Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.


Jestem właścicielem x3 f25 z 2017 roku. Samochód sprowadziłem z Usa i jest wyposażony w zwyczajne halogenowe reflektory przednie. Czy orientujecie się czy wstawienie w ich miejsce reflektorów ksenonowych lub ledowych wiązałoby się z dodatkowymi przeróbkami? Moje auto jest wyposażone w spryskiwacze reflektorów

Opublikowano

Lepiej chyba wysłać obecne lampy do jakiejś firmy typu hidretrofit lub podobnej i niech Ci wstawia bi-leda w to miejsce, ew jak chcesz mieć zgodnie z homologacją to soczewkę na H7.

Ja też ściągałem z USA x3 tyle ze z ksenonami więc cały osprzęt miałem, moje lampy były potłuczone więc musiałem kupić inne za gołe dwie lampy zapłaciłem 2200 używane z allegro a mam przedlift, Xenon z USA świeci normalnie tak jak EU tak na przyszłość.

Przeciwmgielny z tyłu ogarniesz samym włącznikiem bez kodowania(jak rozbierzesz ten obecny to jest tam nawet przycisk tylko nie ma otworu i przycisku). Co do czerwonych kierunków masz dwa wybory albo kupić kosze EU lub wstawić ledowa żarówkę pomarańczowa i wykodować sprawdzanie can

Opublikowano
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie. Czy wstawienie w miejsce lamp na h7 reflektorów adaptive led byłoby bardzo problematyczne? Z tego co widzę na allegro mozna dostać za 3000 komplet lamp z przetwornicami
Opublikowano

A czy myślałeś o xenonach?

Te pierwszej generacji (nie wiem czy dobrze je tak nazwałem) wymagające spryskiwaczy, o mocy 35W świecą nawet jaśniej od obecnych tańszych LED'ów, gdzie nie ma wymogu instalowania spryskiwaczy i poziomowania.

Takie xenony na pewno byłyby tańsze od LED'ów.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć, ja miałaem podobna sytuację.

Mam x3 z 2011 ze zwyklymi lampami.

Przerobilem na lci z bixenonami. Nie sa potrzebne kasetki do lamp. Beda swiecic tylko xenony nieskretne, poniewaz za duzo roboty i kombinowania jest przy skretnych.

Opublikowano

Kupilem po lekkiej stluczce, wiec i tak mialem do wymiany lampy i zderzak.

Koszt lamp, zderzaka , przerobienie...

Samo przerobienie lamp ( trzeba w srodku kabelki pozamieniać i wylamac ta plytke co kaseta w lampe wchodzi) to koszt 800zl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile Cię to kosztowało?


Czy plastiki wokół grilla musiałeś zmieniać? Kształt reflektorów LCI jest inny.

Musisz mieć również zderzak LCI, do niego nerki LCI, bo jak zauważyłeś, lampy są inne. A poza tym chyba wszystko jest takie same, łącznie z błotnikami, bo te mają tylko zaślepki kierunkowskazów z logo X. Kierunki są w zupełnie innych lusterkach zewnętrznych, ale to pewnie wiesz.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Ja tam bardzo nie ubolewam nad brakiem kierunkow w lusterkach. Za lampy 2300zl,

Zderzak kompletny zalatwilem za 1300. Reszta zostala.. a bym zapomnial ,zostawilem oslone silnika (m-pakiet) troszke sie rozni ,wiec ja podgrzalem i docialem. Wszystkie plastiki w zderzaku sa inne. Jak bedziesz kupowal zderzak to zwroc uwagę ile masz otworow na czujniki parkowania( 4 albo 6)

Opublikowano
Ja tam bardzo nie ubolewam nad brakiem kierunkow w lusterkach. Za lampy 2300zl,

Zderzak kompletny zalatwilem za 1300. Reszta zostala.. a bym zapomnial ,zostawilem oslone silnika (m-pakiet) troszke sie rozni ,wiec ja podgrzalem i docialem. Wszystkie plastiki w zderzaku sa inne. Jak bedziesz kupowal zderzak to zwroc uwagę ile masz otworow na czujniki parkowania( 4 albo 6)

 

Cześć, fajnie, że udało ci się ogarnąć temat. Też jestem zainteresowany retrofitem przodu, bo ruskie robią to na potęgę.

Jeśli mogę, to mam kilka pytań:

Mam wersję bez M pakietu, a chcę zrobić przód na poliftowy M pakiet.

- Jeśli mam teraz halogen to muszę szukać poliftowych halogenów czy mogę dać przód Led? I czy lampy trzeba kodować dodatkowo?

- czy wymieniałeś też okrągłe halogeny w zderzaku?

- czy poza zderzakiem, nerkami i reflektorami coś jeszcze trzeba wymieniać (prowadnice zderzaka, jakieś absorbery styropianowe itd?)

- wspominałeś, że ktoś przerabiał ci to podłączenie przednich lamp - mógłbyś się podzielić namiarami?

Opublikowano

Halogenow nie ruszałem(możesz zostawić oryginalny przedlift), dobrze ze poruszyłeś temat... ja mam zwykle na h7(możesz kupić koloru bialego)

W zderzaku jest inne mocowanie. ( taki duży plastik w samym zderzaku, chyba slizg) i jest taka nakladka do wersji poliftowej , w którą mocowany jest halogen. Jeżeli chodzi o ledy nie kombinowałem, chodź pewnie to wykonalne jest.

Kratki do zderzaka m. Dobrze szukaj bo średnio po 150 za jedną krzyczą.

Sam to wymyśliłem i przerobilem z osobą która ma pojecie o elektronice( sprawdzała podłączenie.

Opublikowano

Czyli Adrian zamieniłeś przedliftowe halogeny na poliftowe halogeny bez angel eyes? Tak faktycznie jest łatwiej, bo dając Full Led dzieją się ponoć cuda.


Ja akurat mam wersję bez spryskiwaczy i światła bez angel eyes na samych żarówkach H7 i sam nie wiem, czy bawić się w H7, bixenon czy full led. Boje się kosztów i kombinacji.

Zderzak przód chcę dać Mpakiet od X4 bo jest ponoć identyczny z X3. Ehhh, tanie to nie będzie.

Opublikowano

Halogeny , czy reflektory :p?

Tak, zderzak masz taki sam ( x4-x3)

Zabawa w full led może być ciężka ( w zakupie podobnie wyjdą ). Jeżeli w w standardzie masz lampy z ringami ( xenon) to kup lampy xenonowe ( nieskretne) i przełóż kasety ze starych lamp do nowych. Nie będzie pasować dekielek plastikowy ( także wyłamać i dorobić samemu). Ale jak masz zwykle lampy i chcesz koniecznie xenony to zostaje moje rozwiązanie. Oczywiście możesz kupić zwykle lampy i dorzucić ringi dobrej jakosci( dodatkowo żarówkę h7 ledowa i efekt jest także przyjemny dla oka)

Ps. Spryskiwacze to dodatkowy kosz, możesz założyć( trzeba zakodować z tego co pamiętam) lub dac same zaślepki.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No Adrian szacun za tą przeróbkę. Furmanka wygląda teraz dużo lepiej.

Napaliłem się i tez coś takiego będę kombinował.

Teraz szukam xenonów nieskrętnych poliftowych i zderzaka X3M. Nie wiem, czy dam spryskiwacze czy to odpuszczę. Halogeny w zderzaku zostawiam jak są, tak jak Ty.

Pozwolę sobie jeszcze dopytać o to podłączenie, jak już będę miał wszystko kupione. No chyba, że możesz polecić kogoś kto to mi odpłatnie podłączy?


Pozdrawiam

iee77

Opublikowano
Rezultat ładny, ale IMHO "skóra nie warta wyprawki" - samochód pozostanie jak był, a koszt spory...

Przecież pisał Adrian, że i tak miał stłuczkę, więc lampy do wymiany, koszt lift, przedlift podobny. Zderzaki też kosztują podobnie, malowanie tyle samo. Kabelki 800 zł wiec nie majątek.

Opublikowano
Pamiętaj o tylnych lampach ;) ledy obowiązkowe!



A jakie masz w oryginale lampy( zwykle, czy xenony)?

 

Niestety zwykłe żarówki przód i tył. Nie mogę dać na przód ksenonów bez wymiany tyłu na ledy??

Opublikowano

Koszt nie duży, ponieważ sam większość robiłem :)

Oczywiście, że możesz.

Koszt tylnych lamp ( komplet) to 700/800zl w dobrym stanie. Uważam że warto przerobić. Dodają uroku tej dużej dupie , no i wygląda ( przez ledy) jak nowoczesne auto. Co do kabelków to nic nie musisz przerabiać. Lampy maja oryginalnie ledy zamocowane i hm. Takie dwa bolce( plus i minus) lacza się z mocowaniem żarówek i Viola działa.

Ba. Możesz zmienić panel klimy, ewentualnie licznik i autko jest w pelni poliftowe . Pamiętaj o kierunkach w lusterkach , mi się bardziej podobają w błotnikach, takze zostaly ( do lusterek trzeba dodatkowa wiązkę doprowadzic)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uważam, ze zmiany na bardzo duży plus. Przód wersji LCI, szczególnie w M pakiecie jest dużo ładniejszy, a zderzak bardziej agresywny.

Tak samo jak wnętrze.

Tylko idąc za ciosem,zrobiłbym już całą wizualną konwersję na polift. Z zewnątrz kupić lusterka i zaślepki w błotniki po kierunkowskazach(wersja M pakiet, bo pozostałe wersje mają również inny tylny zderzak). Diesel 2.0 LCI ma nakładkę chromowaną na końcówkę rury wydechowej.

Środek, to nie tylko inny panel środkowy, ale inne boczki drzwi z przyciskami zamykania drzwi zamiast przycisku pomiędzy nawiewami i malutkie wstawki aluminiowe przy przyciskach szyb. Liczniki zależy od wersji.

Tak samo kierownice. Prawie takie same, ale w wersji LCI mają małe aluminiowe wstawki przy przyciskach.

Do środka dałbym tylko kierownicę z M pakietu, ale z 2016 roku (jak ma F30 i F10 LCI) i konsolę środkową, bo te rzeczy są dużo ładniejsze.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

No ja już środek pozmieniałem troszkę:

- panel klimatronika poliftowy (ten błyszczący)

- większe pokrętło idrive

- zakładam licznik rozszerzony od F01

- głośniki też daję od F01

- lampki tył do czytania od F15


Ehhhh, mogę się tak bawić bez końca...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.