Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem od jakiegoś czasu A mianowicie na postoju jak pokrece kierownica w lewo lub prawo slysze spod maski lub spodu auta nie wiem dokładnie jeszcze gdzie takie stukniecia lub pykniecia sie wydobywaja i nie wiem czy mogą to powodowac końcówki drążka kierowniczego czy może coś z maglem lub krzyżykiem się dzieje?
Opublikowano

Najprościej - jedna osoba wykonuje szybkie ruchy kierownicą w prawo-lewo, druga nasłuchuje, przykłada rękę do elementów aby zidentyfikować źródło stukania.

Inaczej się nie da.

Opublikowano
Witam, kolego 95% maglownica, ma luzy góra dół także luzu na boki nie będzie a stuki będą na uruchomionym silniku cisza ale to jest wada tego pojazdu. Na stacji djagnostycznej mówią że to normalne w BMW do puki nie cieknie z maglownicy i nie denerwuje Cię stukanie nic nie trzeba robić. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.