Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.

Mam mały problem z maglownicą - objawia się to delikatnym luzem na kierownicy. Nie ma stukania, pukania, skakania kierownicy ani też luzów w zawieszeniu. Trochę poczytałem o możliwości dokręcenia (skręcenia) maglownicy. Czy ktoś już to robił??? Może jakaś podpowiedź czy dobrze kombinuję.

Edytowane przez Krzysztofbmw1
Opublikowano
Witam serdecznie.

Mam mały problem z maglownicą - objawia się to delikatnym luzem na kierownicy. Nie ma stukania, pukania, skakania kierownicy ani też luzów w zawieszeniu. Trochę poczytałem o możliwości dokręcenia (skręcenia) maglownicy. Czy ktoś już to robił??? Może jakaś podpowiedź czy dobrze kombinuję.

 

Nie ma czegoś takiego!

JPRDL! Kto to doradza? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! !! !!


Jeśli masz luz na kierownicy, czyli masz luz gdzieś w układzie kierowniczym, końcówki, magiel lub... kolumna kierownicza ewentualnie............................................... to tylko Twoje herezje :mrgreen:

Opublikowano
Ja miałem luz dość spory na maglownicy kupiłem po regeneracji niby na częściach TRW mechanicy odradzali kasowanie luzu śrubą przez dokręcenie bo w pewnym momencie przy skręcaniu będzie się przycinać stawiać opór ja doświadczyłem tego w innym aucie i zdecydowałem się na regenerowaną ale ty sam musisz zdecydować.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w maglownicy jest sruba ktora mozna skasowac delikatny luz na listwie.

https://zapodaj.net/77dae876625a1.jpg.html

rozumiem, że wystarczy po prostu delikatnie dokręcić tą śrubę? Nie ma żadnej kontry ani nic?

Wiesz może jaki rozmiar klucza/nasadki jest na tej śrubie ? 17mm?

spacer.png

Opublikowano
Dobrze, czyli dokręcenie skasuje delikatny luz czy nie bo ja już nic z tego nie rozumiem. Jedni piszą, że można inni nie.

 

Luz masz pewnie w pozycja środkowej kierownicy (jazda na wprost). Wyrobiona jest w tym miejscu listwa. Jeżeli dokręcisz srube, zlikwidujesz ten luz ... ale kręcąc będziesz czul jak coraz z większa sila musisz kręcić. Moze się tez blokować lub nie odbijać po zakrętach. Jak luz na listwie - najlepiej regeneracja. Wybór należy do Ciebie.


PS. Ta śruba jest prawidłowo do likwidacji luzy po wymianie listwy na nowo - ustawia się ja raz na nowej nie wyrobionej listwie.

Opublikowano
te srube dokreca sie na skreconych na maxa kolach, wtedy mamy pewnosc ze bedzie odbijac kierownica. chyba ze nie ma luzu na skreconych kolach, wiec wtedy nie ruszamy jej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.