Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,


dziś zaobserwowałem dziwne zachowanie przy pracy automatu (BMW E39, 1999rok, 4400cm benzyna):

- przy ruszaniu do przodu (pozycja D) obroty wchodziły do około 3500 a auto bardzo słabo się zbierało w całym zakresie prędkości od 0 do 200 km/h. Puszczenie pedału hamulca przy całkowitym zatrzymaniu skutkowało bardzo powolnym ruszaniem do przodu.

- ruszanie wstecz ® bez zarzutu.

- zatrzymałem się na poboczu, wyłączyłem zapłon, odpaliłem silnik i skrzynia zaczęła działać (ruszanie do przodu z przyśpieszeniem tak jak trzeba).


Miał ktoś z Was coś podobnego?

Edytowane przez AntygonJednooki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopisz do tytułu 540i. Jaki przebieg? Olej kiedyś był zmieniany? Gdy jedziesz ze stałą prędkością ok 100 km/h to obroty nie falują? Pewnie konwerter kończy się, można spróbować skasować adaptacje skrzyni i przyuczyć ją na nowe ale na długo to pewnie nie pomoże.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Miał ktoś z Was coś podobnego?

Ja bym spojrzał w błędy w module skrzyni - INPA i do przodu. Może coś jest?

Opublikowano
Dopisz do tytułu 540i. Jaki przebieg? Olej kiedyś był zmieniany? Gdy jedziesz ze stałą prędkością ok 100 km/h to obroty nie falują? Pewnie konwerter kończy się, można spróbować skasować adaptacje skrzyni i przyuczyć ją na nowe ale na długo to pewnie nie pomoże.

 

Przebieg: 330 tys. Olej w skrzyni zmieniałem niedawno (po zakupie samochodu). Powodem wymiany oleju było to, że takie działanie skrzyni już mi się przytrafiło.

Przy stałej prędkości 100km/h nie czuję, aby coś falowało.

Opublikowano
przy ruszaniu do przodu (pozycja D) obroty wchodziły do około 3500 a auto bardzo słabo się zbierało w całym zakresie prędkości od 0 do 200 km/h.

Takie zachowanie wskazywaloby na tryb awaryjny.

Podepnij INPA do skrzyni i sprawdz bledy

Opublikowano
Sprawdź temperaturę oleju w skrzyni czy jest w normie. Bo owidentnie startuje Ci z 3 biegu przez tryb awaryjny, często tak się dzieje jak serwis nie potrafi zrobić wymiany oleju. Jak możesz to opisz jak wyglądala wymiana oleju to może się uda znaleźć przyczyne, bo z tego co piszesz to na moje brakuje jej oleju.
Opublikowano
Zdiagnozowano komunikat błędu "błąd przełożenia"

jakiego biegu?

Jesli przytrafilo sie to juz kiedys, i potem "samo" minelo (skrzynia zaczela pracowac normalnie), to jest to blad elektryczny,

Czyli, jakas kostka nie styka....

W silniku byly jakies bledy? Bo czasami jest tak, ze skrzynia woada w tryb awaryjny, ale powodem nie jest skrzynia tylko wlasnie silnik w ktorym jest jakis blad.....

Opublikowano
Nie wiem który to był bieg. Tak, zdarzyło się to już wcześniej (dlatego zacząłem od wymiany oleju).

wejdz pod auto i zobacz czy nie mawz wycieku oleju ze skrzyni.....

Na drugi raz, jak podjedziesz do warsztatu ktory sprawdz Ci bledy - to je sobie zapisz (najlepiej numery tych kodow a nie swobodna interpretacje speca z warsztatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.