30DA: DME: Nitrogen-oxide sensor, signal

A0C1: CAS: Output, teminal 50

A0B4: CAS: Engine start, starter operation

https://prnt.sc/p172kn

https://prnt.sc/p172kn

https://prnt.sc/p172ih

https://prnt.sc/p172fz

https://prnt.sc/p172dx

od jakiegoś czasu mam odczucia jakby samochód mulił i nie rozpędzał się tak jak powinien. Na rozgrzanym silniku czasami widać jak obroty leciutko faluja. Oraz bywały sytuacje gdy na biegu jałowym przy muśnięciu gazu obroty potrafiły spadać poniżej 500 rpm. Po Warszawie pali 11-13l na 100, na trasie przy 120-140 7.5-8.5. Chciałbym dodać że brak katalizatora. Przechodzi mi przez myśl, błąd z sonda lambda/ nox lub luźny rozrząd co wy na to?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak on ma prawidłowo pracować (i spalać) jak nie ma katalizatora i nox-a :roll: termostat masz do wymiany, grzałka nie działa.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.