Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Miałem tego nie pisać, ale napiszę. Mam problem...

Lubię bardzo BMW, zawsze w mojej rodzinie tylko BMW..

Ale miarka się chyba przebrała, albo Wy możecie mi pomóc albo koniec z bmw.

Mam auto z 2016 roku wersja 335d.. Nie wiem czy to ma znaczenie. Silnik akurat nie ma...

Więc zacznę od tego. Wszystko w moim aucie trzeszczy, każdy plastik który dotykam po prostu strzela

każde wykończenie materiału. Jest to dla mnie paskudne i obrzydliwe. Widziałem na YouTubie nagranie z nowej X3, w której

także wszystko trzeszczało. Tylko w moim przypadku to nie ustępuje, kiedy plastiki się układają poprzez mój dotyk.

Kiedy jadę przez jakieś progi zwalniające lub dziury to słyszę jak trzeszczy plastik, słyszę lekki huk zawieszenia

ale za tym hukiem zawsze leci trzeszczenie plastików. Na prawdę nie mogę tego znieść. Auto nadaje się na szrot moim zdaniem.

Miałem ostatnio auto z 2018 roku zastępcze i tego trzaskania było mniej, wersja poliftowa. Auto trzeszczy od 40 tys km, bo z takim przebiegiem je kupiłem.

ŻAŁUJE, bo prowadzenie też nie jest rewelacyjne. Auto myszkuje, huczy pierdzi..


więc moje pytanie.. Jak naprawić te trzeszczenie?

Wiem, że to wina taniego chińskiego plastiku. Miałem w porównaniu pewne akcesioro z Aliexpresó oblane tanim chinskim plastikiem

i dźwięk był taki sam. Naprawdę to jest premium? Auto mam na pelnym wyposazeniu, nie wiem czy to ma znaczenie.


Dotykam kierownicy plastików - Strzela

Dotykam lusterka - Strzela

Dotykam list chromownych - Strzelają

Dotykam Klimatyzacji - Strzela

Dotykam Podłokietnika - Strzela


Co to jest? Premium czy Skoda Fabia?


Przepraszam za styl pisania, akurat jestem bardzo zdenerwowany..


Drugi problem:


Kiedy jadę i hamuje to słyszę lekkie uderzenia podczas hamowania. Dziwne.. Nowe klocki, tarcze od nowosci jeszcze.

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Doskonale rozumiem zirytowanie, bo co prawda w innym modelu, ale mam to samo. Zresztą jak spojrzysz na forum, to w wielu miejscach są takie wątki np. F10. Smar silikonowy i filc to najczęstsze remedia. Spójrz ile jest instrukcji naprawczych w newtis w sekcji non electrical complaints/noise. Ja co mogę to koryguję, ale i tak daleko do ciszy. Zauważyłem, że jak jest umiarkowana temperatura, to strzela tylko pod naciskiem, a przy upale cały czas. Na szczęście idzie jesień.
Opublikowano

Takie rzeczy to kiedys byly zarezerwowane dla marek z USiA. Tu mowa o serii 3, a co ja mam powiedziec o G11 :duh:

Natomiast z 440i jestem mega zadowolony. Sporadycznie trafi sie jakis trzask ale cala reszta to rekompensuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W serii 4 jest cicho jedynie panel klimy budzi wątpliwości ciekawe czemu jest taka różnica między F30 a F32/36.

Te uderzenia podczas hamowania mam w 3 nowych modelach bmw. Zawsze występuje to jak się jedzie raz do przodu raz do tyłu to przy pierwszym hamowaniu jest stuknięcie.

Opublikowano
Zawsze występuje to jak się jedzie raz do przodu raz do tyłu to przy pierwszym hamowaniu jest stuknięcie.

 

Przy takim ruszeniu właśnie mam taki dźwięk łamania jakiegoś plastiku lub uderzenia metalicznego.

Obrzydliwy dźwięk.

Opublikowano
No właśnie też się zastanawiam,bo co prawda w miejscach styku filców na drzwiach i czarnego plastiku trzeszczy jeśli nie jest spryskane silikonem ale żeby aż tak wszystko(po spryskaniu jest spokój na co najmniej pół roku) , mi jeszcze panel środkowy w miejscu w którym opieram kolano ale poza tym nie słyszę jakiejś orkiestry dźwięków, jest raczej porównywalnie do mojej poprzedniej A5.
p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
W serii 4 jest cicho jedynie panel klimy budzi wątpliwości ciekawe czemu jest taka różnica między F30 a F32/36.

Te uderzenia podczas hamowania mam w 3 nowych modelach bmw. Zawsze występuje to jak się jedzie raz do przodu raz do tyłu to przy pierwszym hamowaniu jest stuknięcie.

 

Moim zdaniem to klocki hamulcowe mają lekki luz i uderzają o jarzma hamulcowe. Czasami słyszę to u siebie (np w garażu podziemnym) ale w innej marce też tak miałem.... moim zdaniem ten typ tak ma tylko nie wszyscy na to zwracają uwagę...

Opublikowano

Uważam, że to trudny temat. Mam F30 od nowości, obecnie 50 tys km i jak przejadę przez próg zwalniający to zazwyczaj coś w desce się odezwie. Obstawiam te listwy ozdobne. Czarne błyszczące plastiki, jak dotknę to trzeszczą, ale same z siebie nie...

Od niedawna zaczął grzechotać zamek w drzwiach pasażera... ASO naprawiło, ale znów zaczyna się odzywać... zresztą zamek w drzwiach kierowcy też się odzywa, ale tylko na kocich łbach (np. ul. Karowa)


Też się zastanawiam, gdzie ta klasa premium... od 2013 mam Forda Smax i ma już 150 tys. przejechane i słowo daję nic tam nie trzeszczy...

PS. wiem, że mam "nadwrażliwość słuchową" ;-) ale tak mam i nic na to nie poradzę... u mnie nic nie może grzechotać, ani skrzypieć, ani trzeszczeć .... dlatego ja zdecydowałem, że sprzedaję F30 i przesiadam się do czegoś co nie będzie trzeszczało... i tyle ... nawet jeśli nie będzie miało śmigła na masce....

Opublikowano
W serii 4 jest cicho jedynie panel klimy budzi wątpliwości ciekawe czemu jest taka różnica między F30 a F32/36.

......

 

Tu się nie zgodzę... w mojej 4 do temp ok 20 st jest w miarę ok... ale kiedy jest goręcej (auto stoi na słońcu) z tyłu podczas jazdy wszystko strzela, trzeszczy...i to sa plastiki.... okrutnie strzelają osłony głośników... psykanie w tamte okolice nic nie daje, bo tam jest bardzo dużo elementów pracujących ze sobą i pomimo,że to wszystko demontowałem (celem usunięcia trzeszczenia) to nie byłem w stanie jednoznacznie stwierdzić przyczyny... po prostu jeśli trzeszczy coś w jednym miejscu to można z tym walczyć... ale jeśli trzeszczą wszedzie plastiki w okolicach bagażnika to musiałbym chyba zdemontowac połowę auta bez gwarancji sukcesu... a nie po to kupuje się auto premium, żeby potem siedzieć w bagazniku i demontować i oklejać plastiki...

Mam wrażenie, że g20 jest pod tym względem dużo lepsze...bo w upale jezdziłem już dwoma egzemplarzami (jeden miałem na kilka dni) i tam nie słyszałem żadnych trzasków, a zwracałem na to szczególną uwagę...

Opublikowano

Mnie grzechotanie tych pizdryków od zamka w drzwiach doprowadza do szału...

Po kiego grzyba w ogóle są te bolce?!

Zaczęło się od drzwi pasażera. Teraz doszły drzwi za pasażerem.

F31 to moje pierwsze BMW i byłem świadomy, że nie jest dobrze z tymi plastikami ale come on.

Również mam manie jak coś trzeszczy i jeszcze większą paranoje jak nie wiem co i gdzie trzeszczy.

Wtedy nie mogę się skupić na jeździe tylko jadąc przyciskam plastik za plastikiem i nasłuchuje czy już spokój czy to jednak nie to! :evil:

Niestety słyszę więcej niż inni i niż sam bym tego chciał.


Druga rzecz która mocno mnie rozczarowała w samochodzie segmentu premium to audio.

Wiem, mam podstawowe ale nawet ta podstawa powinna być przyzwoita. :roll:

Nadal jednak czerpie przyjemność z jazdy F31 więc zaakceptowałem te trzaski... ale F30 to z pewnością nie jest wizytówka BMW.

Może to i dobrze, że zacząłem przygode z BMW od F31... gorzej być już chyba nie może. :D


G20 wydaje się być lepsze.

Ale czy rzeczywiście będzie po 100 tys km?

 

Co to jest? Premium czy Skoda Fabia?

Hola, hola.

Mój ojcieć ma fabię z 2011 roku i tam nic nie strzela. :lol:

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

Opublikowano
W żony Astrze GTC z 2007 tylko w okolicy zegarów są czasem trzaski- pozatym cisza. Teraz porównajcie klasę auta jakim jest f30 i koszt zakupu....Niestety teraz auta projektują księgowi. I czy to BMW czy Mercedes jakość jest i będzie t coraz gorsza. W e90 które mam od nowości nie mam wogóle problemu trzasków czy skrzypienia.
Opublikowano
W żony Astrze GTC z 2007 tylko w okolicy zegarów są czasem trzaski- pozatym cisza. Teraz porównajcie klasę auta jakim jest f30 i koszt zakupu....Niestety teraz auta projektują księgowi. I czy to BMW czy Mercedes jakość jest i będzie t coraz gorsza. W e90 które mam od nowości nie mam wogóle problemu trzasków czy skrzypienia.
Opublikowano
Ja w paru miejscach przykleiłem filc, jest jeszcze kilka miejsc, które przydało by się "wygłuszyć". Im więcej razy coś demontujesz tym częściej i bardziej słychać skrzypienie w późniejszym czasie...
Opublikowano

Dlatego nie ruszam. Z tym WD 40 to żartowalem.

Temperatura na zewnatrz spadła to i trzeszczenia nie słychac... Komedia kur.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rygle drzwi to standard F30 F32 F36 i doprowadza to do szalu ale jest na to prosty patent. Zdejmujemy plastikowe nakładki rygla przeginamy metalowy drut tak żeby rygiel na stałe dotykał np do tyłu otworu i wsadzamy plastik z powrotem i jest po problemie jedynie rygiel jest lekko krzywo dlatego proponuje do tyłu bo najmniej razi ale pomaga całkowicie. Inne plastiki nie trzeszczą u mnie w F32 jest cicho bardzo rzadko panel klimy się odezwie. W F36 trochę plastiki z tylu potrafiły się odzywać ale trochę filcu i po temacie. Takie premium :wink:
Opublikowano

Rozumiem, że te plastikowe czopki po prostu ciągnę aż zejdą?

Nie trzeba żadnych dodatkowych ćwiczeń?

BMW F31 320d ED (N47T) - Mobil 1 ESP 5W-30 + AR9200

BMW F20 118d (B47) - MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cięko to wychodzi ja złapałem kombinerkami przez grubą szmatkę i kręciłem wyciągając do góry. Trzeba uważać żeby nie podrapać albo po prostu wyciągnąć i kupić nowe bo to groszowa sprawa.
Opublikowano

U mnie odpukać nie trzeszczy prawie nic. Samochód z 2013, mam go od marca tego roku. Jedynie jak złapie ręką i scisne boczki drzwi tam gdzie się łapie aby drzwi zamknąć. No i jedna rzecz mnie do szału doprowadza - zwijacz/napinacz pasa kierowcy. Tuż za głową. Skrzyni jak tylko pas drgnie.

Z takich "pierdół" które zauwazylem i mógł bym się czepiać- w fotelach sport jakieś takie luźne są te elementy regulowane pod kolanami, plastik z dźwigni regulacji fotela przód-tył został mi dwa razy w ręce. Ciężko sie wbija wsteczny (mam manuala).Z strzałami z hamulców nie ma problemu - problem byl w poprzednim aucie.

Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony - sporo czytałem o bolączkach tego modelu, o tym że skrzypi,że głośno na autostradzie, a tu jest jako tako.

Nie ma porównania do e91 szwagra i byłej e92 teścia w których nie skrzypi nic. Pocieszające jest to, że jest o niebo lepiej niż w nowej serii G, którą miałem się okazję przejechać- tam wszystko rzęzi jak mordowane prosię bez znieczulenia.

Opublikowano
Cięko to wychodzi ja złapałem kombinerkami przez grubą szmatkę i kręciłem wyciągając do góry. Trzeba uważać żeby nie podrapać albo po prostu wyciągnąć i kupić nowe bo to groszowa sprawa.

 

Ja też poprawiłem fabrykę ;-). Kombinerki przez gumową rękawicę i wszystkie 4 zeszły. Obkleiłem je jedną warstwą czarnej taśmy silver tape i już nic nie grzechota :-). Ponadto okazało się że dużo kulturalniej się zamyka centralny po ruszeniu. Druga sprawa, to teraz przy pojedynczych nierównościach zauważalnie ciszej pracuje zawieszenie... oczywiście, to nie zawieszenie, tylko okazuje się, że te zameczki też dawały o sobie znać przy pojedynczych nierównościach, a nie tylko przy rezonowaniu na kocich łbach....


Jutro podjadę jeszcze do Castoramy i kupię koszulki termokurczliwe do kabli.... myślę, ze będą jeszcze lepsze od taśmy, która za jakiś czas może się wypracować i utrudniać podnoszenie się rygielka.... dam znać

Opublikowano
Nowe auta to straszny szmelc niestety.....jakość schodzi na drugi plan ,ważna ilość nie wykonanie, ma być drogie i szybko się zepsuć.....gdzie stara solidna motoryzacja...niestety poszła w las ,a będzie już tylko gorzej niestety....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.