Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Auto po wirusie, zero chmury a wywalony jest DPF. Auto ma taką przypadłość że nierówno przyspiesza, szarpie w wyżej wymienionym zakresie obrotów. Facet który mi robił mapę stwierdził żeby sprawdzić szczelność dolotu, czy ma to uzasadnienie czy tylko wywalę pieniądze? Mówił też że powinien puszczać dymka a jest czysto za autem, może to turbiny są do regeneracji? Mam inpę ale za bardzo nie wiem co sprawdzać, czy jakaś mądra głowa pomogłaby mi dowiedzieć się co mu dolega?
Opublikowano
Sprawdzić parametry live podczas jazdy, może przycina się sterowanie. Zakres obrotów jest taki że w tym przedziale pojawia się przejście z małej na duża także do sprawdzenia jest najpierw duża. Ogólnie układ dolotowy warto sprawdzić ale wtedy byś miał błędy o mieszance spalinach itp oraz byś miał chmurę dymu.
Opublikowano
Odłącz wężyk od egr i zobacz czy jest poprawa. Wyświetli Ci sie check ale skoro masz inpe to pozniej podłączysz węzyk do egru spowrotem i skasujesz sobie błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.