Skocz do zawartości

Bluestone 640i xDrive


geno1234

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawostka serwisowa z dzisiaj:


Dzwoni koleś z aso, że auto zgłosiło potrzebę serwisu i czy może umówić termin.

Mówię mu, że duży serwis zapalił się wczoraj, pokazuje jeszcze 2kkm, a u mnie to 2 miesiące.

On na to, że tylne klocki mam już 150km na minusie.

Mówię mu, że ostatnie 2500km (czyli całej odliczanie do zera) zrobiłem nocą na autostradzie bez hamowania.

On, że trzeba to zweryfikować. Powiedziałem ok, pomyślę. Sam widzę, że jest 3mm, więc te 2kkm do serwisu dojadą.


Pytam z ciekawości jakie koszty mnie czekają.

Wbił w kompa i mówi 6.500 zł.

Zapytałem o koszt samej robocizny, gdyż zawsze przywożę swoje części.

Klocki 1000, wymiana 500. Mam już kupione ate ceramic z czujnikiem za 300.

Wymiana w warsztacie stricte hamulcowym 200, a u zwykłego mechaniora 100.


Natomiast duży serwis to 4.000 części i 1.000 robota.

Akurat wczoraj na allegro zrobiłem sobie wycenę części - wyszło 800 zł.

Olej ten sam co w bmw, tylko w bańkach producenta czyli shella.

Filtry mann/mahle/knecht czyli jakość oryginału.


Natomiast od klocków miałem 3 kontrolki na desce i przy każdym odpaleniu komunikat na monitorze centralnym, więc dzisiaj zrobiłem tradycyjnie januszowy patent.

Obciąłem przewody od zdartego czujnika klocków, połączyłem je i skasowałem komunikat od klocków...

Dobre kombinacje :) Można sporo zaoszczędzić widzę. Masz auto na gwarancji jeszcze?


U mnie dzisiaj trasa nad morze. Wyjazd rano, dość spokojna pierwsza połowa drogi, mały ruch. Można było spokojnie pojechać na tempomacie bez ciągłego zwalniania i przyśpieszania. Miałem tempomat ustawiony na 140 km/h. Spalanie wyszło wtedy 8,6 l/100km. Po jakimś czasie zatankowałem i zobaczyłem pierwszy raz na ekranie zasięg ponad 700 km :) Zazwyczaj pokazuje koło 500 km.



Ostatnio taką ciekawostkę znaalazłem - LPG w 640i :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Gwarancja skończyła mi się w kwietniu, ale podczas jej trwania też przywoziłem swoje klamoty na serwis.

Oddając na auto na serwis auto ma zalane na full adblue i spryskiwacza, bo ich ceny są chore.


Ostatnio byłem 3er F31 na serwisie, nie działało 1 światło stop.

Najzwyklejsza żarówka P21 kosztuje w aso.... 100 zł.


8afe98349c7c3084abb9706b99a977bd_1,w_1200,_small.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Moje uzupełnianie było "na wszelki wypadek", żeby oni nie uzupełnili.

Ostatnio zostawiałem auto na serwis przy maszynie, która faktycznie o wszystko wypytała - uzupełnienie płynów, mycie auta itp


 

Zmień serwis. Cena katalogowa 22 zł

 

Doprecyzuję: chcieli 100 zł za żarówkę z wymianą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

50000 km przejechane, więc czas na aktualizację.


Niedawno wymieniłem koła na zimowe. Wjechały nowe opony GOODYEAR Z245/45 R19 UG8 PERFORM 102V XL ROF . Auto jeździ teraz na czarnych kołach, będzie mała odmiana na kilka miesięcy :)


Opony letnie jeszcze wystarczą na jeden sezon. Zakładałem, że będą już do wymiany i może przy okazji zmienię 19 cali na 20 cali, ale w takim razie ta zmiana jeszcze poczeka.


Zamówiłem też usługę czyszczenia wnętrza i skór, aby odświeżyć auto. Wyglada jak nowe :)


Poprosiłem też o aktualizacje oprogramowania, ponieważ BMW chwali się tutaj

że wprowadzili duże zmiany. Jednak nic nowego nie zauważyłem po zmianie.


Niedawno też wgrałem nowe mapy (chyba 2021-3, jeśli dobrze pamiętam wersję).


Mechanicznie nic się nie dzieje z autem, żadnych napraw i awarii.



Byłem wczoraj na premierze BMW IX.


Wygląda inaczej niż dotychczasowe modele, może ciekawiej, ale ergonomia jest bardzo słaba.


Kanciastą kierownicę nie wiadomo jak trzymać. Jak chciałem położyć kciuki na przyciskach to trzymanie jest niewygodne. Musiałem przesunąć ręce trochę wyżej, aby było wygodnie. Tylko wtedy nie dostawałem kciukami do przycisków.


Fotel jest krótki, dla mnie za krótki. W jedynce wygodniej mi się siedzi.

Regulacja fotela ma mniej możliwości niż w fotelach komfortowych.


Nie ma konsoli środkowej i przez to nie ma gdzie oprzeć prawego kolana podczas jazdy. To by mi bardzo przeszkadzało.


Wyświetlacze są duże i fajne, ale kierownica zasłania ich fragmenty. Trochę się bawiłem ustawieniami kierownicy oraz fotela, ale nie znalazłem sposobu na pełną widoczność ekranów bez konieczności ruszania głową.


Auto może ciekawie wygląda na zdjęciach, ale chyba ktoś zapomniał, że w BMW to kierowca powinien być na pierwszym miejscu, a nie design.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny update. Sam nie mam jeszcze doświadczeń z iX, ale wdziałem je już na ulicy. Pięknie wygląda z zewnątrz, podobnie jak i4 / 4GC


Trochę martwią mnie Twoje spostrzeżenia odnośnie ergonomii i skrętu BMW w stronę „Design ponad wrażenia z jazdy”. Oby nie…


A wracając do Twojego auta.. wrzucisz fotkę na zimowych kołach?


U mnie od wczoraj są takie:


f94deda979efbcd74b0c54a79406e469.jpg



Należę do wąskiej grupy, która nie kombinuje z ogumieniem i, idąc po linii najmniejszego oporu, decyduję się zazwyczaj na kapcie z *. Co ciekawe, w rozmiarze 20” dostępny jest tylko jeden model opon zimowych do 7er: Pirelli Sottozero II. Jakiś model z czasów średniowiecza chyba, ale cóż… jeździ się dobrze. Cichsze i bardziej miękkie od letnich PZero (4) 21”

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@geno powodzenia w dalszym użytkowaniu i dzięki za ożywianie wątku


@ software upadate

Jak spojrzycie na listę zmian (poniżej), to trzeba trochę się naszukać. U mnie nic z tego i tak nie zobaczę, bo asystentów brak. A z tym Spotify to mogliby przestać wkurzać nas (gdzie skasowali to jako app).


Unnecessary steering interventions can be avoided with the improved Lane Departure Warning on narrowing roads without centre markings, as well as calculated cornering.

See what your BMW sees: This is possible with the new Assisted View. When Active Cruise Control (ACC) is activated, the BMW recognises the traffic situation around the vehicle in moving traffic, even in fog. This function offers more comfort and safety – now also in China.

More comprehensive data collection of traffic information via enhanced RTTI (Real-Time Traffic Information) allows BMW Maps to plan routes and predict arrival times even more precisely.

Spotify podcast playlists are now available in the car through BMW Connected Music. Logging in via the Spotify app in the car and BMW Connected Music automatically activates this feature.

Enhanced driver detection in the vehicle ensures the correct driver profile is loaded, no mat ter where the vehicle key is in the vehicle.

The new BMW M Sound Control for the BMW M3 and BMW M4 promises pure emotion – whether starting the engine, changing gears or switching between driving experience modes. In any case, a customisable interior sound and a unique BMW M Sound Experience is guaranteed.

Advanced volume control for Android smartphones connected to the vehicle via Bluetooth provides an enhanced sound experience for streaming music or podcasts.



U mnie też zimówki 19” i ja również bez kombinowania tj. koła od dealera w dobrej cenie.

@maciek, bombowy kolor i wygląd auta - chyba nie żałujesz? Wrzuć zdjęcia do galerii, nawet G32 ze względu na Twoje przejścia z zamówieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,


Miło słyszeć komplement. Dziękuję! Może faktycznie założę wątek mojej g11/32 ;)


Czy żałuję? To zależy ;)


Na plus: komfort, prowadzenie, jakość wnętrza, spalanie (jednak jakieś zalety ten dizel ma), wygląd (należę do tej grupy, której nowe wcielenie siódemki po lifice bardzo się podoba, choć po chińsku nie mówię ;) ), … i to tyle


Siódemka po prostu robi super to, co większość beemek robi super - fajnie wygląda, dobrze jeździ, jest dobrze poskładana z dobrej jakości materiałów i komponentów


Na minus: nic nie robi lepiej od G32 (w g32 jest ten sam komfort, więcej miejsca, ciszej!!!, składane oparcia z tylu, wielki bagażnik), klekocze mi dizel (nie cierpię), przyciąga spojrzenia i wzbudza niefajne emocje (wystarczy zatrzymać się na byle stacji / parkingu przy trasie i słychać komentarze), jest mega niepraktyczna z punktu widzenia potrzeb rodziny (g32 jest niedoścignionym ideałem), jest wielka i ciężko się nią manewruje na parkingach (do tego stopnia, że małż odmówiła w ogóle jeżdżenia siódemką w roli kierowcy)


Daleko mi do narzekania, rzecz jasna. Jaskrawo przedstawiam problemy pierwszego świata (w stylu: dzisiaj barista za bardzo ubił mi piankę na moim latte). G11 to obiektywnie wspaniałe auto i mocno je polubiłem. Mimo jego wad ;)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wracając do Twojego auta.. wrzucisz fotkę na zimowych kołach?

 

Jasne, kilka zdjęć poniżej:


lzNC1QU.jpg

9sNX1qC.jpg

yUq3weO.jpg


 

U mnie od wczoraj są takie:

 

Jak w ogóle wrażenia z jazdy siódemką? Jakbyś teraz miał kupować auto (i zakładamy, że nie ma restrykcji na wyposażenie) to siódemkę czy jednak 6GT? :)



 

@geno powodzenia w dalszym użytkowaniu i dzięki za ożywianie wątku

 

Dzięki :) Staram się pisać aktualizacje chociaż już nie tak często jak kiedyś. Ostatnio trochę mniej zaglądam na forum.


 

Może faktycznie założę wątek mojej g11/32 ;)

 

Zdecydowanie zakładaj :) Fajnie to auto się prezentuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jasne, kilka zdjęć poniżej:

 

Well… :)


Piękne auto, ale koła… giną. Jeśli TOBIE się podobają, to najważniejsze.

 


Jak w ogóle wrażenia z jazdy siódemką? Jakbyś teraz miał kupować auto (i zakładamy, że nie ma restrykcji na wyposażenie) to siódemkę czy jednak 6GT? :)

 

Bez wahania wziąłbym G32. Powody wypisałem wyżej, ale podsumuję tu ponownie. A co, połechtam Wasze ego :) :


1) bezkonkurencyjne auto rodzinne ze znaczkiem BMW (koncepcja wnętrza, bagażnik)

2) świetnie jeździ (co najmniej tak samo dobrze jak G11)

3) wyraźnie lepsza value for money od siódemki

4) nie rzuca się w oczy, nie wzbudza negatywnych emocji (ciężko to samo powiedzieć o siódemce)

5) w niczym nie ustępuje siódemce pod względem komfortu, luksusu, jakości (materiały, montaż), przyjemności z jazdy, ciszy we wnętrzu, etc.


A jak się jeździ? Jednym słowem: wspaniale. Jazda tym autem bardzo przypomina mi moje F10 535d, ale o poziom lepsze. Jest pewnie, komfortowo, nie ma zjawiska „łajby bujającej na falach”. Jest szybko, nadspodziewanie zwinnie, pewnie. W mieście - dostojnie


Nie mogę narzekać na nic, poza dwoma kwestiami: odgłos pracy diesla oraz hałas we wnętrzu przy prędkościach autostradowych (150+). Na pierwsze nic nie poradzę, a drugie moim zdaniem nie powinno mieć miejsca. W ASO mówią mi, „wszystko w normie”, ale moje uszy protestują. Przy 160 nie ma sensu włączać radia… Szóstki, którymi jeździłem, były dużo cichsze, mimo bezramkowych szyb w drzwiach…


 

Zdecydowanie zakładaj :) Fajnie to auto się prezentuje.

 

Ok. Załatwione :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne auto, ale koła… giną. Jeśli TOBIE się podobają, to najważniejsze.

 

Z tymi kołami jest rzeczywiście tak, że zależnie jak się patrzy to giną czasem. Jednak chciałem mieć właśnie dwa komplety - jeden srebrny, drugi czarny - aby co pół roku mieć trochę odmianę na aucie.

 

Bez wahania wziąłbym G32. Powody wypisałem wyżej, ale podsumuję tu ponownie. A co, połechtam Wasze ego :) :

 

Zapytałem bo dla mnie G32 to cały czas najlepszy możliwy wybór. Wiem, że też bardzo chciałeś ten model, ale byłem ciekaw czy perspektywa się nie zmieniła po dłuższym czasie z siódemką :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Bez wahania wziąłbym G32. Powody wypisałem wyżej, ale podsumuję tu ponownie. A co, połechtam Wasze ego :) :

 

Zapytałem bo dla mnie G32 to cały czas najlepszy możliwy wybór. Wiem, że też bardzo chciałeś ten model, ale byłem ciekaw czy perspektywa się nie zmieniła po dłuższym czasie z siódemką :)

 

Serce nadal na właściwym miejscu ;)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kupiłem niedawno box dachowy. Wybrałem box od BMW o pojemności 520 litrów (nr części 82732406459) oraz poprzeczki dachowe też od BMW (82712365397).

Wybór taki, ponieważ nie miałem akurat czasu na analizy co jest lepsze na rynku. Wstępnie patrzyłem też na Thule, ale finalnie wybrałem BMW, aby było szybko.

Wybrałem największy możliwy box czyli 520 litrów, aby czasem nie zrobić sobie problemu z brakiem miejsca w mniejszym boksie.


Przejechałem nim trasę około 500 kilometrów. W instrukcji jest informacja o zalecanej prędkości maksymalnej 130 km/h, ale w aso powiedzieli mi, że do prędkości 160 km/h też będzie ok. Przejechałem finalnie trasę na tempomacie z prędkością 150 km/h.


Jest głośno w środku, ale nie jest jakoś bardzo nieznośnie. Spalanie było większe o około 1,5 l/100km.


Zakup oceniam na plus. Miejsca w środku jest bardzo dużo. Nie musiałem ograniczać rzeczy do zabrania. Jak ktoś częściej musi zabrać więcej rzeczy to polecam.


Ogólnie z autem wszystko w porządku, nie miałem żadnych napraw. Przebieg 62 000 km. Za jakiś czas będzie kolejna wymiana oleju.


W tym sezonie kończę opony letnie i chodzi mi po głowie zakup większych felg na kolejny sezon letni, prawdopodobnie 20 calowe felgi M Duble spoke 648M.


pncFz5F.jpg

SzJJUj6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo dobrze i zgrywa się kolorem. Ja staram się używać tylko w ostateczności, bo rzeczywiście hałas spory.

Ostatnio udało mi się trzy pary nart wrzucić do środka przy pomocy tego:https://www.e-bmwshop.pl/pokrowiec-na-narty-i-deski-snowboardowe.html. Można znaleźć w sieci nawet za 30% ceny.

Bardzo okazyjnie nabyłem też swego czasu taki zestaw dopasowanych toreb: https://allegro.pl/oferta/dedykowany-zestaw-toreb-bmw-6-gt-g32-2017-5szt-11298643710. Idealnie wypełniają i mają bardzo dobrą jakość. Trzeba tylko upolować lepszą ofertę.

Koła 20”, hmmm??? chyba nigdy nie zaryzykuję, ale wygląd pierwszorzędny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zestaw toreb do bagażnika to już kiedyś widziałem, ale mi nie pomoże obecnie bo wózek muszę w bagażniku wieźć. Jednak skoro mówisz, że mają dobrą jakość to pewnie w przyszłości dokupię. Nie będę musiał się za każdym razem zastanawiać czy wszystkie planowane do zabrania torby się zmieszczą :)

Ta torba na narty też fajna, tego nie widziałem. Dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

88000 km przejechane, jak dotychczas nie mam problemów z autem.

 

Rozważałem ostatnio czy nie zmienić auta w następnym roku na nowsze, ale w środę dostałem info, że już nie można zamawiać G32 do produkcji, szkoda. Ciężko o fajną alternatywę na rynku obecnie: coś co nie jest SUVem, a ma duży bagażnik i dużo miejsca z tyłu, i jednocześnie fajny silnik, napęd i osiągi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ostatnio na autostradzie dostałem kamieniem w szybę i z małego odprysku chwilę później zrobiło się spore pęknięcie.

Szyba już wymieniona, z AC zapłacone. Wycenione w ASO na około 6000 zł (szyba dla headup i robocizna). Dość szybko ogarnięte, w niedzielę auto odstawiłem i w środę było gotowe do odbioru. 

Jako zastępcze auto dostałem Jaguara F-Pace z dieslem 2.0. Po tych kilku dniach z Jaguarem nadal jestem zdania, że nie chcę jeździć na codzień SUVem 🙂

 

 

 

image.thumb.jpeg.fcb11378136d37310baecb737844e47a.jpeg

 

Edytowane przez geno1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Miałem taką samą historię, tyle że w odcinkach. Kamieniem dostałem w lutym. Maleńki odprysk, który w marcu dałem do zaklajstrowania magikom od naprawy szyb. Wyszło spoko

Przyszło lato, pojechałem na urlop, auto stało na swoim miejscu pod wiatą przy domu… wracam z urlopu i mam takie samo pęknięcie na szybie, jakie widać na Twoim zdjęciu powyżej. Jednym słowem masakra. Od upału musiało pęknąć, bo nikt auta w czasie urlopu nie ruszał 

Wymiana z ubezpieczenia poszła sprawnie. O koszt nie pytałem 😅

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przebieg 98000
 

Znowu musiałem szybę wymieniać. Słyszałem, już komentarz, że specjalnie rzucam kamieniami w szybę, aby autami zastępczymi pojeździć 😉

Myślałem, że jeszcze da się naprawić tym razem, bo najpierw był mały odprysk ale kolejnego dnia rano już było większe pęknięcie. 
 

Jako auto zastępcze dostałem tym razem X5 G05 przed liftem z silnikiem 25d. Całkiem fajnie wyposażone. Fotele sportowe i zaskoczyłem się ich wygodą. X5 jezdzi  dużo fajniej niż Jagur, którego miałem poprzednio. Nadal jednak pozycja za kierownicą i odczucia z jazdy sprawiają, że lepiej mi w 6GT. Miejsca też mało w x5. Jak wstawiłem fotelik dziecięcy za fotel pasażera to ja już ledwo co się mieściłem na miejscu pasażera i fotelik też był sporo bliżej fotela pasażera. Spodziewałem się większej ilości miejsca. To spory problem, bo planowałem zmienić auto w kolejnym roku, a nie mam kandydata na zmianę. Pierwotne założenie to było kupno nowego 6GT ale już nie produkują.  Nowa piątka też nie zachwyca. 

  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, geno1234 napisał(a):

Przebieg 98000
 

Znowu musiałem szybę wymieniać. Słyszałem, już komentarz, że specjalnie rzucam kamieniami w szybę, aby autami zastępczymi pojeździć 😉

Myślałem, że jeszcze da się naprawić tym razem, bo najpierw był mały odprysk ale kolejnego dnia rano już było większe pęknięcie. 
 

Jako auto zastępcze dostałem tym razem X5 G05 przed liftem z silnikiem 25d. Całkiem fajnie wyposażone. Fotele sportowe i zaskoczyłem się ich wygodą. X5 jezdzi  dużo fajniej niż Jagur, którego miałem poprzednio. Nadal jednak pozycja za kierownicą i odczucia z jazdy sprawiają, że lepiej mi w 6GT. Miejsca też mało w x5. Jak wstawiłem fotelik dziecięcy za fotel pasażera to ja już ledwo co się mieściłem na miejscu pasażera i fotelik też był sporo bliżej fotela pasażera. Spodziewałem się większej ilości miejsca. To spory problem, bo planowałem zmienić auto w kolejnym roku, a nie mam kandydata na zmianę. Pierwotne założenie to było kupno nowego 6GT ale już nie produkują.  Nowa piątka też nie zachwyca. 

  

6GT jest autem idealnym dla rodziny. SUV jest dla mnie osobiście za wysoki i nie czuje się w nim dobrze. Do tego X5 niestety duże jest jedynie na zewnątrz.

Myślę jednak, że gdyby 6GT doczekał się następcy to byłby równie koszmarny jak nowa 7, czy X7. I tak byś nie kupił takiego potwora 😉

  • Lubię to 2

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, geno1234 napisał(a):

Przebieg 98000
 

Znowu musiałem szybę wymieniać. Słyszałem, już komentarz, że specjalnie rzucam kamieniami w szybę, aby autami zastępczymi pojeździć 😉

Myślałem, że jeszcze da się naprawić tym razem, bo najpierw był mały odprysk ale kolejnego dnia rano już było większe pęknięcie. 
 

Jako auto zastępcze dostałem tym razem X5 G05 przed liftem z silnikiem 25d. Całkiem fajnie wyposażone. Fotele sportowe i zaskoczyłem się ich wygodą. X5 jezdzi  dużo fajniej niż Jagur, którego miałem poprzednio. Nadal jednak pozycja za kierownicą i odczucia z jazdy sprawiają, że lepiej mi w 6GT. Miejsca też mało w x5. Jak wstawiłem fotelik dziecięcy za fotel pasażera to ja już ledwo co się mieściłem na miejscu pasażera i fotelik też był sporo bliżej fotela pasażera. Spodziewałem się większej ilości miejsca. To spory problem, bo planowałem zmienić auto w kolejnym roku, a nie mam kandydata na zmianę. Pierwotne założenie to było kupno nowego 6GT ale już nie produkują.  Nowa piątka też nie zachwyca. 

  

Może zmień kamienie na gumowe? 🤣

 

A’propos miejsca w 6GT: to jest najobszerniejsze wnętrze ze wszystkich modeli BMW odchodzącej generacji. Z autopsji wiem, że nawet siódemka G11 (czyli w wersji „normalnej”, nie long) miała mniej miejsca z tyłu niż 6GT

z dostępnych obecnie opcji masz tylko X7 (tam miejsca jest masa) lub nową siódemkę (na którą osobiście nadal nie mogę patrzeć)

znam także dylemat, na co wymienić fajnie jeżdżące niskie auto… u mnie kierunki były dwa: M3 Touring lub X5 M60i 😇. Po dwustu metrach przejażdżki eM trójką w towarzystwie małżonki już wiedziałem, której opcji nie będzie … i szykuję się właśnie do zamówienia SUVa. Będzie na najtwardszym możliwym zawieszeniu, zatem będzie mało bujał. Czekanie będę miał do wakacji …

  • Lubię to 1

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.