Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cześć, od dwóch lat mam problem z falującymi obrotami. Wymieniłem już całkiem sporo rzeczy w tym kupiłem nowy przepływomierz vdo. Jak się okazało, obroty falują nadal, czy to na gazie czy benzynie (jedynie nie ma falowania podczas grzania się silnika - powyżej niebieskiego wskaźnika zaczyna się falowanie). Ostatnio odpiąłem przepływomierz i okazało się że samochód jeździ normalnie i nie ma falowania (z przepływomierzem często przy zmianie biegu było lekkie szarpnięcie, teraz tego nie ma). Moje pytanie brzmi, co się dzieje po odpięciu przepływomierza? Zakładam że jest on sprawny (wcześniej jeździłem na używanych i dalej było to samo). Czy ma ktoś pomysł czego szukać? Czym grozi jazda bez przepływomierza? Pozdrawiam wszystkich i dzięki za pomoc.
Opublikowano
Hej, te dwie gumy idące od przeplywki są wymienione, kolektor był uszczelniany. Sprawdziłem dise, odma jest nowa, silniczek krokowy wymoczylem w benzynie i wyglądał ok. Czy jest na Śląsku jakiś zakład gdzie sprawdza mi metoda dymu szczelność całego dolotu?? Pozdrawiam
Opublikowano

To ze wyczysciles silniczek krokowy i ze wyglada ok to nie znaczy , ze jest ok. Odpal autko i sprawdz reka czy drga , sprawdz rezystancje miedzy stykami krokowca.


Juz chyba 3 tematy sa na tapecie odnosnie tego problemu, wiec warto sprawdzic 2, 3 tematy nizej w tym dziale

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.