Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Panowie pomocy ubywa co 100 km 1l płynu chłodzącego dolać moge w przypadku jak kręci silnik w inny sposób się nie da ponieważ cofa się woda i jest na max. Kolejna 5 min jazda zapala się kontrolka niski poziom płynu otwieram korek jest syk i Dzwiek jak by woda się cofała. Co może być przyczyna temp nie skoczyła w kod 7.0 powyżej 88C. Przy starcie nie zawsze lekko kopci 20 sekund olej w normie, płyn czysty czerwony


Znikąd nie widać wyciek płynu pompa wody termostat sucho węże również

Czy to uszczelka pod głowica ? Miesiąc temu pękł mi korek odpowietrzajacy podczas jazdy i mogło to spowodować

Wypalenie uszczelki czy zapowietrzenie ? Wlałem już 5 litrów płynu

Blokuje się silnik przy starcie również nie zawsze

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na zimnym poziom płynu jest na max? Zwróć uwagę na stan zbiornika, przy takim ubytku nie ma opcji żeby nie było widać wycieku, sprawdzaj na zimnym.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.